Stránka 2 z 4
Napsal: 14.04.2006 11:04
od masox
..rodicia ziju a servisuju auto v Holandsku,no a tam pri takychto chybach vyroby nikto problem pri odstraneni nerobi
Myslíš že bych mohl poprosit o přeložení cca 10 slovíček - ze servisní knížky, nikde jsem nesehnal holandský slovník. Dost by mě zajímalo co to mám potvrzeno.
Napsal: 14.04.2006 11:05
od masox
Zase jsem to nějak zvrzl - to bylo pro zirafaka - jestli teda rodiče hovoří Holandsky, když tam žijí.
Napsal: 14.04.2006 11:23
od zirafak
Masox-i...kludne napis.Zvladnem to aj ja a keby nahodou nie,tak momentalne som v Holandsku a s matinkou to urcite dame do kopy

...
Napsal: 14.04.2006 11:26
od masox
Díky - ale až v uterý, včera jsem ji vytáhl z tašky jak jsem přijel se servisu. Celý týden jsem ji nosil. protože jsem nevěděl přesně kdy pojedu.
Napsal: 14.04.2006 12:57
od masox
TO ZIRAFAK:
UŽ JSEM TO POSÍLAL V 10,40 SOUSKROMOU ZPRÁVOU - ASI TO NEDOŠLO
ONDERHOUDSGEGEVENS
EXTRA ONDERHOUDSWERKZAAMHEDEN
REPARATIES EN VERVANGINGEN
PERIODIKE KEU RING - TECHNISCHE CONTROLE - tady je mi to jasný - asi - opakované technické prohlídky, nebo něco takového
OVERIGE INSPECTIES
Díky předem.
Napsal: 14.04.2006 14:06
od Hans99
Proč se ptal na ten benál a co to ofocování. To jsi mě moc nepotěšil, nezkusíš to přes tu Ford centrálu? Mě to vyloženě rezne od té stříbrné lišty.
S tou holandštinou budeš muset počkat na Zirafaka, já umím tak akorát Hojrgaardeen

Napsal: 14.04.2006 14:12
od masox
Však jsem to zkoušel přes ford centrálu - na druhý den jsem měl meila že mám kontaktovat svuj nejbližší značkový servis a dovolili si mi napsat že se jedná o FORD Carmagnus Přerov, ale to jsem věděl, tak jsem si tam telefonicky domluvil na včerejšek schuzku - jsem zvědav jak to dopadne - ale opravovat to - jako lakovat to nenechám, když by to náhodou schválili tak jedině vyměnit celý víko kufru. ale moc tomu nevěřím, spíš vubec tomu nevěřím - zdá se mi to nějak šibalsky popsaný, ten problém.
Napsal: 14.04.2006 17:49
od zirafak
1.UDAJE O UDRZBE
2.EXTRA OPRAVY A UDRZBA/nad ramec predpisanych/
3.OPRAVY A VYMENY /dielov,komponentov/
4.PRAVIDELNE TECNICKE KONTROLY......a,ze nerozumies Holandsky
5.OSTATNE KONTROLY
Napsal: 18.04.2006 05:37
od masox
I tady ještě jednou vřelé díky a jak jsem psal v SZ jsem velkým dlužníkem. Trochu mě ty razítka znervoznovaly, když jsem nevěděl k jakému ukonu, nebo činnosti na mém FOFO patří. Ještě jednou dík.
Napsal: 18.04.2006 21:19
od Ahmed
Me bez servisky oba dva Fordy poslaly do prdele. V jednom se se mnou vubec nebavil, v druhem mi rekl, ze by to slo jenom u ceskeho auta, ze by se dohledaly informace. U dovezeneho by delal problemy i se spravne vedenou serviskou. At zije 12 let zaruky...
Pokud to rezavi od listy, tak bych rekl, ze to nevezmou. Maji to v podminkach, ze rezaveni od ozdobnych list a svetle listy nelze...
Napsal: 19.04.2006 05:56
od masox
Taky si myslím, jsem az silně přečsvědčen, že s toho nic nebude - je to teda teprve necelý týden a při naší proslulé birokracii ještě to patrně nějaký týden bude trvat, ale zatím se nikdo neozval i když říkali že mě budou informovat na mobil. Uvidíme, jestli se neozvou do konce měsíce tak to zkusím já - co a jak.
Napsal: 19.04.2006 11:39
od Damon
Já nějakou servisku mám ale nemyslím že je je tam všechno.Myslím že když budou chtít v servisu tak si vždycky něco najdou proč to není na záruku.Na prvním místě je se z toho vykroutit pak dlouho nic a někde hooodně daleko je uznání záruky.

rez kolem lišty
Napsal: 19.04.2006 18:19
od Mysak
[quote="Hans99"]Proč se ptal na ten benál a co to ofocování. To jsi mě moc nepotěšil, nezkusíš to přes tu Ford centrálu? Mě to vyloženě rezne od té stříbrné lišty.
Ahoj Hans
taky mě to rezlo u lišty pátých dveří, tak kdyby si neuspěl u Forda tak jsem psal co stím svépomocí.
,,zdarec
taky zatím korozi nesleduji, ale u těch pátých dveří jsem měl taky stejný problém. Objevovaly se tam taky rezavé flíčky. Lištu jsem oddělal rezavé místa opravil a na lištu jsem po celé délce nalepil tenkou gumu až k hraně, která se opře o dveře a nemůže tak ostrý plast při chvění auta odřít barvu až na plech. A nakonec jsem to projel kolem vrchní hrany pro jistotu silikonem, to aby tam nešla voda, která způsobila oxidaci kontaktů a následně málem hoření auta o kterém jsem již psal v sekci rady nápady-elektroinstalace kouř v autě.
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... c79d9241df
Korozi aut předcházím již řadu let a musím říct, že nic lepšího jsem zatím nenašel.
Rezistin je tak na nové auto. po čase se odlupuje a jak tam zateče je to v...
Nejlepší co máme odzkoušeno 25let!! na starém Renaultu 4TL, je jedině VYJETÝ NEBO NOVÝ OLEJ . Každý druhý rok byl prolitý olejem a po tolika letech je zdravý jako víno.
Stačí olejem prolít všechna místa a zákoutí od kapot, dveří, prahů, lemů apod. a máte pokoj. Ojel zateče i tam kde se nedostanete a vzlíná tak 10cm i směrem vzůru.
To samé budu aplikovat na svém FF, tak uvidíme jak to dále bude s tou rzí do budoucna.
Pozor ale na to, že vám bude z vašeho miláčka trošku kapat olej než se to všude rozteče. Nejlépe umístit ho někam na kachle kde se pak dá olej za země setřít.
Tož málo rezu a mnoho spokojených km ''
To je vše co jsem tam psal. Mám i nějaké foto z opravy, takže můžu poslat pro inspiraci jak na to.
Zatím čus
Napsal: 19.04.2006 20:20
od speedy
No o té liště u Ghia mě říkali i v servisu, že je to už špatně řešený od výroby, takže časem se může pod chromovanou lištou objevit koroze, no kov na kov, jsem rád že mám jen plast na kov.
No jinak jsem byl dnes u service Charouz- Štěrboholy, korozi si nafotili, sepsali se mnou protokol. A teď už budu čekat jak se zachová centrála Ford, když řekne vyměnit, budu rád...
Mohu říct, uplně jiný přístup servisních techniků než ve Ford Charouz Žebrák, jak jsem již psal, záleží na koho narazíte. Jinak mám auto z Německa a bez servisky...záruka na prorezivění 12let platí.

Napsal: 20.04.2006 09:39
od Hans99
Než začnu se svým příspěvkem, tak bych chtěl poděkovat Mysakovi za opravdu vyčerpávající příspěvek, ona ta lišta sama o sobě je prý plast, ale ono to jde asi od toho stříbra, kterým je to potažené.
Tak a teď k věci:kámoš, který se ve firmě stará o auta (samé fordy, většinou FF), byl v úterý ráno v ostravském Ford Dankar a trochu se tam ptal na ten můj případ, garanční technik mu řekl, že s tím mám přijet, že se to prý normálně dělá, ža to zkouknou a pokud to je tak jak jim to popisoval, tak prý není problém, je tam těch 12 let a musí se to vyměnit.
Taky musím poznamenat, že veškerá auta v té firmě jsou od tohoto dealera, takže jestli toto není příčina onoho jednání, v každém případě mi říkal, že tam mám zajet a pokud s nima bude nějaký problém, tak se to pak bude řešit trošku jinak.
Takže asi tak, no.