Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
- majklK
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: OSR or BRQ
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Jak se projevuje to, ze turbo umira?? Ma to urcite nejaky prubeh ??
- majklK
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: OSR or BRQ
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Ju a je normalni, ze v hadici od turba je nachcane trochu snad oleje ??
- majklK
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: OSR or BRQ
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
TRANS BESKYD AUTO PRODAL I S KO MOTOREM
vypádáto že Eurodiesel nic neuznal

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
majklK: ten olej v hadicích od turba je ok, je to spíš taková olejová "mlha", která tam putuje. Samo, že toho nesmí být decilitry



- majklK
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: OSR or BRQ
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.11.2008 22:38
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Ahoj, všem díky za zájem. U mě poprvé to turbo odešlo tak, že se ozval na chvilku podivny zvuk v motoru (nijak hlasity) pak poklesl výkonu, no a podruhé a potřetí to odešlo po pár kilometrech, co jsem s tim vyjel ze servisu. V Eurodieselu mi rekli, ze kdyz dokazu, ze motor odesel spatnou udrzbou predtim nez jsem auto koupil, jak tvrdil servis, tak at to dokazu. soudni znalec pres auta mi rekl, ze posudek klidne vypracuje, ale, ze sance na uspech je mala, protoze ti previti by si hned udelali oponentni posudek, a tak by to slo a prachy by tekly..moje pravnicka mi rekla to same, ze uplatnovat nevćo takoveho, kdyz s tim skoro rok jezdim, nema sanci..Takze jsem auto prodal tak jak bylo s tim vadnym motorem, jediny co bylo dobry vstriky. S fofo koncim, i kdyz se mi libi, uz mu neverim a jdu do jiny znacky. 

- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
No vidis, a je to tu s FOFO koncim, ale tu akurat v tejto tvojej verzii to nie je o FOrde ale motor je PSA, takze zasa nejaky franticy. Takte chcelo to tam mat staru poctivi 1,8TDCi a nemusel byt problem.
Ale stastnu ruku pri vybere druheho auta
Ale stastnu ruku pri vybere druheho auta

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
trans-beskyd: Myslim si, ze nemas dovod zanevriet na focusa. To co si dostal do ruky kupil vyzera, ze malo hodne zanedbanu udrzbu... Je to skor chyba predchadzajuceho majitela. Nieco take sa ti moze stat aj na inom aute...
Focus 5D, 2.0 Duratec, Ghia, Chill metla
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
Bol : Focus II, 5dv., 1.6 TDCi, 05/06, Jeans
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.10.2008 09:10
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
Caute.
mne sa dneska pri ceste stalo, ze zacala svietit kontrolka motora a motor stratil vykon. ked som auto odstavil, citil som spalenu gumu. Nakoniec to bolo turbo, uz som videl tu cenu za servis v kosickom szilcar. technik sa na to "pozrel", objednal ma a doporucoval mi netlacit velmi na plyn. Asi mal zazracne ruky, lebo ako som odtial vysiel, turbo znovu nabehlo, aj kontrolka prestala svietit. Ale vraj mi presakuje z turba olej, vraj je uz na odpis. auto ma najazdenych 72000 km (FFII kombi, 1.6TDCI 80kW), 17000 nejaka talianka, 52000 na slovenku nejaky podnikatel. ja ho dost setrim, jazdim po meste a netosim viac ako 1500. Nevie mi niekto poradit, ci sa mam nechat prehovorit na nove turbo, alebo len nech sa na neho pozru a mozno utesnia?
dik za odpoved
mne sa dneska pri ceste stalo, ze zacala svietit kontrolka motora a motor stratil vykon. ked som auto odstavil, citil som spalenu gumu. Nakoniec to bolo turbo, uz som videl tu cenu za servis v kosickom szilcar. technik sa na to "pozrel", objednal ma a doporucoval mi netlacit velmi na plyn. Asi mal zazracne ruky, lebo ako som odtial vysiel, turbo znovu nabehlo, aj kontrolka prestala svietit. Ale vraj mi presakuje z turba olej, vraj je uz na odpis. auto ma najazdenych 72000 km (FFII kombi, 1.6TDCI 80kW), 17000 nejaka talianka, 52000 na slovenku nejaky podnikatel. ja ho dost setrim, jazdim po meste a netosim viac ako 1500. Nevie mi niekto poradit, ci sa mam nechat prehovorit na nove turbo, alebo len nech sa na neho pozru a mozno utesnia?
dik za odpoved
Planci
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
a nema tam byt jednicka pred tema 72 ? je divne ze turba odchazi u dovezených kolem 70-80t km a me odeslo v 213000km .planci píše: auto ma najazdenych 72000 km (FFII kombi, 1.6TDCI 80kW), 17000 nejaka talianka, 52000 na slovenku nejaky podnikatel.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.10.2008 09:10
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
uvidim, ci naozaj odislo, alebo to bola chyba v niecom inom. som ho trosku prehnal a nevyzera, ze sa ma na odchode. uvidime, co povie mechanik. Ja by som len rad vediet, ked bude trvat na novom turbe, ci je to naozaj nutne.
Planci
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
a nebyla tá ztráta výkonu způsobené spíš tím, že se řídíce jednotce něco nelíbilo (třeba právě schopnost plnění toho turba) a přešla do nouzovýho režimu? Nevím přesně jak u fofo, ale pokud motor vypneš a zase nastartuješ, tak by měl být nějaký restart, ale je fakt, že pokud dostává řídící jednotka pořád špatný informace, tak ani restart nepomůže a možná právě pomohlo až to, že to dlouho stálo a turbo vychladlo. Předtím se mohlo přidírat jestli už je teda nějaký vyběhaný.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- mosquito
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 08.06.2008 13:04
- Bydliště: Hradec Králové-Roudnička
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
Tak taky přispěju svou troškou do mlýna...snad vám moje ,,znalosti´´ pomůžou. Nejdřív zdůrazním,že moje přednost jsou turbodmychadla spíše lodní-maturitní práce+14dní v PBS turbo
. Jinak mám benzín,takže zkušenosti s nafťákem žádné. Jinak vůli to mít opravdu musí(ptz dochází k vysokým teplotám tak se kov roztahuje-markantí to je u těch větších TD+vůle pro olej. film)a pro planciho-nevím kdy začíná u FF turbo plnit,ale myslím že to snad ani 1500 otáček nebude(jestli ano,tak to bude spodní hranice-podle mě-a to hodně časté kolísání mezi plní/neplní by taky mohl být problém-zkusil bych proto točit trochu víc(to ať ti poradí někdo s nafťákem))jinak hned od počátku plní pouze kompresor,který bere výkon z motoru,narozdíl od turba.Nakonec silně nedoporučuji o tomto tématu hledat ve Wikipedii-jsou tam nepřesnosti.jinak se omlouvám za ten sloh a snad tu nikoho muj názor neurazí 


FF I., 1.8 16V, 85kw, hatchback
[img:1niuytbc]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1niuytbc]
[img:1niuytbc]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1niuytbc]
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
mě to neurazilo ;o) ... jj těch 1500 otáček je málo, ale nepředpokládám, že to nezkusil vytočit nad tuhle hranici, ale že se pouze snaží jezdit v malých otáčkách, což neni zrovna dobře pro turbodieselové motory. Každopádně pískat by to mělo. A když už se o tom tady mluví, tak to pískání je přesně co? Chápu správně, že když přidám razantně plyn, tak je tam jakási prodleva, než turbo začne plnit vzduch do prostoru válce, ale již je roztočené a právě v této prodlevě se stane to, že je tam nějaký ventil, který vypouští vzduch ven dokud nebude turbo úplně roztočené a mohlo tak dodávat správné množství vzduchu? Stejně tak, že to píská, když plyn jenom lechtám, ale přesto akceleruju, tak je to tak, že částečně turbo plní, ale jeho možný plnící výkon je větší a tím pádem část plnícího objemu jde ven?
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host