Engine system fault

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od foki » 03.12.2012 11:32

to jsem zvedav
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
dzenda7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 30.03.2011 19:00
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od dzenda7 » 03.12.2012 13:53

První příčina P0380 - vadné minimálně 2 žhavicí svíčky, druhá příčina P0100 - vadná váha vzduchu (snímač MAF). Budu muset vyměnit žhavičky a dál se uvidí. Váhu vzduchu vylučuji, nebyla na ní učiněna hrubá síla :-) ale člověk nikdy neví.
Naposledy upravil(a) dzenda7 dne 06.12.2012 13:45, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od miki21 » 03.12.2012 14:26

Není jen blbě zapojený konektor (cos odpojoval) ? případně pročistit kontakty.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od lucky.jack » 03.12.2012 14:52

Mám za to, že by auto jelo i bez MAFu...ale proč najednou E.S.F... :?: Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje :irre:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
dzenda7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 30.03.2011 19:00
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od dzenda7 » 03.12.2012 19:51

Podivná souhra náhod. Jinak to nelze nazvat.
Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý
:hhura: :hhura: :hhura:
Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím :huraa: :huraa: :huraa:
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od V12 » 04.12.2012 10:03

dzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+M :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
dzenda7
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 30.03.2011 19:00
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine systems fault po výměně oleje

Příspěvek od dzenda7 » 04.12.2012 16:30

V12 píše:
dzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+M :twisted:
Neříkám, že na 2.0 TDci je to lehčí.
Jen jsem V12-tko sdělil svou zkušenost na výměnu žhaviček u mé motorizace.
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy

tonom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.12.2012 19:18

Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od tonom » 07.12.2012 19:26

Ahojte,

Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem

Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?

Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete

FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od lucky.jack » 07.12.2012 19:58

U nafty by to byl jasná spojitost s EGRem, ale u tohodle motoru...?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od tym » 07.12.2012 19:59

Podle hlášky je to EGR ventil. Po pravdě nevím, jestli ti-vct ale má EGR?? Já myslím, že ne.
Edit: Jack mě předběhl :nazdravi:

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od lucky.jack » 07.12.2012 20:03

Jinak tohle kolísání otáček dost často dělá zpětný ventil v soustavě odvětrání motoru(slavík - se tomu myslím říká) a nebo prasklá některá z hadic s tím spojená. Ale že by to padalo do nouzáku nevím a hlášky už vůbec. Tenhle typ motoru nějak extra neznám :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

tonom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.12.2012 19:18

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od tonom » 07.12.2012 20:23

No , niečo v servise spomínali , že by to mohlo niekde nasávať falošný vzduch, ale kde ? a ako ? Okolo duratecu som sa dočítal že má nejaký vnútorný EGR systém, celkom tomu nechápem :
http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od lucky.jack » 07.12.2012 21:08

Takže něco jako špatný časování ventilů...?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

tonom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.12.2012 19:18

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od tonom » 07.12.2012 21:15

Ja neviem, ešte ma napadlo, začalo mi to robiť teraz pri mrazoch. Nemôže to robiť nekvalitný benzín ? Nakondenzovaná voda v nádrži ? Zajtra dám aditivum , možno to pomôže a určite neuškodí.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II

Příspěvek od lucky.jack » 07.12.2012 21:22

No nevím s benzínem problémy nebývají, pakliže to není opravdu aušus.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů