Želví vosk už jsem také vyzkoušel a mohu potvrdit, že pověst, která ho předcházela nelhala. Auto se poněm blejská jak psí ...

, práce s ním je snadná (i leštění) a ještě k tomu celkem přijemně voní. Jen je potreba si dát pozor na kontakt vosku s tmavými plasty. Pokud to hned neodstraníte a necháte ho zaschnout, jde to dost blbě dolů a pořád to vystupuje. Ja tím natřel kousek střešního spoileru a dost jsem se nadřel, než jsem z něj vosk odstranil. Možná máte někdo fintu jak to jde snáz?
Ty korektory laku ( mám na mysli tzv. korekční tužky ) se na velmi drobné defekty, dle mého moc nehodí, ať se snažíte sebevíc, zůstane po nich na inkriminovaném místě kapička laku,která je vidět, a kterou do roviny prostě nesrovnáte. A věřil bych, že to může některé perfekcionisty dovádět k šílenství. Pozor na to

.
Ale i zde by možná mohl někdo poradit jak na to?