No vidíš a já bych se na takového prodejce zrovna zajel podívat. Podle mne to nebere s tím mega vývojem tak vážně a to je myslím dobře. Byť pracuji jako ITák, vím o tom své a těmto lidem docela fandím.salam píše: Věřím, ale myslím, že to, co jsem popsal (zpráva na webovkách, že budou hotové v červenci, když už je půlka října), se prostě v dnešní době nesmí stát. Automaticky to dává první dojem za nula bodů a pak už ani nemám potřebu toho prodejce osobně navštívit.
Prodejci Fordu
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Souhlasím, však to nemusí být extra web - stačilo by pár základních informací.salam píše:To může být pravda, ale v tom případě by byly lepší žádné stránky, než takové, když už se ten prodejce rozhodl "nebrat to s tím mega vývojem tak vážně".
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Humr
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Já jsem komunikoval se čtyřmi dealery, dva v Plzni a dva v Praze. Sondoval jsem, kdo mi dá největší slevu. Všude jsem byl spokojený s přístupem, ale nikde mi nebyli schopni slíbit, že dostanu auto rychle. Takže mám nakonec podepsanou smlouvu u Charouze a čekám a čekám a čekám ...
V očekávání Ford Focus II Collection 1.6 TDCi 66 kW combi, 2007
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
ja som auto kupoval v Summit BA a jednanie pri kupe nemalo chybu, teta bola mila, ustretova, reagovala na moje otravne maily a telefonaty celkom rychlo a ochotne. ale jednu pikosku predsa len mam: auto dorazilo a chcel som od nej aby mi zistila ake su tam gumy. ze pirelli a ja ze fajn (spadol mi kamen zo srdca - neboli tam hankooky) a ze aky typ. ona ze ja neviem, idem sa pozriet. sla sa pozriet a ze tam je napisane iba pirelli... tak som musel prist osobne sa kuknut a ukazat jej asi na 5cm napis P7 !! 

- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Asi je to v lidech
Naprosto souhlasím.Kdykoliv potřebuju něco od Forda,tak jsem vystresovanej,jestli na dílech bude ten vepřák!Je opravdu neochotnej,ví prd...Děs!V Mělníku jsem nebyl,ale asi začnu jezdit tam.Je pravda že vůci cenám nových vozů tam zaplatím pakatel,ale všichni přece máme ford,ne?Prostě pokud mi nebude kapsa smrdět prachama i ten pozdrav mu z huby těžko poleze.Včera jsem tam byl pro úchyty na mlhovky a ptal se mi k čemu ty díly patří.Jako jestli k nárazníku,mlhám...Sakra jak to mám vědět?!?!Tím sem ho naštval poprvý a pak se ptal na typ....FF I,r.v.2001 před faceliftem....ten první....Jojo,vim vo co dééé.A začal otvírat po faceliftu.Tak sem ho opravil a už to bylo...Tam jezdím opravdu v nejnutnějších případech!!!!cloudyman píše:Já mám zkušenost s Ford Charouz Kladno a Ford Charouz Mělník. Je to jedna firma , ale dimetrálně rozdílný přístup.Zatím co v Kladně se na mě tvářili, jako že je votravuju, tak na Mělníce byli vstřícní, po provedené opravě mi dokonce asi po 3 dnech telefonovali a dotazovali se, zda jsem byl spokojený s jejich servisem. Teď se tam chystám na prohlídku, tak doufám, že úroveň bude stejná nebo lepší.
Cloudy

- TobiZC
- Pokročilý
- Příspěvky: 895
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Frymburk, Linz
- TobiZC
- Pokročilý
- Příspěvky: 895
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Frymburk, Linz
Ráda bych se s vámi podělila o zkušenosti z předávání vozu a prodejci vůbec. Třeba to někomu v budoucnu bude prospěšné. Snažila jsem se o stručnost, ale některé věci stručně napsat nelze, má-li být pohled na věc objektivní...
- prvotní ochota a vstřícnost – maximální spokojenost, předvedení auta, příprava a podepsání KS, domluvení objednání dodatkových prací, všechno v naprostém pořádku, řekla bych nadstandardní péče o zákazníka. Konsternovaná výborným přístupem, postoupila sem v den podepsání KS a vystavení faktury tuto k příkazu k úhradě ()
- po zaplacení faktury jsem zaznamenala zásadní prodloužení doby jakékoliv zpětné vazby (ať mejlem či telefonem). Z mé strany tolerováno.
- čekání na skladové auto u něhož byly doobjednané úpravy od 11.10.07 do 15.12.07 důvod – čekání na dodání objednaných dílů od firmy xx (firma udává čekací lhůtu 10 dní – nutno podotknout, že objednávka probíhala na dvakrát). Z mé strany tolerováno.
- mou chybou na poslední chvíli doobjednání koncovky na výfuk (na kterou jsem zapomněla), chtěla jsem si to řešit svépomocí, ale dodání od firmy xx je možné pouze přes autorizovaného prodejce vozů ford. Nicméně – poptávku ceny, následné objednání, potvrzení objednávky = komunikaci ohledně této věci jsem si s tou samou firmou xx vzala na starosti sama, prodejci jsem jen sdělila, že k nim díl bude dodán. (vše bylo vyřízené do dvou dnů, třetí den se koncovka montovala na auto, jak je možné, že objednávka ostatních dílů prováděná prodejcem trvala tedy přes dva měsíce? Že by firma xx fungovala jednou na 100% a jednou na 0%???),
- předání vozidla – při domlouvání termínu předání mi prodejce velmi ochotně vyšel vstříc a souhlasil s předáním mimo jeho pracovní dobu.
- den před předáním auta mi prodejce telefonicky sdělil, že mi nestihli udělat ztmavení oken (jenž bylo součástí zaplacené původní faktury 11.10.) a do konce roku mi nejsou schopni toto zajistit, protože ve firmě, která to pro ně dělá, jsou všichni nemocní a s velkou pravděpodobností nastoupí až po novém roce. Dostala jsem možnost volby převzít auto bez toho nebo předání odložit s odečtením ceny z dodatkové faktury objednané koncovky na výfuk. Volila jsem přebrat auto bez ztmavení oken.
- samotný akt předání – VELIKÁNSKÉ PODĚKOVÁNÍ chmelkovi jednak za nabídnutou pomoc se předání zúčastnit a hlavně pak za precizní kontrolu kvality provedení dodatkových prací a provedení zkušební jízdy.
- já když jsem svoje autí viděla před salónem, čisté a nablýskané v celé parádě, podepsala bych úplně všechno jen jen už odjet.
- Chmelko zjistil kosmetickou vadu na laku v podobě podřeného místa okolo montáže ST křídla. Dále pak špatné provedení připevnění zadního podnárazníku na pravé straně. Reakce prodejce – škrábanec půjde rozleštit, podnárazník nemusíme přijmout a vrátit k opravě = sundat a znova přilepit (auto zůstane v Praze). Tuto manipulaci jsem odmítla s žádostí o slevu – zamítnuto. Možná reklamace.
- co by mě vůbec nenapadlo bylo převzetí demontovaných dílů. Chmelko mě na to upozornil, vznesla jsem tedy tento dotaz prodejci, bylo mi řečeno, že díly se mění kus za kus a při měnění dílů se při odmontování uštípají nýty a díly jsou tím znehodnoceny a podléhají skartaci (měnilo se a nebylo mi předáno: zadní, přední nárazník plast, plastové křídlo, mřížka v laku, brzdové světlo). Přeje-li si ale zákazník, zničené díly jsou k vydání. Nejsou však připraveny, páč byla sobota. Sdělila jsem toto chmelkovi, který mi sdělil, že je to blbost, telefonicky si to ověřil u přátel a já jsem si tedy díly vyžádala. Dostalo se mi slibu, že prodejce zadá žádost do skladu.
- předvedení funkčnosti auta, manuálu…atd. vše proběhlo k mé spokojenosti.
- neproběhla montáž 4 zástěrek, které byly taktéž předmětem původní KS a faktury (cena opět stržena z dodatkové faktury za koncovku). Byla jsem za to ráda, ale tak rozhodnutí provedli bez mého souhlasu a bez toho aniž by mě předem o tom informovali.
- při předávání auta jsem si všimla, že nějak chybí slíbená navigace (akce Ford – všude inzerovaná – ke každé koupi skladového vozu, navigace zdarma – nutno podotknout, že při podpisu KS se o této akci prodejce vůbec nezmínil, dověděla jsem se to z netu, vznesla jsem tedy dotaz, jestli se akce vztahuje i na mě, bylo mi odpovězeno ANO, navigaci dostane při předání auta). Protože už jsem byla docela naštvaná a přišlo mi, že jsem udělala ústupků z nedočkavosti už odjet až jejda, čekala jsem do poslední chvíle, jestli se prodejce o navigaci zmíní, nezmínil. Takže jsem se zmínila já. Reakce – navigace? Akce byla omezena na počet prodaných automobilů. V době, kdy jsem podepsala KS a zaplatila fakturu se na mě akce vztahovala. Takže po této informaci jsem se rozhodla obrátit s dotazem jak to všechno je s navigací a demontovanými díly a čekací lhůtou na díly, (páč když jsem si díl objednávala já od stejné firmy trvalo to tři dny), protokolem o míře znehodnocení demontovaných dílů atd. na vyšší místa…Okamžitě byla navigace dopsána do dodatku o smlouvě s příslibem, že jí do pár dnů doručí, vyjednána sleva na nepřesné provedení přidělání podnárazníku, díly vydány (až na zadní křídlo, brzdové světlo a mřížku chladiče, kteréžto vzhledem k sobotě nebyly k předání připraveny – pro všechno trojí si jedu ve čtvrtek) a taktéž mi bylo nabídnuto rozleštění poškozeného místa laku v den, kdy si přijedu pro zbývající čtyři věci. Toto mám písemně, takže doufám, že to ve čtvrtek bude přichystané k převzetí v pořádku.
- shrnutí: akt předávání je koukám záludná záležitost není-li člověk informovaný. Chmelko – svými postřehy, radami a pomocí jsi mi ušetřil slušnou sumu peněz. Bez Tvé účasti bych si autí odvezla po půl hodině, bez slevy, se škrábancem, bez všech dílů (vyjma předních světel) a myslím, že bych v euforie zapomněla i na tu navigaci, jelikož popravdě jsem si na ní vzpomněla ,až když se vyskytly problémy a mě to donutilo ještě jednou si pořádně v hlavě projít, co všechno k autí mělo být. Tuším, že spousta z toho by se dalším kupcům asi nestala, pořádně prohlédnout auto, chtít demontované díly atd. je jistě běžnou záležitostí. Moje chyba.
...a ještě jsem zapoměla dodat - trocha údivu: copak mi to nalili do ostřikovačů, že mi to přes noc při mínus šesti zamrzlo? Musela jsem koupit rozmrazovač, naředit jím směs a prostříknout trisky...nicméně ceste do ČB (50 km) byla bez ostřikování skla...
- prvotní ochota a vstřícnost – maximální spokojenost, předvedení auta, příprava a podepsání KS, domluvení objednání dodatkových prací, všechno v naprostém pořádku, řekla bych nadstandardní péče o zákazníka. Konsternovaná výborným přístupem, postoupila sem v den podepsání KS a vystavení faktury tuto k příkazu k úhradě ()
- po zaplacení faktury jsem zaznamenala zásadní prodloužení doby jakékoliv zpětné vazby (ať mejlem či telefonem). Z mé strany tolerováno.
- čekání na skladové auto u něhož byly doobjednané úpravy od 11.10.07 do 15.12.07 důvod – čekání na dodání objednaných dílů od firmy xx (firma udává čekací lhůtu 10 dní – nutno podotknout, že objednávka probíhala na dvakrát). Z mé strany tolerováno.
- mou chybou na poslední chvíli doobjednání koncovky na výfuk (na kterou jsem zapomněla), chtěla jsem si to řešit svépomocí, ale dodání od firmy xx je možné pouze přes autorizovaného prodejce vozů ford. Nicméně – poptávku ceny, následné objednání, potvrzení objednávky = komunikaci ohledně této věci jsem si s tou samou firmou xx vzala na starosti sama, prodejci jsem jen sdělila, že k nim díl bude dodán. (vše bylo vyřízené do dvou dnů, třetí den se koncovka montovala na auto, jak je možné, že objednávka ostatních dílů prováděná prodejcem trvala tedy přes dva měsíce? Že by firma xx fungovala jednou na 100% a jednou na 0%???),
- předání vozidla – při domlouvání termínu předání mi prodejce velmi ochotně vyšel vstříc a souhlasil s předáním mimo jeho pracovní dobu.
- den před předáním auta mi prodejce telefonicky sdělil, že mi nestihli udělat ztmavení oken (jenž bylo součástí zaplacené původní faktury 11.10.) a do konce roku mi nejsou schopni toto zajistit, protože ve firmě, která to pro ně dělá, jsou všichni nemocní a s velkou pravděpodobností nastoupí až po novém roce. Dostala jsem možnost volby převzít auto bez toho nebo předání odložit s odečtením ceny z dodatkové faktury objednané koncovky na výfuk. Volila jsem přebrat auto bez ztmavení oken.
- samotný akt předání – VELIKÁNSKÉ PODĚKOVÁNÍ chmelkovi jednak za nabídnutou pomoc se předání zúčastnit a hlavně pak za precizní kontrolu kvality provedení dodatkových prací a provedení zkušební jízdy.
- já když jsem svoje autí viděla před salónem, čisté a nablýskané v celé parádě, podepsala bych úplně všechno jen jen už odjet.
- Chmelko zjistil kosmetickou vadu na laku v podobě podřeného místa okolo montáže ST křídla. Dále pak špatné provedení připevnění zadního podnárazníku na pravé straně. Reakce prodejce – škrábanec půjde rozleštit, podnárazník nemusíme přijmout a vrátit k opravě = sundat a znova přilepit (auto zůstane v Praze). Tuto manipulaci jsem odmítla s žádostí o slevu – zamítnuto. Možná reklamace.
- co by mě vůbec nenapadlo bylo převzetí demontovaných dílů. Chmelko mě na to upozornil, vznesla jsem tedy tento dotaz prodejci, bylo mi řečeno, že díly se mění kus za kus a při měnění dílů se při odmontování uštípají nýty a díly jsou tím znehodnoceny a podléhají skartaci (měnilo se a nebylo mi předáno: zadní, přední nárazník plast, plastové křídlo, mřížka v laku, brzdové světlo). Přeje-li si ale zákazník, zničené díly jsou k vydání. Nejsou však připraveny, páč byla sobota. Sdělila jsem toto chmelkovi, který mi sdělil, že je to blbost, telefonicky si to ověřil u přátel a já jsem si tedy díly vyžádala. Dostalo se mi slibu, že prodejce zadá žádost do skladu.
- předvedení funkčnosti auta, manuálu…atd. vše proběhlo k mé spokojenosti.
- neproběhla montáž 4 zástěrek, které byly taktéž předmětem původní KS a faktury (cena opět stržena z dodatkové faktury za koncovku). Byla jsem za to ráda, ale tak rozhodnutí provedli bez mého souhlasu a bez toho aniž by mě předem o tom informovali.
- při předávání auta jsem si všimla, že nějak chybí slíbená navigace (akce Ford – všude inzerovaná – ke každé koupi skladového vozu, navigace zdarma – nutno podotknout, že při podpisu KS se o této akci prodejce vůbec nezmínil, dověděla jsem se to z netu, vznesla jsem tedy dotaz, jestli se akce vztahuje i na mě, bylo mi odpovězeno ANO, navigaci dostane při předání auta). Protože už jsem byla docela naštvaná a přišlo mi, že jsem udělala ústupků z nedočkavosti už odjet až jejda, čekala jsem do poslední chvíle, jestli se prodejce o navigaci zmíní, nezmínil. Takže jsem se zmínila já. Reakce – navigace? Akce byla omezena na počet prodaných automobilů. V době, kdy jsem podepsala KS a zaplatila fakturu se na mě akce vztahovala. Takže po této informaci jsem se rozhodla obrátit s dotazem jak to všechno je s navigací a demontovanými díly a čekací lhůtou na díly, (páč když jsem si díl objednávala já od stejné firmy trvalo to tři dny), protokolem o míře znehodnocení demontovaných dílů atd. na vyšší místa…Okamžitě byla navigace dopsána do dodatku o smlouvě s příslibem, že jí do pár dnů doručí, vyjednána sleva na nepřesné provedení přidělání podnárazníku, díly vydány (až na zadní křídlo, brzdové světlo a mřížku chladiče, kteréžto vzhledem k sobotě nebyly k předání připraveny – pro všechno trojí si jedu ve čtvrtek) a taktéž mi bylo nabídnuto rozleštění poškozeného místa laku v den, kdy si přijedu pro zbývající čtyři věci. Toto mám písemně, takže doufám, že to ve čtvrtek bude přichystané k převzetí v pořádku.
- shrnutí: akt předávání je koukám záludná záležitost není-li člověk informovaný. Chmelko – svými postřehy, radami a pomocí jsi mi ušetřil slušnou sumu peněz. Bez Tvé účasti bych si autí odvezla po půl hodině, bez slevy, se škrábancem, bez všech dílů (vyjma předních světel) a myslím, že bych v euforie zapomněla i na tu navigaci, jelikož popravdě jsem si na ní vzpomněla ,až když se vyskytly problémy a mě to donutilo ještě jednou si pořádně v hlavě projít, co všechno k autí mělo být. Tuším, že spousta z toho by se dalším kupcům asi nestala, pořádně prohlédnout auto, chtít demontované díly atd. je jistě běžnou záležitostí. Moje chyba.
...a ještě jsem zapoměla dodat - trocha údivu: copak mi to nalili do ostřikovačů, že mi to přes noc při mínus šesti zamrzlo? Musela jsem koupit rozmrazovač, naředit jím směs a prostříknout trisky...nicméně ceste do ČB (50 km) byla bez ostřikování skla...
FoFo II. 5D HB, Collection, zelená sublime
1,6 Duratec 74 kW/100 k

1,6 Duratec 74 kW/100 k

- adrub
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lhenice
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
tak mi to přijde jako obehraná psnička - než podepíšu KS, tak jsem vážený zákazník a snesli by modré z nebe ( když ptáčka lákají, pěkně mu zpívají )
, po podpisu KS se ze zákazníka stává obtížný hmyz, který si neustále vymýšlí a nechce pochopit, že si kupuje auto střední třídy a tak musí být rád, že je rád ( vždyť co by za ty prachy chtěl )
jen by mě zajímalo, jestli je tohle obvyklé i na západ od našich hranic
a nedělám si iluze, že se to děje ji u vozů vyšší třídy, ne-li luxusních.



jen by mě zajímalo, jestli je tohle obvyklé i na západ od našich hranic
a nedělám si iluze, že se to děje ji u vozů vyšší třídy, ne-li luxusních.

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Iba prilozim do ohna...
Chmelko ma pri predavani kontaktoval a bol som velmi prekvapeny,ked mi povedal,ze diely,ktore demontovali vratit nemozu,lebo sa pri demontazi poskodili.
Mne vo Forde u Koisa demontovali zadny stresny spoiler,predny spoiler,zadny spoiler a listu v zadnom narazniku.Nasledne boli lakovane do farby karoserie a nakoniec spät namontovane na moje auto.Na ziadne problemy s demontazou ma nikto neupozornil a bez problemov a poskodenia boli tieto ukony k mojej spokojnosti vykonane.
To co teda tvrdili pri predavani ,je klamstvo.
Mam dojem TOBIZC,ze Ta chceli proste iba o tie veci obtiahnut.
Aj na tomto,aj na predchadzajucom Focuse mi menili pri vylepsovackach rozne veci,ale vzdy mi ich bez debat a nielen u Koisa vratili spät.
Veci,ktore sa z auta demontuju sa nevracaju iba v tom pripade,ak sa na vozidle vymienal diel v pripade garancnej opravy.
Bezne mavam aj po servise v kufry hodeny vzduchovy,pelovy filter,sviecky a pod.
Co sa tyka kvapaliny v ostrekovacoch je priam vysmech,ze ti v decembri odovzdali auto s letnou naplnou.Ja som ju v oktobri dostal tak isto,ale este nemrzlo a upozornili ma,ze ju treba pred zimou zriedit.
Serioznost tejto firme viditelne vela nehovori

Chmelko ma pri predavani kontaktoval a bol som velmi prekvapeny,ked mi povedal,ze diely,ktore demontovali vratit nemozu,lebo sa pri demontazi poskodili.
Mne vo Forde u Koisa demontovali zadny stresny spoiler,predny spoiler,zadny spoiler a listu v zadnom narazniku.Nasledne boli lakovane do farby karoserie a nakoniec spät namontovane na moje auto.Na ziadne problemy s demontazou ma nikto neupozornil a bez problemov a poskodenia boli tieto ukony k mojej spokojnosti vykonane.
To co teda tvrdili pri predavani ,je klamstvo.
Mam dojem TOBIZC,ze Ta chceli proste iba o tie veci obtiahnut.
Aj na tomto,aj na predchadzajucom Focuse mi menili pri vylepsovackach rozne veci,ale vzdy mi ich bez debat a nielen u Koisa vratili spät.
Veci,ktore sa z auta demontuju sa nevracaju iba v tom pripade,ak sa na vozidle vymienal diel v pripade garancnej opravy.
Bezne mavam aj po servise v kufry hodeny vzduchovy,pelovy filter,sviecky a pod.
Co sa tyka kvapaliny v ostrekovacoch je priam vysmech,ze ti v decembri odovzdali auto s letnou naplnou.Ja som ju v oktobri dostal tak isto,ale este nemrzlo a upozornili ma,ze ju treba pred zimou zriedit.
Serioznost tejto firme viditelne vela nehovori


-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
ano chcel by som aj ja dodatočne podakovat fokimu, damonovi a zirafakovi za ochotu mi poradit..
potvrdilo sa u mna pravidlo, ktore hovorí, že natrenovane klamstvo ta dokaže na chvilu rozhodit, vedel som, že je to skratka blbost, ale tak ako to on povedal, som zase začal pochybovat o sebe, či sa nemýlim ja, preto dakujem chlapcom za podporu...
cestou domov sa mi to postupne rozležalo a bol som ešte viac naštvany ako na mieste, čo to vlastne za podvod na Tobi skúšali..
tieto podnarazniky su skratka rýchloobratový tovar (havarky, urazenia o obrubniky) a tento chlapec by ich zase niekomu predal ako fungel nove
čo ma prekvapilo ešte z odstupom času boli moje argumenty ohladom prevedených praci odbíjane, že to skratka lepšie urobit nešlo, povedal, som mu,že keby to mi robil nejaký deda v garáži som nadmieru spokojny, ale od autorizovaneho servisu som čakal teda lepšiu pracu..odriet samotne auto pri nasadzovani spojlera bol teda vrchol..
osobne si myslím, že ked Tobi použila vetu, že chce schozku so šefom v pondelok, asi by mal poriadný pruser, pretože toho pred vianocami skušal fakt dost (diely, navigacia) a podla mna by mal z toho pekne problemy..
ako som povedal Tobi, to že sa podobne veci deju v bazaroch som už nejako tažko zkúsol, ale pri predaji noveho auta, že sa ta budu snažit tak natiahnut už bolo fakt vela..
potvrdilo sa u mna pravidlo, ktore hovorí, že natrenovane klamstvo ta dokaže na chvilu rozhodit, vedel som, že je to skratka blbost, ale tak ako to on povedal, som zase začal pochybovat o sebe, či sa nemýlim ja, preto dakujem chlapcom za podporu...
cestou domov sa mi to postupne rozležalo a bol som ešte viac naštvany ako na mieste, čo to vlastne za podvod na Tobi skúšali..
tieto podnarazniky su skratka rýchloobratový tovar (havarky, urazenia o obrubniky) a tento chlapec by ich zase niekomu predal ako fungel nove

čo ma prekvapilo ešte z odstupom času boli moje argumenty ohladom prevedených praci odbíjane, že to skratka lepšie urobit nešlo, povedal, som mu,že keby to mi robil nejaký deda v garáži som nadmieru spokojny, ale od autorizovaneho servisu som čakal teda lepšiu pracu..odriet samotne auto pri nasadzovani spojlera bol teda vrchol..
osobne si myslím, že ked Tobi použila vetu, že chce schozku so šefom v pondelok, asi by mal poriadný pruser, pretože toho pred vianocami skušal fakt dost (diely, navigacia) a podla mna by mal z toho pekne problemy..
ako som povedal Tobi, to že sa podobne veci deju v bazaroch som už nejako tažko zkúsol, ale pri predaji noveho auta, že sa ta budu snažit tak natiahnut už bolo fakt vela..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host