Stránka 11 z 31

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 03.12.2012 11:32
od foki
to jsem zvedav

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 03.12.2012 13:53
od dzenda7
První příčina P0380 - vadné minimálně 2 žhavicí svíčky, druhá příčina P0100 - vadná váha vzduchu (snímač MAF). Budu muset vyměnit žhavičky a dál se uvidí. Váhu vzduchu vylučuji, nebyla na ní učiněna hrubá síla :-) ale člověk nikdy neví.

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 03.12.2012 14:26
od miki21
Není jen blbě zapojený konektor (cos odpojoval) ? případně pročistit kontakty.

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 03.12.2012 14:52
od lucky.jack
Mám za to, že by auto jelo i bez MAFu...ale proč najednou E.S.F... :?: Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje :irre:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 03.12.2012 19:51
od dzenda7
Podivná souhra náhod. Jinak to nelze nazvat.
Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý
:hhura: :hhura: :hhura:
Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím :huraa: :huraa: :huraa:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 04.12.2012 10:03
od V12
dzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+M :twisted:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Napsal: 04.12.2012 16:30
od dzenda7
V12 píše:
dzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+M :twisted:
Neříkám, že na 2.0 TDci je to lehčí.
Jen jsem V12-tko sdělil svou zkušenost na výměnu žhaviček u mé motorizace.

Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 19:26
od tonom
Ahojte,

Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem

Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?

Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete

FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 19:58
od lucky.jack
U nafty by to byl jasná spojitost s EGRem, ale u tohodle motoru...?

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 19:59
od tym
Podle hlášky je to EGR ventil. Po pravdě nevím, jestli ti-vct ale má EGR?? Já myslím, že ne.
Edit: Jack mě předběhl :nazdravi:

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 20:03
od lucky.jack
Jinak tohle kolísání otáček dost často dělá zpětný ventil v soustavě odvětrání motoru(slavík - se tomu myslím říká) a nebo prasklá některá z hadic s tím spojená. Ale že by to padalo do nouzáku nevím a hlášky už vůbec. Tenhle typ motoru nějak extra neznám :nixw:

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 20:23
od tonom
No , niečo v servise spomínali , že by to mohlo niekde nasávať falošný vzduch, ale kde ? a ako ? Okolo duratecu som sa dočítal že má nejaký vnútorný EGR systém, celkom tomu nechápem :
http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 21:08
od lucky.jack
Takže něco jako špatný časování ventilů...?

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 21:15
od tonom
Ja neviem, ešte ma napadlo, začalo mi to robiť teraz pri mrazoch. Nemôže to robiť nekvalitný benzín ? Nakondenzovaná voda v nádrži ? Zajtra dám aditivum , možno to pomôže a určite neuškodí.

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Napsal: 07.12.2012 21:22
od lucky.jack
No nevím s benzínem problémy nebývají, pakliže to není opravdu aušus.