Prodejci Fordu

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 18.10.2007 08:14

salam píše: Věřím, ale myslím, že to, co jsem popsal (zpráva na webovkách, že budou hotové v červenci, když už je půlka října), se prostě v dnešní době nesmí stát. Automaticky to dává první dojem za nula bodů a pak už ani nemám potřebu toho prodejce osobně navštívit.
No vidíš a já bych se na takového prodejce zrovna zajel podívat. Podle mne to nebere s tím mega vývojem tak vážně a to je myslím dobře. Byť pracuji jako ITák, vím o tom své a těmto lidem docela fandím.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

salam
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bystřice

Příspěvek od salam » 18.10.2007 11:44

--
Naposledy upravil(a) salam dne 16.11.2007 10:18, celkem upraveno 1 x.

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 18.10.2007 13:55

Ahmed: Ktera z nasich bezvadnych prodejen to je? :) Jestli MalyVelky, tak tos to auto urcite nesel kupovat v obleku... :wink:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 18.10.2007 15:23

salam píše:To může být pravda, ale v tom případě by byly lepší žádné stránky, než takové, když už se ten prodejce rozhodl "nebrat to s tím mega vývojem tak vážně".
Souhlasím, však to nemusí být extra web - stačilo by pár základních informací.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 18.10.2007 20:43

swm píše:Ahmed: Ktera z nasich bezvadnych prodejen to je? :) Jestli MalyVelky, tak tos to auto urcite nesel kupovat v obleku... :wink:
Tesne vedle. Vim, o obleku uz jsi mi rikal :wink: :lol: :D Tam mi nechteli dat slevu, tak jsem sel jinam.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Humr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Humr » 19.10.2007 22:47

Já jsem komunikoval se čtyřmi dealery, dva v Plzni a dva v Praze. Sondoval jsem, kdo mi dá největší slevu. Všude jsem byl spokojený s přístupem, ale nikde mi nebyli schopni slíbit, že dostanu auto rychle. Takže mám nakonec podepsanou smlouvu u Charouze a čekám a čekám a čekám ...
V očekávání Ford Focus II Collection 1.6 TDCi 66 kW combi, 2007

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 19.10.2007 23:52

ja som auto kupoval v Summit BA a jednanie pri kupe nemalo chybu, teta bola mila, ustretova, reagovala na moje otravne maily a telefonaty celkom rychlo a ochotne. ale jednu pikosku predsa len mam: auto dorazilo a chcel som od nej aby mi zistila ake su tam gumy. ze pirelli a ja ze fajn (spadol mi kamen zo srdca - neboli tam hankooky) a ze aky typ. ona ze ja neviem, idem sa pozriet. sla sa pozriet a ze tam je napisane iba pirelli... tak som musel prist osobne sa kuknut a ukazat jej asi na 5cm napis P7 !! :lol:

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi je to v lidech

Příspěvek od Kóťa » 20.10.2007 10:42

cloudyman píše:Já mám zkušenost s Ford Charouz Kladno a Ford Charouz Mělník. Je to jedna firma , ale dimetrálně rozdílný přístup.Zatím co v Kladně se na mě tvářili, jako že je votravuju, tak na Mělníce byli vstřícní, po provedené opravě mi dokonce asi po 3 dnech telefonovali a dotazovali se, zda jsem byl spokojený s jejich servisem. Teď se tam chystám na prohlídku, tak doufám, že úroveň bude stejná nebo lepší.

Cloudy
Naprosto souhlasím.Kdykoliv potřebuju něco od Forda,tak jsem vystresovanej,jestli na dílech bude ten vepřák!Je opravdu neochotnej,ví prd...Děs!V Mělníku jsem nebyl,ale asi začnu jezdit tam.Je pravda že vůci cenám nových vozů tam zaplatím pakatel,ale všichni přece máme ford,ne?Prostě pokud mi nebude kapsa smrdět prachama i ten pozdrav mu z huby těžko poleze.Včera jsem tam byl pro úchyty na mlhovky a ptal se mi k čemu ty díly patří.Jako jestli k nárazníku,mlhám...Sakra jak to mám vědět?!?!Tím sem ho naštval poprvý a pak se ptal na typ....FF I,r.v.2001 před faceliftem....ten první....Jojo,vim vo co dééé.A začal otvírat po faceliftu.Tak sem ho opravil a už to bylo...Tam jezdím opravdu v nejnutnějších případech!!!! :evil:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
TobiZC
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 895
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Frymburk, Linz

Příspěvek od TobiZC » 20.10.2007 16:28

"Jejich ochota konci tvym ANO. "

Tak se tak trochu obávám, aby to nebyl případ u Charouze v PHA. Komunikace z jejich strany se po doručení peněz na konto zpomalila zásadním způsobem a na slíbenou kalkulaci dodělávek a zaslání kopie techničáku čekám už od úterý :-(

Uživatelský avatar
TobiZC
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 895
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Frymburk, Linz

Příspěvek od TobiZC » 19.12.2007 10:08

Ráda bych se s vámi podělila o zkušenosti z předávání vozu a prodejci vůbec. Třeba to někomu v budoucnu bude prospěšné. Snažila jsem se o stručnost, ale některé věci stručně napsat nelze, má-li být pohled na věc objektivní...

- prvotní ochota a vstřícnost – maximální spokojenost, předvedení auta, příprava a podepsání KS, domluvení objednání dodatkových prací, všechno v naprostém pořádku, řekla bych nadstandardní péče o zákazníka. Konsternovaná výborným přístupem, postoupila sem v den podepsání KS a vystavení faktury tuto k příkazu k úhradě ()
- po zaplacení faktury jsem zaznamenala zásadní prodloužení doby jakékoliv zpětné vazby (ať mejlem či telefonem). Z mé strany tolerováno.
- čekání na skladové auto u něhož byly doobjednané úpravy od 11.10.07 do 15.12.07 důvod – čekání na dodání objednaných dílů od firmy xx (firma udává čekací lhůtu 10 dní – nutno podotknout, že objednávka probíhala na dvakrát). Z mé strany tolerováno.
- mou chybou na poslední chvíli doobjednání koncovky na výfuk (na kterou jsem zapomněla), chtěla jsem si to řešit svépomocí, ale dodání od firmy xx je možné pouze přes autorizovaného prodejce vozů ford. Nicméně – poptávku ceny, následné objednání, potvrzení objednávky = komunikaci ohledně této věci jsem si s tou samou firmou xx vzala na starosti sama, prodejci jsem jen sdělila, že k nim díl bude dodán. (vše bylo vyřízené do dvou dnů, třetí den se koncovka montovala na auto, jak je možné, že objednávka ostatních dílů prováděná prodejcem trvala tedy přes dva měsíce? Že by firma xx fungovala jednou na 100% a jednou na 0%???),
- předání vozidla – při domlouvání termínu předání mi prodejce velmi ochotně vyšel vstříc a souhlasil s předáním mimo jeho pracovní dobu.
- den před předáním auta mi prodejce telefonicky sdělil, že mi nestihli udělat ztmavení oken (jenž bylo součástí zaplacené původní faktury 11.10.) a do konce roku mi nejsou schopni toto zajistit, protože ve firmě, která to pro ně dělá, jsou všichni nemocní a s velkou pravděpodobností nastoupí až po novém roce. Dostala jsem možnost volby převzít auto bez toho nebo předání odložit s odečtením ceny z dodatkové faktury objednané koncovky na výfuk. Volila jsem přebrat auto bez ztmavení oken.
- samotný akt předání – VELIKÁNSKÉ PODĚKOVÁNÍ chmelkovi jednak za nabídnutou pomoc se předání zúčastnit a hlavně pak za precizní kontrolu kvality provedení dodatkových prací a provedení zkušební jízdy.
- já když jsem svoje autí viděla před salónem, čisté a nablýskané v celé parádě, podepsala bych úplně všechno jen jen už odjet.
- Chmelko zjistil kosmetickou vadu na laku v podobě podřeného místa okolo montáže ST křídla. Dále pak špatné provedení připevnění zadního podnárazníku na pravé straně. Reakce prodejce – škrábanec půjde rozleštit, podnárazník nemusíme přijmout a vrátit k opravě = sundat a znova přilepit (auto zůstane v Praze). Tuto manipulaci jsem odmítla s žádostí o slevu – zamítnuto. Možná reklamace.
- co by mě vůbec nenapadlo bylo převzetí demontovaných dílů. Chmelko mě na to upozornil, vznesla jsem tedy tento dotaz prodejci, bylo mi řečeno, že díly se mění kus za kus a při měnění dílů se při odmontování uštípají nýty a díly jsou tím znehodnoceny a podléhají skartaci (měnilo se a nebylo mi předáno: zadní, přední nárazník plast, plastové křídlo, mřížka v laku, brzdové světlo). Přeje-li si ale zákazník, zničené díly jsou k vydání. Nejsou však připraveny, páč byla sobota. Sdělila jsem toto chmelkovi, který mi sdělil, že je to blbost, telefonicky si to ověřil u přátel a já jsem si tedy díly vyžádala. Dostalo se mi slibu, že prodejce zadá žádost do skladu.
- předvedení funkčnosti auta, manuálu…atd. vše proběhlo k mé spokojenosti.
- neproběhla montáž 4 zástěrek, které byly taktéž předmětem původní KS a faktury (cena opět stržena z dodatkové faktury za koncovku). Byla jsem za to ráda, ale tak rozhodnutí provedli bez mého souhlasu a bez toho aniž by mě předem o tom informovali.
- při předávání auta jsem si všimla, že nějak chybí slíbená navigace (akce Ford – všude inzerovaná – ke každé koupi skladového vozu, navigace zdarma – nutno podotknout, že při podpisu KS se o této akci prodejce vůbec nezmínil, dověděla jsem se to z netu, vznesla jsem tedy dotaz, jestli se akce vztahuje i na mě, bylo mi odpovězeno ANO, navigaci dostane při předání auta). Protože už jsem byla docela naštvaná a přišlo mi, že jsem udělala ústupků z nedočkavosti už odjet až jejda, čekala jsem do poslední chvíle, jestli se prodejce o navigaci zmíní, nezmínil. Takže jsem se zmínila já. Reakce – navigace? Akce byla omezena na počet prodaných automobilů. V době, kdy jsem podepsala KS a zaplatila fakturu se na mě akce vztahovala. Takže po této informaci jsem se rozhodla obrátit s dotazem jak to všechno je s navigací a demontovanými díly a čekací lhůtou na díly, (páč když jsem si díl objednávala já od stejné firmy trvalo to tři dny), protokolem o míře znehodnocení demontovaných dílů atd. na vyšší místa…Okamžitě byla navigace dopsána do dodatku o smlouvě s příslibem, že jí do pár dnů doručí, vyjednána sleva na nepřesné provedení přidělání podnárazníku, díly vydány (až na zadní křídlo, brzdové světlo a mřížku chladiče, kteréžto vzhledem k sobotě nebyly k předání připraveny – pro všechno trojí si jedu ve čtvrtek) a taktéž mi bylo nabídnuto rozleštění poškozeného místa laku v den, kdy si přijedu pro zbývající čtyři věci. Toto mám písemně, takže doufám, že to ve čtvrtek bude přichystané k převzetí v pořádku.
- shrnutí: akt předávání je koukám záludná záležitost není-li člověk informovaný. Chmelko – svými postřehy, radami a pomocí jsi mi ušetřil slušnou sumu peněz. Bez Tvé účasti bych si autí odvezla po půl hodině, bez slevy, se škrábancem, bez všech dílů (vyjma předních světel) a myslím, že bych v euforie zapomněla i na tu navigaci, jelikož popravdě jsem si na ní vzpomněla ,až když se vyskytly problémy a mě to donutilo ještě jednou si pořádně v hlavě projít, co všechno k autí mělo být. Tuším, že spousta z toho by se dalším kupcům asi nestala, pořádně prohlédnout auto, chtít demontované díly atd. je jistě běžnou záležitostí. Moje chyba.

...a ještě jsem zapoměla dodat - trocha údivu: copak mi to nalili do ostřikovačů, že mi to přes noc při mínus šesti zamrzlo? Musela jsem koupit rozmrazovač, naředit jím směs a prostříknout trisky...nicméně ceste do ČB (50 km) byla bez ostřikování skla...
FoFo II. 5D HB, Collection, zelená sublime
1,6 Duratec 74 kW/100 k
Obrázek

Uživatelský avatar
adrub
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lhenice

Příspěvek od adrub » 19.12.2007 10:24

Je to zajímavé, sám mám podobné zkušenosti ze zaměstnání ( s nákupem a prodejem ) a s tímto se setkávám docela často. Chvála bohu, že už máš Pokuska doma ( sice né tak jak jsi chtěla, ale skoro ) a, že Ti Chmelko pomohl :wink:
Ford Focus, 1,8 TDDI, r.v. 2004, 55 kW
Ford Mondeo, 2,0, TDCi, r.v.2008, 107 kW

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 19.12.2007 10:31

tak mi to přijde jako obehraná psnička - než podepíšu KS, tak jsem vážený zákazník a snesli by modré z nebe ( když ptáčka lákají, pěkně mu zpívají ) :wink: , po podpisu KS se ze zákazníka stává obtížný hmyz, který si neustále vymýšlí a nechce pochopit, že si kupuje auto střední třídy a tak musí být rád, že je rád ( vždyť co by za ty prachy chtěl ) :evil:
jen by mě zajímalo, jestli je tohle obvyklé i na západ od našich hranic
a nedělám si iluze, že se to děje ji u vozů vyšší třídy, ne-li luxusních.
:!:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 19.12.2007 10:50

Pěkně jsi to sepsala. Akurát já bych to ještě přeposlal zastoupení Fordu v ČR.
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 19.12.2007 11:01

Iba prilozim do ohna...
Chmelko ma pri predavani kontaktoval a bol som velmi prekvapeny,ked mi povedal,ze diely,ktore demontovali vratit nemozu,lebo sa pri demontazi poskodili.
Mne vo Forde u Koisa demontovali zadny stresny spoiler,predny spoiler,zadny spoiler a listu v zadnom narazniku.Nasledne boli lakovane do farby karoserie a nakoniec spät namontovane na moje auto.Na ziadne problemy s demontazou ma nikto neupozornil a bez problemov a poskodenia boli tieto ukony k mojej spokojnosti vykonane.
To co teda tvrdili pri predavani ,je klamstvo.
Mam dojem TOBIZC,ze Ta chceli proste iba o tie veci obtiahnut.
Aj na tomto,aj na predchadzajucom Focuse mi menili pri vylepsovackach rozne veci,ale vzdy mi ich bez debat a nielen u Koisa vratili spät.
Veci,ktore sa z auta demontuju sa nevracaju iba v tom pripade,ak sa na vozidle vymienal diel v pripade garancnej opravy.
Bezne mavam aj po servise v kufry hodeny vzduchovy,pelovy filter,sviecky a pod.
Co sa tyka kvapaliny v ostrekovacoch je priam vysmech,ze ti v decembri odovzdali auto s letnou naplnou.Ja som ju v oktobri dostal tak isto,ale este nemrzlo a upozornili ma,ze ju treba pred zimou zriedit.
Serioznost tejto firme viditelne vela nehovori :idea: :cry:

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.12.2007 11:11

ano chcel by som aj ja dodatočne podakovat fokimu, damonovi a zirafakovi za ochotu mi poradit..

potvrdilo sa u mna pravidlo, ktore hovorí, že natrenovane klamstvo ta dokaže na chvilu rozhodit, vedel som, že je to skratka blbost, ale tak ako to on povedal, som zase začal pochybovat o sebe, či sa nemýlim ja, preto dakujem chlapcom za podporu...

cestou domov sa mi to postupne rozležalo a bol som ešte viac naštvany ako na mieste, čo to vlastne za podvod na Tobi skúšali..
tieto podnarazniky su skratka rýchloobratový tovar (havarky, urazenia o obrubniky) a tento chlapec by ich zase niekomu predal ako fungel nove :evil:

čo ma prekvapilo ešte z odstupom času boli moje argumenty ohladom prevedených praci odbíjane, že to skratka lepšie urobit nešlo, povedal, som mu,že keby to mi robil nejaký deda v garáži som nadmieru spokojny, ale od autorizovaneho servisu som čakal teda lepšiu pracu..odriet samotne auto pri nasadzovani spojlera bol teda vrchol..

osobne si myslím, že ked Tobi použila vetu, že chce schozku so šefom v pondelok, asi by mal poriadný pruser, pretože toho pred vianocami skušal fakt dost (diely, navigacia) a podla mna by mal z toho pekne problemy..
ako som povedal Tobi, to že sa podobne veci deju v bazaroch som už nejako tažko zkúsol, ale pri predaji noveho auta, že sa ta budu snažit tak natiahnut už bolo fakt vela..

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host