Cena nafty sa tiez uz preberalachmelko píše:samozrejme že ano, preto sa predava tolko nových naftových motorov ako sa predava...
ale sami vidite,že trh reaguje na prudku poptavku nafty a preto ju zdražuje..
ved som to už neraz spomenul, že jedina výhoda naftoveho motoru je jeho spotreba..nič viac a nič menej..
Smysl naftového motoru
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Preco sa standardne nemontuju turba do benzinov ? Ze by marketing ? Vzdy to tak funguje. Preco by som mal predat hned vsetko naraz, radsej postupne, viac zarobim
Dobre benzinove turba su na svete uz davno, len su upravene na vysoke vykony a nie na spolahlivost. Bohuzial, firmy ako Garret neinvestovali do vyvoja lacnych turbo ale prave do vykonnych. A to je ten krok, ktory chyba benzinom a nafty to uz maju za sebou.
Standardne sucasne benzinove turbo pracuje na principe: natlac to tam, nech to pali jak svina. Naftove turbo asi takto: trocha pridame, nech to nie je take lenive.
Dobre benzinove turba su na svete uz davno, len su upravene na vysoke vykony a nie na spolahlivost. Bohuzial, firmy ako Garret neinvestovali do vyvoja lacnych turbo ale prave do vykonnych. A to je ten krok, ktory chyba benzinom a nafty to uz maju za sebou.
Standardne sucasne benzinove turbo pracuje na principe: natlac to tam, nech to pali jak svina. Naftove turbo asi takto: trocha pridame, nech to nie je take lenive.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
no ak pojde jedna cena paliva hore, pojde aj druha - neexist aby jedna stala a druha stupala.
A k benzin turbo - tie turba do benzin su o doooost drahsie ako v diesel, dalej ich vydrz nebude ani zdaleka taka ako v Di a zrat to bude v porovnatelnych rychlostiach a vykonoch hooooooooooooooooooooooodne viac. A to ze ma diesel turbo? Keby ho nemal, tak spotreba by bola este lepsia, sice pri nizsom vykone, ale aj o jednu poruchovejsiu suciastku by bolo menej. Ze boli najskor nakladne benzinove - no lebo nebola nafta
To su debaty o nicom.
A k benzin turbo - tie turba do benzin su o doooost drahsie ako v diesel, dalej ich vydrz nebude ani zdaleka taka ako v Di a zrat to bude v porovnatelnych rychlostiach a vykonoch hooooooooooooooooooooooodne viac. A to ze ma diesel turbo? Keby ho nemal, tak spotreba by bola este lepsia, sice pri nizsom vykone, ale aj o jednu poruchovejsiu suciastku by bolo menej. Ze boli najskor nakladne benzinove - no lebo nebola nafta
To su debaty o nicom.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jamaka> konecne to tu niekto zhrnul
. suhlas
chmelko> uz som to tu v tomto vlakne tusim raz vravel, porovnavas fiktivny stav. Realita je proste taka, ze masovo sa turbo dava do nafty a do benzinov sa masovo turbo nedava. Takze ci chces alebo nie, poslednych x rokov a dalsich y rokov plati, ze nafta nad benzinom vyhrava v spotrebe a zatahu. Ze sa to mozno jedneho dna zmeni, to je problem o inom... Ja si nemyslim, ze by tu niekto popieral, ze benzin s turbom bude mat zatah podobny ako nafta, to som tu nikde necital....
chmelko> uz som to tu v tomto vlakne tusim raz vravel, porovnavas fiktivny stav. Realita je proste taka, ze masovo sa turbo dava do nafty a do benzinov sa masovo turbo nedava. Takze ci chces alebo nie, poslednych x rokov a dalsich y rokov plati, ze nafta nad benzinom vyhrava v spotrebe a zatahu. Ze sa to mozno jedneho dna zmeni, to je problem o inom... Ja si nemyslim, ze by tu niekto popieral, ze benzin s turbom bude mat zatah podobny ako nafta, to som tu nikde necital....
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Omik neuveris, ale suhlasim, mas pravdu. Nafta v sucasnosti vitazi. My sme s chmelkom (trufam si to napisat) chceli vyjadrit len to, ze vyvoj benzinov sa zastavil na mrtvom bode, vsetky peniaze isli do nafty a samotny benzin tym v globale hrozne utrpel. Ale ked nastupia benzinove turbo motory, tak sa velmi lahko moze situacia otocit.omik píše:Realita je proste taka, ze masovo sa turbo dava do nafty a do benzinov sa masovo turbo nedava. Takze ci chces alebo nie, poslednych x rokov a dalsich y rokov plati, ze nafta nad benzinom vyhrava v spotrebe a zatahu. Ze sa to mozno jedneho dna zmeni, to je problem o inom...
Teraz vsak vseobecne plati, ze nafta je lepsia. Ak ma vsak clovek specificke poziadavky uzivania si dravej jazdy, tak tam nafta konci a nastupuje benzin. Krasny priklad toho je test Focus Mk1 ST, ktory testovali na okruhu v Sosnovej a cely okruh robili len na dvojke. Bohuzial, na toto diesel nema.
Jednoducho su oblasti, kde ma navrch nafta, niekde ma navrch benzin. pre bezneho cloveka vyhrava nafta, vseobecne vyhrava nafta. To uznavam. Ale su oblasti, kde by sa jednoducho pchat nemala, lebo na to nema.
Nech zije Duratec ST !!!
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- pepe123
- Junior

- Příspěvky: 262
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Nielen, zewl aj ty si to spominal že životnosť je u diesla tiez podtatna. ak ma benzin zivotnost neviem 500.000km? s turbom by skončil na 350.000km, vyššie tlaky vo valci a pod.chmelko píše:samozrejme že ano, preto sa predava tolko nových naftových motorov ako sa predava...
ale sami vidite,že trh reaguje na prudku poptavku nafty a preto ju zdražuje..
ved som to už neraz spomenul, že jedina výhoda naftoveho motoru je jeho spotreba..nič viac a nič menej..
Riesim to tak, ze kto chce diesel, ma diesel aj s jeho vyhodami aj nevyhodami, a kto benzin, ma benzin...
Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver

- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
zkus tady http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=5245
btw: priste si vypni capslock, duvod najdes zde http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=5348
btw: priste si vypni capslock, duvod najdes zde http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=5348
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




