
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
r.v. 2009 a EURO 5. -klidne historicka, ale bez DPF tezko 

- salamio
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ještě jednou: motor 1.6 TDCI 109 k má bez DPF Euro 3 a s DPF Euro 4.
Euro 5 nikdy, ten má motor 1.6 TDCI 95 k nebo 115 k.
Vše nezávisle na roku výroby.
Euro 5 nikdy, ten má motor 1.6 TDCI 95 k nebo 115 k.
Vše nezávisle na roku výroby.
Kdo se bojí, sere v síni.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jak byl popis toho motoru (vcetne EURO 5), tak jsem to myslel tak, ze uz ani EURO 4 neni myslitelne bez DPF. Tim nepopiram, ze to EURO 5 nema.
- salamio
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jojo, on to hned na začátku blbě napsal ecu, páč 1.6tdci 109ps euro5 neexistuje.
Kdo se bojí, sere v síni.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Odbornici, vcera som dostal velmi zaujimavu informaciu - s C-Maxom 1.6 TDCI 80kW DPF najazdil chlapik 146 tisic km bez toho, aby dolieval aditivum. Jazdil vyhradne dlhe dialnicne trasy, minimum natriasaciek po meste. Bolo by to mozne ? Mne sa to zda privela, ved interval dolievania je 60k km. Skor si myslim, ze na prehliadke po 60k km aditivum doliali a zabudli ho vyuctovat. Co sa mi ale u Fordu zda veeelmi nepravdepodobne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nevim, jestli BC nejak kontroluje km, nebo jestli signalizuje problemek jen porovnanim tlaku pred/po DPF. Ale v nadrzce na EOLYS je stejne spinac minimalni hladiny, tak bych se priklonil k tomu, ze to udelal servis a bud zapomel (tezko), nebo to nauctovali nejak jinak.
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak ten spinac hladiny Eolysu by som rad videl...ked system Ford u C-maxa v 2003 zaviedol, sluboval ze casom doplni snimac hladiny, ale neviem ze by to v praxi realizoval...
v kazdom pripade po vynulovani pocitadla zacne pri kazdom davkovani vypocitanu davku odratavat od plnej nadrzky tj 1,8 litra a ked dojde na 0,3 zasvieti kontrolka a treba doplnit - mas na to este par plnych nadrzi a potom uz ide tvrdy nudzak, kontrolku treba zhasnut firemnou diagnostikou, preto je lepsie doplnat skutocne do 60000km kym este nesvieti a da sa jednoducho vynulovat pocitadlo - netreba ist k Fordovi
v kazdom pripade po vynulovani pocitadla zacne pri kazdom davkovani vypocitanu davku odratavat od plnej nadrzky tj 1,8 litra a ked dojde na 0,3 zasvieti kontrolka a treba doplnit - mas na to este par plnych nadrzi a potom uz ide tvrdy nudzak, kontrolku treba zhasnut firemnou diagnostikou, preto je lepsie doplnat skutocne do 60000km kym este nesvieti a da sa jednoducho vynulovat pocitadlo - netreba ist k Fordovi
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nova skusenost v suvislosti s DPF. Predvcerom som si vsimol 1 vec. Nezvycajne rychlo sa mi zohrial motor a ked som zastavil, zistil som, ze bezi regeneracia. Chodim kazdy den presne tu istu trasu, takze mam presne odpozorovane, na ktorom mieste mi kolko ukazuje teplomer (samozrejme v zavislosti od rannej teploty). Inac by som si to nevsimol. Este som si hovoril, ze co to ma do kelu znamenat, ze sa tak nezvycajne rychlo zohrieva motor. Az ked som zastavil, som si vsimol regeneraciu.
Z toho vsetkeho mi vyplyva, ze ked jednotka usudi, ze potrebuje precistit ten "zazrak", tak to spusti skor ako dosiahne voda 90 stupnov. Asi je minimalna teplota na spustenie reg. nizsia. Doteraz som myslel, ze voda musi vybehnut na 90. Mozno je klucova teplota DPF a voda nie je rozhodujuca. Som z toho teraz zas trochu zmateny.
Z toho vsetkeho mi vyplyva, ze ked jednotka usudi, ze potrebuje precistit ten "zazrak", tak to spusti skor ako dosiahne voda 90 stupnov. Asi je minimalna teplota na spustenie reg. nizsia. Doteraz som myslel, ze voda musi vybehnut na 90. Mozno je klucova teplota DPF a voda nie je rozhodujuca. Som z toho teraz zas trochu zmateny.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
z meho laickeho pohledu je uzasne, kdyz studeny motor dostava 1 (nebo 2) vstriky navic. DPF je evidentne nejvykonnejsi kurvitko.
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ono to prebiehalo tak, ze po priblizne 70 stupnov sa to zohrievalo "standartne", ale zo 70 na 90 to vyskocilo velmi rychlo oproti normalu. Takze tu naftu to tam asi zacalo spricovat pri tych priblizne 70 stupnoch vody (teplotu oleja radsej nechcem vediet).
Alebo aby som to upresnil, 90-ku som mal na teplomeri uz po 5 km, co sa mi pri rannych minusovych teplotach este nikdy nestalo (rano bolo okolo -4, ak si dobre pamatam).
Alebo aby som to upresnil, 90-ku som mal na teplomeri uz po 5 km, co sa mi pri rannych minusovych teplotach este nikdy nestalo (rano bolo okolo -4, ak si dobre pamatam).
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 29.11.2011 13:25
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravím...jeden dotaz. Je koupě FOFO II 2005 1.6 TDCi 80kW bez DPF vyloženě krok vedle?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jedne veci jsi se zbavil ale dalsi jeste cekaji , takze bych rekl ze ano -krok vedle , zalezi ale kolik rocne najedes a jestli ta uspora v aute se vyplati pri cene nekterých oprav .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nevim kam to líp loupnout...Dělá se taky druhovýroba DPF filtrů?Jedná se o galaxy r.v.2008 2,2 tdci.Nebo to ani neexistuje?Pokud ano má to cenu?Chceme dát novej DPF, jen montáž a charouz je kolem 40 000 s DPH, jeden servis u nás za 34 000 s DPH.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mozna i v tomto vlaknu sem nekdo daval link na DPF z UK. I s dopravou to vyslo kolem 6-7tis. Kc.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
byl tam odkaz na DPF u 1,6 http://www.cats2u.co.uk/product_info.ph ... s_id=33943. Zkus pohledat na jejich webu, zda tam najdes svuj typ, pripadne se mrkni do vlakna http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a od konce.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů