Stránka 2 z 2
Napsal: 22.05.2006 13:39
od Zakus
Od poj. č.14 i relé 12 mám dráty. Podle zapojení by mělo být relé 12 stejné jako na pozici R5, R6, R7, R8 a R11. Chybí tam pojistka č.14 (10A). Osadil jsem to a stejně to nemaká. Ještě se podívám na spínač světel ten by měl být zdvojený. Ještě by měl být v levém zadním rohu u řídící jednotky nějaký odpor.

Odpoledne na to kouknu a napíšu jak jsem dopadl.
Napsal: 22.05.2006 18:29
od pelen
Zakus píše: ... Chybí tam pojistka č.14 (10A). ....
I když v německém popisu je pojistka č.14 10A, tak 10A může být málo.
Potkávací světlo má 55W/12V a proud při 12V = 55/12 = 4,6 A. Při nastartovaném motoru je v palubní síti 14V a proud bude vyšší
= 4,6*14/12 = 5,4 A. Světla jsou dvě 2*5,4 = 10,8 A.
Na schématu "Headlight Circuit, W/ DRL" je zakreslena pojistka 20A a ještě navíc v sérii s napájením světel denního svícení je malý odpor.
Napsal: 24.07.2006 22:39
od rek
Ja jsem zkousel to rele, ale pak to funguje tak, ze uz po otoceni klicku svitej svetla, teda ne az po nastartovani. A to je podle me pitomost......
Napsal: 24.07.2006 23:19
od pelen
Podívej se na téma relé.