
TCDI 1,8 2005/2006
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TCDI 1,8 2005/2006
zatim jo byl sem u Charouze na nic mě neupozornily doporučim nechte si ukázat origoš TP jako všichni řeknou první majitel ,ale neřeknou že je to služebák jako ten muj i když spíš firemní vůz má to HF pevný i mikrofon a vysílačka tam zůstala auta vozej pěkný i dovezou na objednávku mam horší interier v kufru škrábance ,ale s tim sem nějak počítal cena byla nížší snad bude sloužit dobře najel sem zatim 2000km berte sebou borce na auta jestli ste nekupoval nikdy ojeté auto trochu mě překvypilo ,že nedávaj žádnej protokol od auta 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- nitram9
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 10.06.2008 09:32
- Bydliště: Vysočina
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Díky za odpověd,vemu sebou kamaráda automechanika ať mi FoFo proklepne a uvidím.Zkoušel jste zjistit v servise, jestli najeté Km odpovídají skutečnosti?A jak jste spokojen se spotřebou a sílou motoru,uvažuju ještě taky o 1.6TDCi má jen o 5kw míň tak by to neměl být tak velký rozdíl.
Focus Kombi II 1.8 TDCi 85kw ,Trend 10/2005
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TCDI 1,8 2005/2006
síla je dobrá nikdy sem tak silný vůz neměl už na mě nikdo nebliká na dálnici
s 80 která má 16ventilů nemohu srovnávat nikdy sem v ní nejel 1.8TDCI je motor Forda Lynx je to 8ventil spotřeba cirka do max-6.5litru záleží opravdu jak to honíte za 5,5 jezdit asi nebudete s tim bych moc nepočítal ve Fordu mě řekli ,že je to dobrej motor řek to i prodavač tenhle motor by už měl vlastnit vstřiky Siemens nevim to ,ale jistě sou prý lepší.Jo má euro 4 a nemá filtr pevných částic plní normu i bez něj :!:kilometry sem nezjišťoval 57000 za 2 roky je akorát interiér, volant, pedály, sedačky neodpovídájí více kilometrům a po nastartování z výfuku nic nešlo(kouř) motor šel naprosto pravidelně a do Fordu sem to dával přez známého z práce servisujeme tam celou firemní flotilu včetně jeho C-Maxe mluvil, přímo o mém voze s technikem pokud by něco bylo zle upozornili by mě na to jelikož nic neřikali je to v pořádku tak štastnou ruku při výběru 


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- nitram9
- Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 10.06.2008 09:32
- Bydliště: Vysočina
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Tak díky a i já Vám přeju hodně štastných kilometrů bez nehody a poruchy.
Focus Kombi II 1.8 TDCi 85kw ,Trend 10/2005
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TCDI 1,8 2005/2006
tady něco k 1,8TDCI proč nyní nejsou nové auta s 1,6 PSANaftu spalující motory nového Mondea si ještě žádají krátké zastavení: předchozí generace měla s motory TDCi značné potíže. Na vině byly vadné vstřikovače značky Delphi a vysokotlaké čerpadlo, které se často zadíralo. U právě nastupující třetí generace provedl výrobce změnu v podobě nově konstruovaného čerpadla. Navíc nejsilnější TDCi pracuje se spolehlivým vstřikováním Siemens. Zajímavá je rovněž historie vznětové osmnáctistovky: základ motoru řady Lynx má kořeny v osmdesátých letech. Od té doby se dočkal několika zásadních modernizací (v roce 1999 dostal přímé vstřikování paliva). Zdobí jej robustní konstrukce (hlava válců je litinová!), vysoký točivý moment a především velmi dobré emisní hodnoty; normu Euro4 dokáže motor bez problému plnit bez nutnosti montáže filtru pevných částic (to je také důvod, proč verze 1.8 TDCi střídá novější 1.6 TDCi koncernu PSA, která pro splnění Euro4 vyžaduje instalaci drahého filtru). Ještě je dobré zmínit se o dvoulitrovém „té-dé-cé-íčku“, které Ford vyvinul ve spolupráci s koncernem PSA a s motorem shodného objemu, užívaném v minulé generaci (konstrukční řada Puma) nemá nic společného.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.05.2008 23:09
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Tak som kupil FF II 1,8TDCI. je to original od nemca po leasingu. Vyrobeny a kupeny v nemecku. uvedene do prevdzky 08/2005. Ma vsetky papiere vratane coc. Z toho je jasne je 1,8 TDCI sa predavali aj v nemecku a nie vsetky su dovezene. Cakam teraz na Sk technicak. Trva to az 1 mesiac
Zatial sa mi zda auto OK. urcite nebolo havarovane. najazdene 68t km. Ja som urobil iba par km, ale slapalo dobre. Ma CD MP3, navigaciu, 6-vakov, mech. klimu, ESP. Chyba mi ale palubny pocitac. Ale zobral som ho aj preto, ze to bolo jedno z mala FF II, ktore nebolo dovezene z inej krajiny a predavane v nemeckom bazare. Zobral som ho priamo od nemca z dvora jeho rodinneho domu 


