Stránka 11 z 26
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 09.08.2010 11:04
od Brehowicz
Myslíte že je tu někdo z nás kdo by tankoval naftu v JZD,dost těžko myslím.
Bohužel ty vstřiky zkrátka odcházejí s tím se třeba smířit a udělat je když se ozvou.
Kolik majitelu tohle řeší do skutečného nájezdu 100tkm?asi nikdo krom těch před rokem 03 tam to byla vyrobní vada.A kolik mondei mk3 je tu v čr s nájezdem přes 100tkm?skoro všechny takže je to jen otázka času kdy to příjde,proto se taky němci takovych aut zbavjí a posílají je dál.
Ja mám taky TDCi a až to přijde tak to přijde zkratka ať se mi to líbí nebo né.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 09.08.2010 13:00
od buceek07
Známý z německa má tdci r.v. 01 má najeto 195 000 a vstřiky původní a po testu prý stále v dobrém stavu....když sem se s nim bavil jak to tady umírá jeden vstřik za druhym tak docela hleděl páč Fritzové to moc neznájí...hold naše nafta...a taky je poděl že němec se toho auta zbavuje když má najetých třeba poctivým 180 000, ale nějakou zajimavou situaci se to mondeo doveze do čr a má 110 000....jojo z něměcka do čech není časový posun, ale kilometrový

...známej dovezl passata 2,5 tdi, nebourany, serviska najetých poctivých 95 000....situace v čechác při prohlidce je že auto bylo bourany, sice lehce, ale i tak a při úklidu našel v motoru zapadenej lístek servisního intervalu od výměny oleje ve 135 000....tak co na to pak kur.a řict
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 09.08.2010 18:17
od Brehowicz
No jak sem tak koukal na něm. a ang. fora tak to zas tak neznámy problém není.Tu zatracenou kontrolku znaji všude.Rozdíl je na kolik to vyjde je a na kolik nás.
Ke stočeným km. co říct???Na to snad ani neni ochrana všude se mluvi o slabych zákonech ale výsledek nulový.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 09.08.2010 18:56
od buceek07
jasny že jo protože ty prvni tdci se prostě fordu nepovedly...ale rozdíl oproti ostatním je že němci to nemusi dělat co 40 000 km.....
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 09.08.2010 19:20
od Brehowicz
Protože to posílá na východ=nám

Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 10.08.2010 07:32
od Kóťa
Tak já mám r.v.2005(to je snad tutový),na tachu necelých 90 000km(tím už si teď tak jistej nejsem)a jsem chvilku po vstřikách.Auto bylo už načatý z německa

Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 09:56
od Eidž
Mám RV 2002 (to je snad tutový), na tachu 214 tis. km (a i tomu věřím), a jestli předchozí majitel dělal vstřiky nevím. Spíš se projevuje dvouhmota, ale starty, kouřivost, prudké přidání (zatím) OK.
A pak se v tom vyznej.
Já to beru tak, že jediné auto, které se neopravuje, je nové. A jestli koupím ojeté auto, tak musím počítat s tím, že do oprav něco dám. V ideálním případě méně, než dám za nové

Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 11:32
od ACEMajky
Jasne, ale do novyho das rocne kolem 10 000 za garancni prohlidky, ktere kvuli zaruce jsou povinne, takze vis jak...
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 12:59
od Lubak
No bohužel je to co kus to originál, někomu vydrží vstřiky 200 tis. bez problémů, někomu po 80 tis. lehnou, vše je jen a jen o kvalitě nafty do které nevlezeme stejně.
Já mám třeba na TDDI najedo skoro 250 tis. poctivěj (řádně vedenou v ČR) a zatím docela good, i když už také očekávám větší investici.
Ale 99% aut z venku jsou prostě jebky olítané a čecháčci rádi kupují auta s max. 120 tis. km a pak všude nadávají jaký jsou Mondea sračky, že vydrží 150 tis. a je KO vstřiky, turbo atd.
Ale stačí si otevřít německé inz. servery, tak proč se tam prodávají Mondeo 4 roky staré a mají defakto všechny najeto 150 - 200 tak hold životnost vstřiků a čerpadla je nějaká a u auta které má 250-300 tis. je prostě možnost že půjde turbo i vstřiky do kopru hodně tomu naše nafta pomáhá
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 14:57
od Eidž
2ACEMajky: tchán má nového Fusiona a letos byl na první garančce a platil kolem 5 tis. (nevím přesně na korunu, ale víc jak 5,3 to nebylo). Výměna olejů, filtrů, kontrola...
2Lubak: no, ono se to tam prodává spíš s 280 tis. km... u nás to má najednou 120 tis. km a pak se to jde jedno za druhým. Ale pokud nemáš auto na půl roku, tak prostě uděláš vstřiky a máš ježdění na dalších 150 tis. km. Jooooo, že ta cena auta, aby odpovídala tomu, že má auto 300 tis. km a ne 120 tis. km, to je jiná. A jak se označuje počínání, když s vědomým úmyslem upravíš stav věci, aby jsi zvýšil její cenu?
Jinak samozřejmě, že prodávají auta, co mají nalítáno min, ale jsou taky za jiný prachy. Jen čech chce auto se 120 tis. km a za mín jak 100 tis. Kč....
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 16:11
od Lubak
Jj tak k těm cenám garanček, záleží co se dává za olej, ale první garančka u Fusiona cca. 3500 tis, u focuse kolem 4,5 a mondeo kolem 6 tis.
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 17:32
od ACEMajky
Vidis, bracha na O2 za 12500,-

Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 17:44
od tomason
Česká nafta je špatná,nebo spíš Čecháčci si ji po různu upravují co

Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 20:57
od Christina
auto jsme už načaté koupili, ale mysleli si že to jsou ventily...byli jsme ve značkovém servisu, který se specializuje na delphi a doporučovali ho na tipcarsu jako jeden ze4 dobrých vrepublice...trošku tam haprovala domluva, což píšu jinde, ale výsledek znáte...
od samého začátku tankujeme w pover na shelu, ale bylo nám doporučeno OMV, jako jediné kvalitní, bohužel ji tady nemáme....v ceně jsem nafasovala aditivum, takže asi začneme i stím!! doporučují pravidelnou výměnu paliváku origoš deplhi cca 1000,-
jo a cena pánové je bez DPH!!!! to nám vyšli v stříc, když jsem už zvýšila hlas nad jejich jednáním, jinak by to bylo hooodně přes 40!!!!
Re: bliká kontrolka žhavení
Napsal: 11.08.2010 21:06
od Brehowicz

no ty kráso