Stránka 11 z 15
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 03.07.2014 09:28
od foki
stano. píše:Ok. Beriem spat. Ja som si myslel, ze pise o 1mm. On pisal o 1cm. To potom sedi. Menil to evidentne profik...

kvuli necemu podobnemu jsem se pohadal se zakaznikem ktery si myslel ze ho chci okrast kdyz si sehnal male kotouce a desky pro ST ( ano v popisu bylo od 1,6i pres diesel po ST ) vse za cca 1600 kc a kdyz jsem se mu snazil vysvetlit ze to tam proste nejde a nabidl jsem mu spravnou alternativu od FMC ovsem za cca 7000 , tak bych nikomu nepral videt ten pohled

protoze prijel v20h a rano mel jet na hory . tresnicka na dortu , kdyz jsme to slozili tak neslo otocit kolem protoze brzdic byl opreny o kotouc , asi poul hodine zkoumani z nej vypadlo ze mu nekdo menil lozisko a muj predpoklad ze pri lisovani se oprel o uchyty brzdice a ohnul je protoze byly lehce priklonene ke kotouci a kdyz tam je u noveho kotouce cca 2mm tak u stredu staci par desetin mm
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 07.07.2014 21:36
od solfan
chcem sa opytat, do akej miery je toto uz zjazdena dosticka?
dik.
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 07.07.2014 21:50
od miki21
Zhodit kolo a vyfotit obě desky. Většinou je opotřebovanější ta vnitřní.

Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 07.07.2014 22:04
od stano.
Ak dobre vidim, je na tej vonkajsej dosticke este vidiet tu sikmu plochu na nabeznej hrane. Takze je tam toho este dost. 7mm od oka.
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 07.07.2014 22:13
od solfan
jj, ta nabezna hrana tam je a prave to trosku skresluje to, ze kolko este ostava

a je ok, ze ta dosticka je viac zjazdena pri vonkajsom okraji kotuca?
kazdopadne zhodim koleso a odfotim aj zadnu dosticku.
zadne tuto hranu myslim nemaju, ci?
a aka hrubka dosticky je este prijatelna?
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 08.07.2014 08:13
od stano.
Obe by mali mat to skosene. A dokonca je to aj na opacnej strane dosticky, na jej spodnej strane.
Ak je dosticka zjazdena krivo (na obvode viac ako pri strede), tak to veru nie je dobre. Asi su vymackane tie gumove ... (nenapadne ma teraz nazov) ... "stuple", ktore su na plavajucom strmeni a v strede nich su kovove koliky, ktore strmen drzia na mieste. Ta guma by sa mala pri kazdej vymene platniciek menit, ale casto sa to nerobi (servis usetri na dieloch - viac mu zostane z faktury - a ludia v garazi to nespravia lebo o tom nevedia alebo im je luto dat par korun za to).
Minimalna hrubka je (sa mi zda) 3mm samotnej dosticky (trecieho materialu - bez kovoveho podkladu).
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 08.07.2014 09:15
od solfan
jasne...no kazdopadne dam dole koleso v predu aj vzadu a pozriem poriadne...

Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 27.10.2014 20:08
od MK2
Tady už čekají kotouče na montáž

TRW 300mm/25mm - hmotnost 8kg
Nové destičky TRW mají obložení tloušťky 11mm - to sem píšu abych si to nemusel pamatovat

jake brzdy???
Napsal: 10.11.2014 16:47
od Libiq1
Měl bych dotaz jake koupit desky a kotouče na předek FOFOII 1.6tdci kombi 2005 ......? de mě o poměr cena ku kvalitě...jestli jsem založil existující téma předem se omlouvám
Napsal: 10.11.2014 17:18
od vita_k
Na jutubu jsem viděl, že mazaj jakési vodící kolíky silikonovym mazadlem při výměně kotouču. Máme to na ff2 taky? :-)nikde jsem na to nenarazil,navod tu vlastně taky není, což vcelku chápu.
Naše desky taky nemají indikátory opotřebení, že? Díky
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 10.11.2014 17:23
od stano.
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 10.11.2014 18:21
od Johnyy
Vodici cepy trmene tam mas samozrejme taky;) opotrebeni desticek nejlepe poznas prave podle toho, ze se ti ztrati nabezna hrana, jak je videt na fotce nahor. Cidla opotrebeni snad ani focus nemel v zadne vybave (myslim si)
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 10.11.2014 20:56
od vita_k
tak taky bych cekal, ze tam ty cepy budou. Ale nikde jsem nenasel jak je mazat:)
s jednou stranou brzd mam asi trabl, protoze jedna deska je obrzdena vic nez druha... zatim prej cca 4mm. Takze kdovi cim to bude... Pridreny pist...?
a abych pravdu rekl, tak stejne moc nechapu, jak kotoucovky s jednim pistem fungujou. Pistek tlaci na kotouc v podstate jen z jedne strany. Tim padem trmen musi mit volnost pohybu aby silu mohl trmen rozvadet rovnomerne. Je ta volnost zajistena temi cepy? Nebo nejak jinak? :) Nikde jsem nenasel presny popis.
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 10.11.2014 21:24
od jarous350
Kdyz sundavas trmen, tak vlastne vysroubovavas ty 2 vodici cepy, na kterych to pak jezdi.
Jinak to, ze je tam na kazdem kole jenom jeden pistek je docela paradoxni v porovnani s tim, ze na motorce mam vepredu 2 tripistkove trmeny, takze dohromady na jednom kole 6 pistku.
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Napsal: 10.11.2014 21:26
od Standa.64
Zatlač pístek,osaď třmen bez destiček a rukou musí jít po čepech posouvat a pochopíš jak to vlastně funguje.
