Nyní co napíši, tak to se spotřebou souvisí. Včera proběhlo opět STK a emise po dvou letech.
Hodnoty, které napíši, přímo souvisí se spotřebou a dávají předpoklad kolik bude motor žrát na 100km.
Svíčky již na vyhození, odtrh 1,4 mm , svíčky očistěny a nastaven odtrh 1,1 mm. Vyměněn olej s filtrem , samozřejmě Q8 5W-40.
Upozorňuji, že tyto hodnoty jsou ve 170 000 km a na volnoběh jsou lepší, jak ve 130 000 km ale o něco horší ve zvýšených otáčkách - úprava odtrhu svíček.
Poskední dvě nádrže před STK najeto příměstským provozem svižnou jízdou za 7,3L/100 km
Hodnoty:
volnoběh - udávaný 600 - 800 ot.... já měl 710ot
CO% 0,5 ............já měl 0,063
obsah HC 100..............já měl 98
Hodnoty:
zvýšené - udávaný 2500 - 3000 ot.... já měl 2950 ot
CO% 0,3 ............já měl 0,011
obsah HC 100..............já měl 19
lambda 0,98-1,02........já mám 1
A tyto hodnoty mám za podmínek, nasprávného nastavení odtrhu svíček, špatného druhu oleje a to jsem 25 tis.km neměnil vzduchový filtr.jen profoukl vzduchem.
Nyní můžete porovnat hodnoty, ať žije manuál