-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Dobre spravy... Technicak hadam obvodak vyda skor, kamosovi to trvalo tiez 3 tyzdne, ale hlavne ze na rozhodnuti bol datum skorsi, takze to mali hotove za 2, ale ked volal ci to je sa im tazilo nazriet do spisu
Nech sluzi a som zvedav na galeriu

Nech sluzi a som zvedav na galeriu

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TCDI 1,8 2005/2006
ti rico : posli mi vin ja ti zjistim jestli to bylo vyrobene pro nemecko .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.05.2008 23:09
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Foki pozri to:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TCDI 1,8 2005/2006
Focus 2004-/Focus C-MAX 2003-, (+)"D", 1.8L Duratorq-DI HPCR (115PS) Lynx, 5rychl. manuální - MTX75, Emisní stupen IV, Mauální Klimatizace, 5 Dveřový Sedan, LHD FWD, Série 32, Černá Panther (met), Humy / Mondus / Dark Flint
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Convenience Group No.6
Bez sady marketing.přípravy pro trh
Bez úpravy/nálepky SVO
Bez sady funkčních aktualizací
Marketingová úroveň 1
S elektronickou regulací
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Tónované sklo
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez klimat.příruční schránky
Bez Horní Konzoly
s malou centr. konzolou na podlaze
Bez kolejnicí v nákl. prost.
Bez stresního nosice
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
El.nast. a sklopná zrcátka řidiče
El.nast. a sklopná zrcátka spol.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
bez bederní opery sed. ridice
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíček zapal.s jednotkou dálk.ovl.
s lisovanou hlavicí red. páky.
S Centrálním Zamykáním
Bez jednotky dálk. ovládání dverí
S prerus.oknem
Bez Střešního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Less Isofix Hard Point Attach.
S mini ocelovým náhradním kolem
(+) Zadni tlumice standard
Ocelové silniční kolo 6.5 X 16"
205/55VR-16 BSW Tyre
S krytem kol Deluxe
Žádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěšením
S mechanickou parkovací brzdou
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
Bez Systému Proti Zablokování Brzd
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Bez Pomocného Ohřívače
S klasickým prístr.vybavením
S rychloměrem v km
Navig. syst. zobr. pouze šipky
CD navigace-specifické země
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Bez přípravy pro rádio
(+)RDS
Se zvedákem A/V
With Dual Band Antenna
Nižší verze s navig./CD/AM/FM rádio
ICE Feature Pack 21
S 6 reproduktory
Bez rodinného zábavního systému
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S kuřáckou sadou typ 2
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez ovládání světlometů
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Security Lock Group #1
Convenience Group No.6
Bez sady marketing.přípravy pro trh
Bez úpravy/nálepky SVO
Bez sady funkčních aktualizací
Marketingová úroveň 1
S elektronickou regulací
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Tónované sklo
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez klimat.příruční schránky
Bez Horní Konzoly
s malou centr. konzolou na podlaze
Bez kolejnicí v nákl. prost.
Bez stresního nosice
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
El.nast. a sklopná zrcátka řidiče
El.nast. a sklopná zrcátka spol.
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
bez bederní opery sed. ridice
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíček zapal.s jednotkou dálk.ovl.
s lisovanou hlavicí red. páky.
S Centrálním Zamykáním
Bez jednotky dálk. ovládání dverí
S prerus.oknem
Bez Střešního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Less Isofix Hard Point Attach.
S mini ocelovým náhradním kolem
(+) Zadni tlumice standard
Ocelové silniční kolo 6.5 X 16"
205/55VR-16 BSW Tyre
S krytem kol Deluxe
Žádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěšením
S mechanickou parkovací brzdou
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
Bez Systému Proti Zablokování Brzd
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Bez Pomocného Ohřívače
S klasickým prístr.vybavením
S rychloměrem v km
Navig. syst. zobr. pouze šipky
CD navigace-specifické země
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Bez přípravy pro rádio
(+)RDS
Se zvedákem A/V
With Dual Band Antenna
Nižší verze s navig./CD/AM/FM rádio
ICE Feature Pack 21
S 6 reproduktory
Bez rodinného zábavního systému
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
S kuřáckou sadou typ 2
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez ovládání světlometů
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.05.2008 23:09
Re: TCDI 1,8 2005/2006
To je ono FOKI
Takze vyrobene v nemecku. Ked budem mat papiere, tak hodim sem par fotiek.
Dufam, ze tato 1,8 TDCI uz ma to lepsie vstrekovanie Siemens. Ani ako tie predosle modely, na ktore dost nadavaju servismany.

Takze vyrobene v nemecku. Ked budem mat papiere, tak hodim sem par fotiek.
Dufam, ze tato 1,8 TDCI uz ma to lepsie vstrekovanie Siemens. Ani ako tie predosle modely, na ktore dost nadavaju servismany.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.05.2008 23:09
Re: TCDI 1,8 2005/2006
inak ma to ESP a da sa aj vypnut, ale v popiske to nevidim.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TCDI 1,8 2005/2006
potvrzuju mám vstřiky SIEMENS stačí zvednout kryt motoru a juknout 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti