Stránka 12 z 26
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 21:09
od Eidž
Jdi do Vervy, Ultradieselu, atd. V testech Shell Diesel Extra (cca rok či dva zpátky) úplně propadl. Kromě vyšší ceny žádný rozdíl oproti Shell Diesel...
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 21:25
od Brehowicz
No jo to se dobře píše jdi do vervy ale každy ji má poblíž.Já osobně to mám k nejbližší benzině top 80km.Takže asi těžko a k nějaké benzince s premium naftou min 20km takže smula.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 21:30
od Eidž
Hmmm, tak alespoň VIF a aditivuj, aditivuj, aditivuj. Pokud máš common rail, tak to chce co nejlepší naftu to jde....
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 22:28
od ACEMajky
Vervu mam taky nejbliz asi 15km,a le nerikej mi, ze jezdis jenom v okoli 20km (kor pokud mas diesela), vzdy kdyz nekam jedu, tak je na ceste nejaka benzina s vervou, takze i kdyz mam pulku nadrze, tak tankuju do plny
tady se muzes presvedcit - i 20L klido natankuju
http://www.spotreby.cz/ford-mondeo-comb ... -hp-a2718/
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 12.08.2010 08:22
od Christina
je pravda, že týpek-technik, říkal, že všichni co k nim jezdí, tak říkají, že tankují u shelu,ale my už auto koupili načaté a nemyslím, že by se nějak rapidně zhoršilo....zkrátka mě rozčilovalo, že je to jak traktor:-DDD
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 12.08.2010 09:13
od ACEMajky
Jj, neni nad to kdyz na shellce v zime pri -7 zamrzne stojn s tou jejich super truper naftou a me zamrzla ta jejich obyc nafta ve filtru... - od te doby me tam nikdo nikdy neuvidi, jedine ze by ot byla siroko daleko jedina benzinka a mel prazdnou nadrz (a i tak bych tam dal tak akorat na dojeti na jinou benzinku)
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 12.08.2010 09:59
od Christina
tady zase můžu říct, že v zimě jsme neměli jediný problém se žhavením-startováním...jen se motor automaticky uvedl do nouzáku:-DDDDDDDDDDDD i 3x po sobě....
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 12.08.2010 13:34
od Eidž
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 12.08.2010 18:01
od Brehowicz
Jednou jedinkrát a taky naposledy jsem nabral naftu na Schellu v Třinci a tu chybu už neudělám to co se dělo s autem jakmile nafta došla do motoru (než to dobralo to co bylo v potrubi a filtru) to už zažit nechci to škubání,blikání kontrolky při každé akceleraci to byl hnus už sem si myslel že je po motoru.Když sem rozebral EGR a sání tak sem nestačil valit bulvy co tam bylo marasu,lopatky na turbu taky chycené tak si potom vyber co je značková benzinka a co né a komu věřit.
Dosud jsem si myslel že Schell je majitelem celé své sítě ale ono ouha ta benzinka je v soukromých rukách s logem Schell a babo raď.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 13.08.2010 07:00
od Kóťa
tak treba tam neco bylo,ale spis tam ty usazeniny uz nejakou dobu byly.nevytvorily by se behem par km...ale osobne taky radsi benzinu.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 13.08.2010 11:10
od Brehowicz
Ja bych to i bral že se něco mohlo sbírat delší dobu ale ta změna byla tak skoková že spíš né.
A taky si myslím že starší usazeniny bych pracně škrábal asi by byly suché jenže celý ten bordel byl poměrně měkký.
Ale mám to za sebou už je to jedno ale na te Schellce už mě neuvidí v tom mám jasno.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 19.08.2010 16:16
od Michal_Fordka
Ahoj, jelikoz mi tohle forum docela pomohlo, tak davam k dobru jak jsem to svoje blikani vyresil. Snad to pomuze nejakymu dalsimu nestastnymu majiteli
Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003, Delphi vstriky i vstrikovac. Cca pri 115 000 km mi poprve chcipnul motor - zadny nouzovy rezim, kdy jedete s omezenym vykonem, ale regulerni vypnuti motoru za jizdy bez upozorneni behem zlomku sekundy. Az po chcipnuti zacala blikat kontrolka a neslo nastartovat. Bylo treba cekat 1-5 minut a pak naskocil na jedno skrtnuti. Potom cca 200km klid a pak zase kaput. V servisu tvrdili, ze to bude EGR ventil, tak ho vymenili za repas. Ujel jsem cca 1600km a chciplo to zase, tentokrat na dalnici v levem pruhu

Potom to chcipalo cim dal castejc - bez ohledu na teplotu motoru, otacky, rychlostni stupen, zatizeni auta. Vetsinou chvili pred chcipnutim zacali blbnout volnobezne otazky. V servisu vymenili palivovy filtr a proplachli vstrikovac s tim, ze to temer urcite budou vstriky a tohle je posledni pokus. 450 km a zase kaput ... nechtelo se mi davat 7000-9000 tisic za nove vstriky, tak jsem tu chvili hledal a nakonec to dal do dieselservisu v Holesovicich. Druhy den opraveno - chyba byla v snimaci otacek hridele!!! Tzn. celkove za par tisic. Repas vstriku vcetne vymeny opotrebovanych casti vstrikovace a dalsich drobnosti by stal cca 25 tisic (u delphi to prijde driv nebo pozdeji, ale ted ne).
Takze nezoufejte, nemusi to byt pokazde vstriky. Chce to jenom nekoho zkuseneho s dobrou diagnostikou.
M.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 20.08.2010 11:28
od buceek07
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 20.08.2010 11:30
od palacinka
to Michal_Fordka: tento problém je známý, pokud bliká kontrolka žhavení s kombinací se chcípáním motoru a následné nemožnosti několik minut nastartovat, tak to je vadné čidlo otáček vačkového hřídele. toto se tady již někde na fóru probíralo

oprava cca 1500,- Kč
ale pokud se auto přepíná za jízdy nebo ihned po nastartování do nouzáku a nechcípá při tom, tak to je samozřejmě něco jiného, většinou EGR, nebo může špatně chodit regulace lopatek v turbu, atd. atd.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 23.08.2010 01:41
od odep13
Moje zkušenosti s BLIKÁNÍM KONTROLKY ŽHAVENÍa ztráty výkonu _ po dlouhém hledání a procházení všech možných článků a příspěvků jsem udělal jednoduchý test vstřikovačů zmiňovaný na tomto fóru a dospěl jsem k závěru že musím repasovat vstřikovač,po výměně přidřeného vstřikovače se problematika s BLIKÁNÍM KONTROLKY ŽHAVENÍ již neobjevila.Problém s BLIKÁNÍM KONTROLKY nastal když jsem jel do delšího kopce a motor byl v tahu delší dobu a ještě k tomu bylo nad 25°C teplo.
A tak děkuji všem že jsem si mohl přečíst Vaše příspěvky a zkušenosti.