Při řazení neklesají otáčky
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
a ty diry...ja mam ted jednu 12mm a druhou 6 mm..s 5kou to mnelo malo vzduchu na sitic
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Při řazení neklesají otáčky
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=viewDalis píše:Tak bych to chtěl taky zkusit...
takže tu podložku můžu udělat z nějakyho tvrdšího plastu? cca 1mm třeba. A ty díry 8mm a 5mm, která kde patří-vlevo bo vpravo viz foto?
A k téj klapce. Otočit jen tu klapku-to drží jako na té hřídelce, na těch 2 šroubcích? To si bude chctít dát panáka, at mi ten šroubek nespadne do sání--nebo ste si to ucpali nějakou hadrou?..
Pak to vypadá-takto.

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=75
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
petulaku dekuju....nejak nestiham vysvetlovat na SZ protoze to nemam vyfoceny...jeste jednou dik
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
no petulaku..jestli na tom trvas...tak par
muzem dat....ale bacha od 6 teprve dostavam zizen 


Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Prosim o radu,nezkousel nekdo na 18. nebo 2.0 zetě zaslepit volnobeznak uplne a pridat si jen na klapce?Na escortu to slo v pohode,ale nevim co na to rekne na mym aute jednotka,ma to nekdo odzkouseny?
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky

Shot at 2012-08-03
Pripravky

Shot at 2012-08-03
Jeste malou tenkou vrstvu,zbrousit pekne aby to nevypadalo jak splacany z blata a je to,dodelam dneska.

Shot at 2012-08-03
Tady je ten krasnej tvar klapky

Shot at 2012-08-03
tady je trosku vpravo dole videt jak je volnobeznej ventil na 2.0 pekne pristupnej


Shot at 2012-08-03
Originalne usazena,zavrena

Shot at 2012-08-03
Originalne usazena,mirne pootevrena(v podstate vazne jeste zavrena)

Shot at 2012-08-03
Otocena

Shot at 2012-08-03
Otocena, mirne pootevrena


Shot at 2012-08-03
To jen pro ty co to jeste nemeli v rukach,dofotim pak jak bude hotova ta klapka s tim odstranenym nadorem
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Omlouvam se pokud jsou fotky moc velky!!!!
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3033
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Diabolic: soráč, ale udělal jsi hloupost a to tu, že jsi opravdu očistil i tu plastouvou klapku, teď ti to bude přisávat a budou zvíšené volnoběžné otáčky, to černý tam mělo zůstat
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Mas pravdu,ja o tom vim,to uz na tom aute mam hodne dlouho takhle,klapku tam dam jinou brzo tak to opravim
no jinak ted sem se vratil ze zkusebni jizdy,podlozka pod ventilem s dirama 12mm a 6mm a asi se do me ted pustite jak psi
ale me to prijde zatim jeste horsi ty nepadajici otacky,vymazal sem adaptace a jedu jeste dneska brno a zpet tak uvidim co to casem udela,necham to par dni.Jinak klapka vybrousena,auto jede paradne.

Shot at 2012-08-03

Shot at 2012-08-03



Shot at 2012-08-03

Shot at 2012-08-03
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Jo a teda pro ostatni,takhle ta klapka nema vypadat
ja to takhle mam od zacatku co to auto mam,ale volnobezny otacky za tepla byly 750 - 800,ted s tou podlozkou kdyz vysroubuju uplne stelovak na klapce tak ze ju zavru tak sou kolem 880,pripominam ze klapka ma smity hrany uz dlouho,ted sem na nu nesahal

Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
jezis kdyz vidim tu zaplacanou klapku to vypada hrozne
tak ne ze to nekoho odradi,to je pak pekne zarovnany ve finale

Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Jo a k tomu zaslepeni ventilu uplne,to je blbost,nezkousejte to radsi,ja to dneska zkusil a seridil klapku aby si mirne prisavala misto ventilu,jenze snimac polohy to nejspis moc nepobral,vznikl tak nadhernej efekt atomovyho vybuchu do sani skoro sem si cvrkl 

Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit


- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
a hlavne to nemohlo vuuubec ridit volnobeh...za jizdy a hlavne zmeny pri zatezi
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti