Výměna zadních destiček a kotoučů
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Kup ATEplastilube a namaž to, tu pastu mám a vydrží tam fakt dlouho...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
https://www.motozem.cz/brzdova-kapalina ... tory-line/jenikHK píše:Ještě prosim o doplnění, jakou na to používáte brzdovou kapalinu, resp. mne zajímá bod varu.petulak píše:Přesně tak - krom toho, že měděnka k brzdám fakt nepatří (ani podle výrobců brzd), tak rozhodně vůle nevymezi.
výš, co jsem ti psal výše??? kuwa????
a čím mažem čepy na vrchy + okruhy!!!
protože vydrží až 1200 stupnu!!!
na posledním Eda cupu. pane na Škodovce 130RS.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Neboli bod varu 325°C, o cca 50° víc, než běžná DOT4, že? Jaké teploty tedy mohou být na trmenech a dalších dílech brzd?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
jenikHK píše:Neboli bod varu 325°C, o cca 50° víc, než běžná DOT4, že? Jaké teploty tedy mohou být na trmenech a dalších dílech brzd?



FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Mrkni - čistě prakticky - jak vypadají vodítka např. na Focus MK2 a nebo Focus MK1 vpředu. A pak napiš prosím ještě jednou, co je přes čáru.petulak píše:"" v tomto případě navíc vedený v gumovém vodítku?""
tak toto už je,fakt přez čáru.
+ škoda, že jsem vymazal všechna uložení kol , versus kotouč , nebo buben. / odpověd, na " T -111/.
Ale jako teoretikovi, ti to jde.
+ Předhazoval jsi mi T148, tak od toho neutikej.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
nemusím mrkat, oproti tobě ty brzdy děláme 3krát týdně na autech.jenikHK píše:Mrkni - čistě prakticky - jak vypadají vodítka např. na Focus MK2 a nebo Focus MK1 vpředu. A pak napiš prosím ještě jednou, co je přes čáru.petulak píše:"" v tomto případě navíc vedený v gumovém vodítku?""
tak toto už je,fakt přez čáru.
+ škoda, že jsem vymazal všechna uložení kol , versus kotouč , nebo buben. / odpověd, na " T -111/.
Ale jako teoretikovi, ti to jde.
+ Předhazoval jsi mi T148, tak od toho neutikej.
https://ford.7zap.com/cs/car/42/no/0/1641/15978/69815/
++ jestli ty máš čepy vedené v GUMOVÉM vodítku, ??? nechtěl bych tě potkat na silnici.


pane teoretiku::: 2L 527= vodicí čep. 2L 526 = manžeta vodicího čepu.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
dusanlulka píše:https://youtu.be/VEL9diENZY0

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Prima a ten vodící čep 2L 527 je prakticky veden čím?petulak píše:nemusím mrkat, oproti tobě ty brzdy děláme 3krát týdně na autech.jenikHK píše:Mrkni - čistě prakticky - jak vypadají vodítka např. na Focus MK2 a nebo Focus MK1 vpředu. A pak napiš prosím ještě jednou, co je přes čáru.petulak píše:"" v tomto případě navíc vedený v gumovém vodítku?""
tak toto už je,fakt přez čáru.
+ škoda, že jsem vymazal všechna uložení kol , versus kotouč , nebo buben. / odpověd, na " T -111/.
Ale jako teoretikovi, ti to jde.
+ Předhazoval jsi mi T148, tak od toho neutikej.
https://ford.7zap.com/cs/car/42/no/0/1641/15978/69815/
++ jestli ty máš čepy vedené v GUMOVÉM vodítku, ??? nechtěl bych tě potkat na silnici.![]()
![]()
pane teoretiku::: 2L 527= vodicí čep. 2L 526 = manžeta vodicího čepu.
Já se zase bojím, že jednou narazím na servis, kde pořádně neví, co dělají

A jak je to s ním bodem skápnutí měděné vazelíny, bodem varu brzdové kapaliny a teplotou brzd, smim-li se ptát.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Ještě chvilku, a dozvím se, že brzdové třmeny jsou uloženy v silenblocích.
Člověk se stále učí.
Člověk se stále učí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
No, třeba už DESIGNÉŘI na tom pracujouballu píše:Ještě chvilku, a dozvím se, že brzdové třmeny jsou uloženy v silenblocích.
Člověk se stále učí.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Chlapci,
možná napište svoje postřehy do ATE/Teves/Continental, aby se tam konečně dozvěděli, že ty brzdy, který vyrábí s tímto konstrukčním řešením vedením čepů už skoro 40let a jezdí s nimi odhadem desetimiliony aut, jsou nebezpečné a asi i nefunkční?
Člověk se holt musí učit celý život...
možná napište svoje postřehy do ATE/Teves/Continental, aby se tam konečně dozvěděli, že ty brzdy, který vyrábí s tímto konstrukčním řešením vedením čepů už skoro 40let a jezdí s nimi odhadem desetimiliony aut, jsou nebezpečné a asi i nefunkční?
Člověk se holt musí učit celý život...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Mrkni - čistě prakticky - jak vypadají vodítka např. na Focus MK2 a nebo Focus MK1 vpředu. A pak napiš prosím ještě jednou, co je přes čáru. 

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3104
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
Mohu se zeptat, zda má toto sdělení hlubší smysl, nebo to má znamenat prozření?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Výměna zadních destiček a kotoučů
vem si sedmičku imbus, zalez pod předek a prozřeš
a , až vyndáš to " gumové " uložení, vyfot,a dej sem.



a , až vyndáš to " gumové " uložení, vyfot,a dej sem.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů