Engine system fault
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
to jsem zvedav
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- dzenda7
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
První příčina P0380 - vadné minimálně 2 žhavicí svíčky, druhá příčina P0100 - vadná váha vzduchu (snímač MAF). Budu muset vyměnit žhavičky a dál se uvidí. Váhu vzduchu vylučuji, nebyla na ní učiněna hrubá síla
ale člověk nikdy neví.

Naposledy upravil(a) dzenda7 dne 06.12.2012 13:45, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Není jen blbě zapojený konektor (cos odpojoval) ? případně pročistit kontakty.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Mám za to, že by auto jelo i bez MAFu...ale proč najednou E.S.F...
Na tomhle motoru se při výměně oleje, kromě váhy, nic neodpojuje, tak proč po výměně oleje 


Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- dzenda7
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Podivná souhra náhod. Jinak to nelze nazvat.
Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý
Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím

Vyměnil jsem žhavící svíčky (NGK 1684 No.40) a hláška E.S.F se ztratila a červená dioda zhasla ..... skáču jak pominutý



Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Myslím, že váha vzduchu je v pořádku, nevím jak poznat, že je v háji, ale asi by to napsalo v diagnostice.
Takže zase jezdím



Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+Mdzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- dzenda7
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 30.03.2011 19:00
- Bydliště: Orlová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Engine systems fault po výměně oleje
Neříkám, že na 2.0 TDci je to lehčí.V12 píše:Skus ich menit na 2.0TDCI, to je ine S+Mdzenda7 píše:Jinak výměna žhaviček u mé motorizace je pěkný porod.
Jen jsem V12-tko sdělil svou zkušenost na výměnu žhaviček u mé motorizace.
Ford Focus II 2007
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
1.6 TDCI 66 kW
DeepNavy
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Ahojte,
Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem
Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?
Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete
FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l
Prosím , čo by mohlo byť vo veci ak mi počas jazdy úplne padne výkon motora a vypiše mi SPEED LIMITED MODE , ENGINE SYSTEM FAULT . Pri zastavení mi na volnobehu lietali otáčky motora od cca 1000 do 1800. Na diagnostike som mal chybovú hlášku P0404-Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance . Nič viac som z palubného pc nevytiahol. Po zastavení vozidla a opätovnom naštartovaní bolo všetko OK. Ale spravilo to zas. Pomôže ak zastanem a naštartujem znovu.Mám sebou nosit notebook aby keď tá porucha nastane som mohol hneď kuknúť na diagnostiku ? Má niekto iné skúsenosti s touto poruchou ? Ďakujem
Diagnostika v servise neukázala nič, žiadna porucha. Avšak dnes som prišiel do servisu s poruchou aktívnou, otáčky motora kolísali od 1200 - 1400, ledva som prešiel na prvom rýchlostnom stupni kilometer aby mi to nezhaslo a porucha tam ostala. technik sa napojil okamžite počas chodu motora na palubák a kukol čo sa deje. Žiadna porucha , nič. čerpadlo paliva OK, LAMBDA sondy OK . Sanie OK. Vravel že možno niečo mechanické, elektronika je OK. Mám na tom jazdiť kým sa do nedokašle úplne ?
Nechápem čo sa deje, pls poraďte ak viete
FORD FOCUS COMBI II r.v.2004 Duratec Ti-VCT 1,6l
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
U nafty by to byl jasná spojitost s EGRem, ale u tohodle motoru...?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Podle hlášky je to EGR ventil. Po pravdě nevím, jestli ti-vct ale má EGR?? Já myslím, že ne.
Edit: Jack mě předběhl
Edit: Jack mě předběhl

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Jinak tohle kolísání otáček dost často dělá zpětný ventil v soustavě odvětrání motoru(slavík - se tomu myslím říká) a nebo prasklá některá z hadic s tím spojená. Ale že by to padalo do nouzáku nevím a hlášky už vůbec. Tenhle typ motoru nějak extra neznám 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
No , niečo v servise spomínali , že by to mohlo niekde nasávať falošný vzduch, ale kde ? a ako ? Okolo duratecu som sa dočítal že má nejaký vnútorný EGR systém, celkom tomu nechápem :
http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov
http://www.nahradnediely.sk/index.asp?c ... e-ventilov
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Takže něco jako špatný časování ventilů...?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 07.12.2012 19:18
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
Ja neviem, ešte ma napadlo, začalo mi to robiť teraz pri mrazoch. Nemôže to robiť nekvalitný benzín ? Nakondenzovaná voda v nádrži ? Zajtra dám aditivum , možno to pomôže a určite neuškodí.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Strata výkonu počas jazdy, ENGINE SYSTEM FAULT FOCUS II
No nevím s benzínem problémy nebývají, pakliže to není opravdu aušus.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů