Stránka 12 z 15

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 27.05.2014 21:45
od V12
... tak jazdit iba na benzin.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 27.05.2014 21:52
od Dreede
A čo tak dať auto do poriadneho servisu, ktorý naozaj skontroluje FF hlavu, diagnostikuje BRC jednotku a bude jazdiť spokojne na LPG?

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 27.05.2014 23:26
od V12
Aj to moze byt moznost, no z predoslych udalosti vyplyva, ze to take jednoduche a asi ani lacne nebude.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 28.05.2014 12:03
od yeaah
Kdybych vedel, kde ten poradny servis je, tak uz to mam davno vyresene.. Ted mam jen zpravy typu, "mame podezreni".. Nikdo nerekl na 100% co s tim je. Z toho mam pocit, ze to nekdo rozebere, pak se to neprojevi a ja vyplaznu tisice..

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 02.06.2014 07:36
od Dreede
Yeaah skús si ešte vyčistiť škrtiacu klapku. Mne to po vyčistení definitívne zmazalo pochybnosti o plyne a prípadným kolísaním otáčok. Možno sa Ti pri prepínaní rj na plyn zavrie klapka úplne a ak je veľmi zanesená, motor zdochne.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 06.06.2014 14:08
od _eXplorer_
V12 píše:... tak jazdit iba na benzin.
no to je odpověď hodná odborníka :dih: místo za 16,50,- jezdit za 35,- se spotřebou 8litrů...

Já nevím co yeaah řeší, není vhodný čas vzít si pár dnů volno, sednout do toho a dojet třeba do Bavorska (cesta 1,5h) k Fordům ať zjistí co tomu je, umí přečíst jednotku od LPG, servis je drahej stejně jak u nás a mám jen ty nejlepší zkušenosti, než si nechat věšet bulíky na nos a bejt nešťastnej Přinejhorším ho tam necháš a dojedeš domu busem a pak si pro něj zajedeš. Mě to připadá jak o ta moje mizející voda z chladiče, kdy mne u Forda chtěli dělat těsnění pod hlavou po slavné tlakové zkoušce a nakonec to byla špatně nasazená hadička, jen to nebylo nikde vidět.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 07.06.2014 19:07
od V12
Hlavne ze teraz nejazdi vobec :twisted:
Ked to urobi podla Teba, nie je iste ci do toho Reichu vobec aj dojde. A bude to stat tolko, co je zostatkova cena auta.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 07.06.2014 23:08
od foki
_eXplorer_ píše:servis je drahej stejně jak u nás

co jsem nasel , tak v rakousku mechanik 86-96 euro na hodinu , pochybuju ze tam budou delat za 25€/h

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 08.06.2014 14:13
od yeaah
Resim to co od zacatku.. obcasne chcipani, vetsi vibrace na plyn a kolisani otacek, az blikne dobijeni - vibrace a kolisani otacek se projevuje jen na neutral. Opravdu nemam problem dojet do cile :mrgreen:.. S autem normalne jezdim, spis se bojim, kdy se posere neco fatalniho :nixw: Asi budu muset zvolit to Nemecko, protoze tady s tim vazne nejspis nikdo nic neudela..

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 08.06.2014 19:47
od V12
Davaj bacha, aby si nepodpalil ventily.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 09.06.2014 09:27
od smoula
Právě že jeden servis mu řekl, že má podezření na podpálené ventily no :nixw:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 10.06.2014 13:29
od _eXplorer_
foki píše:co jsem nasel , tak v rakousku mechanik 86-96 euro na hodinu , pochybuju ze tam budou delat za 25€/h
Srovnávám celkovou cenu, opravoval jsem v německu již 3x a celková cena byla v součtu práce a díly srovnatelná s cenou v českém origo. servisu. Jednotková cena za práci je opravdu okolo 70€/h, ale za tu hodinu toho stihnou daleko víc a díly byly vždy levnější a dostupné hned.

Mám v autě kameru v předu a vzadu co nahrává po otočení klíčku a musím říct že shlédnutí nahrávky po návštěvě v českém Ford servisu je zajímavá podívaná, kdy se na voze pracuje tak 12m za hodinu :) a pak naúčtují klidně 4h...

2 yeaah: a už ty ventily někdo viděl? Nebo všichni soudí podle pohledu zvenku... já měl zrovna auto na seřízení ventilů v rámci 80t. kontroly a nic drahého to nebylo. Jinak to podpálení se mi moc nezdá toto mi napsali z FordCZ:
"U vozidla, které je vybaveno pohonem LPG již z výroby, jsou ventily, dříky ventilů a sedla ventilů ošetřená proti propálení." - zjišťoval jsem jestli mám investovat do přimazávání a proto jsem se ptal a tím pádem to dělat nebudu.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 12.06.2014 16:10
od jutty
Nevím, jestli už tady o tom někdo nepsal, ale nenašel jsem podobný problém. Mám FF 2.0 s originál LPG. Auto jsem projel při testovací jízdě a vše fungovalo ok. Pak jsem s ním jezdil dva dny doma a diody ukazující stav plynu v nádrži místo svícení blikaly. Když jsem systém restartoval začali po 1-2 minutách blikat znovu. Myslel jsem, že to na plyn normálně jede, protože hlavní kontrolka přepínání plynu a benzínu svítila zeleně, ale pak mi ubýval benzín... Nevím jestli to není těmi vedry, ale nejdřív to šlo normálně.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
P.S. v bazaru mi řekli, že auto odvezou a vyčistí lpg. Pak volali, že nastaili tlak reduktoru na "letní provoz" ale někdo mi říkal, že to je pitomost. Asi jo, protože blikání trvá..

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 12.06.2014 16:18
od Dreede
Ahoj, mne blikajú všetky iba keď som na čerpačke, ktorá mi natankuje nezvykle viac LPG ako je bežné. Vtedy mám pocit ako keby bol tlak v nádrži väčší ako obvykle a blikajú. Po pár minútach jazdy to prestane a viac sa neobjaví. Vtedy LPG funguje, pretože počuť LPG vstrekovače
Blikanie ale asi môže signalizovať viacero závad.

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Napsal: 12.06.2014 18:53
od 321910336
"letní provoz" to bych rád věděl co to je :lol: . já dostal k plynu manuál kde je vysvětlené co které blikání znamenáa od toho se dál odrazit, u originál přestavby nevím ale asi by k tomu taky měla být nějaká chytrá kniha