Stránka 11 z 13

Napsal: 21.01.2008 19:34
od pbjun
Tak jde vsechno :D jenom jde o to kdo to udela :D Ale taky pocitej s trosku jinaci spotrebou nez si zvykly a jestli si nikdy nejezdil s karburatorovym autem tak si toho moc neuzijes :D Holt karbec je vysoka spotreba super reakce motoru a podobne ale taky RJ hlida aby motor nechcip, karbec to neumi takze kdyz pridas blbe tak to proste chcipne a podobne... Taky sem si tim prosel... Na fieste taky byla elektronika kterou sem vsecku vyhazel a nahradil karbcem :D Ale trvalo to dlouho nez se auto vubec rozjelo a este dyl nez sem odstranil skubani motoru a podobne a kdyz uz sem auto odladil tak slo do sveta :D Ale porekadlo objem nicim nenahradis tady plati... Kdys vedle sebe postavis fiestu 1,1 600kg 80koni a fiestu 1,3 600kg 80 koni tak vzdycky vyhraje 1,3 i pri stejnem vykonu...

Napsal: 21.01.2008 19:42
od Luuker
pbjun píše:Tak jde vsechno :D jenom jde o to kdo to udela :D Ale taky pocitej s trosku jinaci spotrebou nez si zvykly a jestli si nikdy nejezdil s karburatorovym autem tak si toho moc neuzijes :D Holt karbec je vysoka spotreba super reakce motoru a podobne ale taky RJ hlida aby motor nechcip, karbec to neumi takze kdyz pridas blbe tak to proste chcipne a podobne... Taky sem si tim prosel... Na fieste taky byla elektronika kterou sem vsecku vyhazel a nahradil karbcem :D Ale trvalo to dlouho nez se auto vubec rozjelo a este dyl nez sem odstranil skubani motoru a podobne a kdyz uz sem auto odladil tak slo do sveta :D Ale porekadlo objem nicim nenahradis tady plati... Kdys vedle sebe postavis fiestu 1,1 600kg 80koni a fiestu 1,3 600kg 80 koni tak vzdycky vyhraje 1,3 i pri stejnem vykonu...
Jo mel jsem 105 s motorem z fačka a to bys nevěril co to dokázalo.dělala krásný kolečka na asfaltě :D

Napsal: 21.01.2008 19:49
od pbjun
My sme meli tez doma takou zvlastnost... Skoda 125L dovoz z nemec origo 5ti kvalt, origo spojlery origo stresni okno a origo plnynak :) Taky umela hezky litat :) Jen nevim kdo Ti tu upravu na fofo na karbce udela tady uz to neni jen tak vyhazet strikacku vsecky cidla, vyhodit saci parozi a vyrobit nove ktere bude mit vsecky saci casti stejne pro vsechny valce idealne na pc seridit oba karbce aby davaly naprosto stejne mnozstvi paliva jinak se nici motor a taky co s bagama a taky co s ABS? toto vsecko je treba resit... Na toto je idealni nejake stare auto ktere tyhle veci nema :D

Napsal: 21.01.2008 19:57
od Luuker
pbjun píše:My sme meli tez doma takou zvlastnost... Skoda 125L dovoz z nemec origo 5ti kvalt, origo spojlery origo stresni okno a origo plnynak :) Taky umela hezky litat :) Jen nevim kdo Ti tu upravu na fofo na karbce udela tady uz to neni jen tak vyhazet strikacku vsecky cidla, vyhodit saci parozi a vyrobit nove ktere bude mit vsecky saci casti stejne pro vsechny valce idealne na pc seridit oba karbce aby davaly naprosto stejne mnozstvi paliva jinak se nici motor a taky co s bagama a taky co s ABS? toto vsecko je treba resit... Na toto je idealni nejake stare auto ktere tyhle veci nema :D
To jo no

Napsal: 21.01.2008 20:09
od chmelko
to all? nezabudajte na nazov vlakna, tak prosím už k veci.,.

