Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
Uživatelský avatar
majklK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: OSR or BRQ

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od majklK » 03.02.2009 13:01

Jak se projevuje to, ze turbo umira?? Ma to urcite nejaky prubeh ??

Uživatelský avatar
majklK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: OSR or BRQ

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od majklK » 03.02.2009 13:01

Ju a je normalni, ze v hadici od turba je nachcane trochu snad oleje ??

Uživatelský avatar
majklK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: OSR or BRQ

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od majklK » 03.02.2009 14:45

8)
1.6 TDCi, 80kW, FoFoII

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od tomason » 04.02.2009 08:55

TRANS BESKYD AUTO PRODAL I S KO MOTOREM :wink: vypádáto že Eurodiesel nic neuznal
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od Ahmed » 04.02.2009 18:53

majklK: ten olej v hadicích od turba je ok, je to spíš taková olejová "mlha", která tam putuje. Samo, že toho nesmí být decilitry :wink: :lol:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
majklK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: OSR or BRQ

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od majklK » 05.02.2009 09:22

Ahmed: tak to je ok :)
1.6 TDCi, 80kW, FoFoII

trans-beskyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10.11.2008 22:38

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od trans-beskyd » 05.02.2009 09:35

Ahoj, všem díky za zájem. U mě poprvé to turbo odešlo tak, že se ozval na chvilku podivny zvuk v motoru (nijak hlasity) pak poklesl výkonu, no a podruhé a potřetí to odešlo po pár kilometrech, co jsem s tim vyjel ze servisu. V Eurodieselu mi rekli, ze kdyz dokazu, ze motor odesel spatnou udrzbou predtim nez jsem auto koupil, jak tvrdil servis, tak at to dokazu. soudni znalec pres auta mi rekl, ze posudek klidne vypracuje, ale, ze sance na uspech je mala, protoze ti previti by si hned udelali oponentni posudek, a tak by to slo a prachy by tekly..moje pravnicka mi rekla to same, ze uplatnovat nevćo takoveho, kdyz s tim skoro rok jezdim, nema sanci..Takze jsem auto prodal tak jak bylo s tim vadnym motorem, jediny co bylo dobry vstriky. S fofo koncim, i kdyz se mi libi, uz mu neverim a jdu do jiny znacky. :|

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od jamaka » 05.02.2009 10:30

No vidis, a je to tu s FOFO koncim, ale tu akurat v tejto tvojej verzii to nie je o FOrde ale motor je PSA, takze zasa nejaky franticy. Takte chcelo to tam mat staru poctivi 1,8TDCi a nemusel byt problem.
Ale stastnu ruku pri vybere druheho auta :wink:
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

tchifla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 189
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od tchifla » 05.02.2009 13:23

trans-beskyd: Myslim si, ze nemas dovod zanevriet na focusa. To co si dostal do ruky kupil vyzera, ze malo hodne zanedbanu udrzbu... Je to skor chyba predchadzajuceho majitela. Nieco take sa ti moze stat aj na inom aute...
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans

planci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07.10.2008 09:10
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od planci » 17.02.2009 09:10

Caute.
mne sa dneska pri ceste stalo, ze zacala svietit kontrolka motora a motor stratil vykon. ked som auto odstavil, citil som spalenu gumu. Nakoniec to bolo turbo, uz som videl tu cenu za servis v kosickom szilcar. technik sa na to "pozrel", objednal ma a doporucoval mi netlacit velmi na plyn. Asi mal zazracne ruky, lebo ako som odtial vysiel, turbo znovu nabehlo, aj kontrolka prestala svietit. Ale vraj mi presakuje z turba olej, vraj je uz na odpis. auto ma najazdenych 72000 km (FFII kombi, 1.6TDCI 80kW), 17000 nejaka talianka, 52000 na slovenku nejaky podnikatel. ja ho dost setrim, jazdim po meste a netosim viac ako 1500. Nevie mi niekto poradit, ci sa mam nechat prehovorit na nove turbo, alebo len nech sa na neho pozru a mozno utesnia?
dik za odpoved
Planci

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od foki » 17.02.2009 09:26

planci píše: auto ma najazdenych 72000 km (FFII kombi, 1.6TDCI 80kW), 17000 nejaka talianka, 52000 na slovenku nejaky podnikatel.
a nema tam byt jednicka pred tema 72 ? je divne ze turba odchazi u dovezených kolem 70-80t km a me odeslo v 213000km .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

planci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07.10.2008 09:10
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od planci » 17.02.2009 09:37

uvidim, ci naozaj odislo, alebo to bola chyba v niecom inom. som ho trosku prehnal a nevyzera, ze sa ma na odchode. uvidime, co povie mechanik. Ja by som len rad vediet, ked bude trvat na novom turbe, ci je to naozaj nutne.
Planci

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od Maverick_cz » 17.02.2009 13:49

a nebyla tá ztráta výkonu způsobené spíš tím, že se řídíce jednotce něco nelíbilo (třeba právě schopnost plnění toho turba) a přešla do nouzovýho režimu? Nevím přesně jak u fofo, ale pokud motor vypneš a zase nastartuješ, tak by měl být nějaký restart, ale je fakt, že pokud dostává řídící jednotka pořád špatný informace, tak ani restart nepomůže a možná právě pomohlo až to, že to dlouho stálo a turbo vychladlo. Předtím se mohlo přidírat jestli už je teda nějaký vyběhaný.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
mosquito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 08.06.2008 13:04
Bydliště: Hradec Králové-Roudnička
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od mosquito » 17.02.2009 14:20

Tak taky přispěju svou troškou do mlýna...snad vám moje ,,znalosti´´ pomůžou. Nejdřív zdůrazním,že moje přednost jsou turbodmychadla spíše lodní-maturitní práce+14dní v PBS turbo :D . Jinak mám benzín,takže zkušenosti s nafťákem žádné. Jinak vůli to mít opravdu musí(ptz dochází k vysokým teplotám tak se kov roztahuje-markantí to je u těch větších TD+vůle pro olej. film)a pro planciho-nevím kdy začíná u FF turbo plnit,ale myslím že to snad ani 1500 otáček nebude(jestli ano,tak to bude spodní hranice-podle mě-a to hodně časté kolísání mezi plní/neplní by taky mohl být problém-zkusil bych proto točit trochu víc(to ať ti poradí někdo s nafťákem))jinak hned od počátku plní pouze kompresor,který bere výkon z motoru,narozdíl od turba.Nakonec silně nedoporučuji o tomto tématu hledat ve Wikipedii-jsou tam nepřesnosti.jinak se omlouvám za ten sloh a snad tu nikoho muj názor neurazí :wink:
FF I., 1.8 16V, 85kw, hatchback
[img:1niuytbc]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1niuytbc]

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od Maverick_cz » 17.02.2009 15:43

mě to neurazilo ;o) ... jj těch 1500 otáček je málo, ale nepředpokládám, že to nezkusil vytočit nad tuhle hranici, ale že se pouze snaží jezdit v malých otáčkách, což neni zrovna dobře pro turbodieselové motory. Každopádně pískat by to mělo. A když už se o tom tady mluví, tak to pískání je přesně co? Chápu správně, že když přidám razantně plyn, tak je tam jakási prodleva, než turbo začne plnit vzduch do prostoru válce, ale již je roztočené a právě v této prodlevě se stane to, že je tam nějaký ventil, který vypouští vzduch ven dokud nebude turbo úplně roztočené a mohlo tak dodávat správné množství vzduchu? Stejně tak, že to píská, když plyn jenom lechtám, ale přesto akceleruju, tak je to tak, že částečně turbo plní, ale jeho možný plnící výkon je větší a tím pádem část plnícího objemu jde ven?
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host