Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 25.03.2009 15:16
Tak som preklikal Microcat a nenasiel som tam ziadnu zmienku o DPF. Tak dufam , ze ho nemam. 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Na Tvem miste bych si moc nadeji nedelal, protoze u 1.6 TDCi fitr neni u 66kW verze u 80kW je a to z duvodu splneni Euro IVmoabster píše:Tak som preklikal Microcat a nenasiel som tam ziadnu zmienku o DPF. Tak dufam , ze ho nemam.
No tak ti gratulujem Marek a v kútiku duše závidím....moabster píše:Tak som preklikal Microcat a nenasiel som tam ziadnu zmienku o DPF. Tak dufam , ze ho nemam.
asi aj ja budem tym stastlivcom, aj ked mam dvojliter :lol:ale zase som smutny kvoli matke prirode ze ju tak spinimmoabster píše:Tak som preklikal Microcat a nenasiel som tam ziadnu zmienku o DPF. Tak dufam , ze ho nemam.
napíš SZ s tvojím VIN to foki - zistí ti to.jozcu píše:Ahoj, mám 2.0TDCi zda mi někdo podle VIN zjistí, jestli mám DPF nebo ne? Nebo kde se dá sehnat ten soft s tou databází.
díky
tu ju mášBobTDCi píše: Kde máš tú nálepku - cvakni ju a prilep sem.Dík.
Tak je to tak ako som si myslel - nemecká legislatíva pre vstup do centier veľkých miest, kde klasické majú zákaz.miggell píše:tu ju mášBobTDCi píše: Kde máš tú nálepku - cvakni ju a prilep sem.Dík.
Takže jasné - je to Mondeo s premenlivým intervalom výmeny oleja - dosť o tom písali už vlani na auto.czfoki píše:tak dalsi poznatek , u nejmenovaneho modelu co mam doma . pri regeneraci filtru neni proces horeni zpusoben pridavanim aditiva ale zvyseným davkovanim nafty a pri pripadnem vypnuti motoru se stane to ze nespalena nafta stece pres krouzky do oleje a tim zacne redit olej a po nejake dobe nahlasi servisni interval na vymenu i protoze je olej natolik zredeny ze prestava plnit mazaci schopnost .
Prikladám foto - neviem či presne takto i C-max, ale skôr áno (teda s 1,6TDCi) u dvojlitra neviem a ak sem dáte foto pomôže to ostatným.chudas píše:no dnes sa pozriem pod kapotuBobTDCi píše:Inak ako je to potom možné že aj keď pridám vôbec nedými, či tak by to malo byť?:)))
No ja som nikdy nevidel dym ani za svojím /v spätnom zrkadle/ Cliom II. 1,5dCi ani Méganom II. 1,5dCi - takže asi tak nejako.
Inak ak sa pozrieš na výstup výfukových plynov z turba - hneď tam je ten DPF za tepelným štítom a v strede toho nastojato uloženého telesa DPF vychádza kábel - vyzerá to napohľad akoby Lambda sonda pri benzíniaku - to je meranie teploty DPF a výfukových plynov - jedna z podmienok regenerácie je splnená teplotná podmienka.
Foto toho priestoru pod olejovou mierkou - to isté čo ja som sem dal - kde mám DPF - ide o to aby na prvý pohľad/ak je to možné/ rozpoznali tí, čo to chcú vedieť, ak nevedia/ či majú DPF alebo nie. Prípadne ak zhodíš kryt motora, tak foto bez neho - ak to ukáže viac z toho priestoru za výstupom z turba.moabster píše:neviem co presne myslis. nemozes to nejako oznacit?