Napsal: 21.01.2008 20:12
od pbjun
Mi s fiestou pomahal kamos karosar a jeho tatik automechanik :D Takze vyvareni udelal kamos, tmeleni a lak sem delal ja, jeho tatik mi pomoh s motorem akorat serizovani sem delal ja... A byla to chutovka :D Hlavne rozchodit privreni druhe komory a pridavnou trysku na sytic :D To sem pul roku poskakoval bez sytice za studena :D:D:D Pokud chces z auta delat zavodak tak sezen fiestu, do toho sezen motor 1,8 nebo 2,0 zetec, udelej kastli, udelej podvozek, vyhaz vsecky zbytecnosti kup nejake kola o rozumnych rozmerech a k tomu poradne gumy a brzdy a mas to za tretinovou cenu a s dvojnasobnym narustem vykonu :D Fiesta je lehunka, dily sou levne, lehko se shani (jsou jich plne vrakace) a kdyz tam das slusny motor a vyhazes zbytecnosti tak budes urcite spokojen :wink:

Napsal: 21.01.2008 20:13
od Luuker
Odpoví mi konečně někdo ma tu otázku s tím rezistorem u váhy vzduchu?sku.ví to motor?

Napsal: 21.01.2008 20:23
od canndale
mno ked das rezistor zmenis hodnoty z vahy vzduchu riadiacej jednotke, to je jasne..

teda moze sa stat ze budes mat
viac vzduchu do zmesi = zmes nemusi mad dostatok paliva = chcipne to..
malo vzduchu do zmesi = zmes ma malo vzduchu = chcipne to lebo to prechlasces => dostane sa benzin do katalyzatoru a tam nasledne zhori => zniceny katalizator

.. moje poznatky k problematike ;)
osobne myslim ze motoru samotnemu to neublizi, ale lepsie bude ked sa vyjadria ludia, ktory nad tym rozmyslali a prebrali poriadne tuto tematiku

Napsal: 21.01.2008 20:34
od Boban
Já myslím, že odpor k váze vzduchu udělá následné věci, změní hodnotu která jde do ŘJ a to tak, že ŘJ ji vyhodnocuje cca o 10°C míň, je to jako by si jezdil tím pádem půjde do směsi víc benzínu, nedokážu ti říct o jaké množství se bude jednat a co doslovně to bude dělat s morem, za dob když sem si dělal škodnou tak sitič měl za následek větší oplach filmu ze stěn válců, kolikrát hořel benzín z vejfuku ven, tak asi ten kat nebude nadšený, možná Pasmo řekne víc :idea:

Napsal: 21.01.2008 20:39
od Luuker
Já osobně si myslím,že když tam ten odpor dam tak si rj bude myslet,že je vzduch studenej,tudíš za studena je vzduch smrštěnej a je ho tam víc,tak přídá víc paliva a já ten klam mohu trochu vyrovnat třeba sport filtrem a tou úpravou klapky.

Napsal: 21.01.2008 20:46
od pbjun
No nevim, ja sem sport. filtr dal, tedka shanim klapku na kere bych si vyzkousel co to udela a uvidime... Zatim mam celkem pozitivni pocity, vykon nevim jestli stoupl, lip se to vytaci spotreba zustala zhruba stejna... Takze zpatky ke klapce :) Dival sem se na ty schemata a podle nich by se klapka mela daleko vice otevrit nez pred upravou... Jinak este by me zajimalo jak je to u 1,6 s tou vahou vzduchu protoze ja sem ji fakt nenasel :D upozornuji ze mam zetec se a ne zetec s ktery ma klapku primo na privodni trubce :)
Edit: zalozil sem tema na ty turba a tak :)

Napsal: 21.01.2008 20:52
od Luuker
pbjun píše:No nevim, ja sem sport. filtr dal, tedka shanim klapku na kere bych si vyzkousel co to udela a uvidime... Zatim mam celkem pozitivni pocity, vykon nevim jestli stoupl, lip se to vytaci spotreba zustala zhruba stejna... Takze zpatky ke klapce :) Dival sem se na ty schemata a podle nich by se klapka mela daleko vice otevrit nez pred upravou... Jinak este by me zajimalo jak je to u 1,6 s tou vahou vzduchu protoze ja sem ji fakt nenasel :D upozornuji ze mam zetec se a ne zetec s ktery ma klapku primo na privodni trubce :)
Vždyt ti někdo odpovídal,že ten typ bez váhy se vyráběl.No já když dal na sví auto sp filtr,tak se to nejdřív "hádalo" ona si to časem RJ přehodnotí a pojede to čímdál víc,jen se nesmíš bát na něj šlápnout (ale ohleduplně na okolí).Já si ho už naučil a jezdí jak drak.

Napsal: 21.01.2008 21:02
od pbjun
No musis totiz rj znova naprogramovat pak se to nehada a jede hned... :D

Napsal: 21.01.2008 21:10
od Luuker
pbjun píše:No musis totiz rj znova naprogramovat pak se to nehada a jede hned... :D
zbytečnost :)

Napsal: 21.01.2008 21:11
od pbjun
Nic neni zbytecnost.... bohuzel je to tak...