zdarec
taky zatím korozi nesleduji, ale u těch pátých dveří jsem měl taky stejný problém. Objevovaly se tam taky rezavé flíčky. Lištu jsem oddělal rezavé místa opravil a na lištu jsem po celé délce nalepil tenkou gumu až k hraně, která se opře o dveře a nemůže tak ostrý plast při chvění auta odřít barvu až na plech. A nakonec jsem to projel kolem vrchní hrany pro jistotu silikonem, to aby tam nešla voda, která způsobila oxidaci kontaktů a následně málem hoření auta o kterém jsem již psal v sekci rady nápady-elektroinstalace kouř v autě.
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... c79d9241df
Korozi aut předcházím již řadu let a musím říct, že nic lepšího jsem zatím nenašel.
Rezistin je tak na nové auto. po čase se odlupuje a jak tam zateče je to v...
Nejlepší co máme odzkoušeno 25let!! na starém Renaultu 4TL, je jedině VYJETÝ NEBO NOVÝ OLEJ . Každý druhý rok byl prolitý olejem a po tolika letech je zdravý jako víno.
Stačí olejem prolít všechna místa a zákoutí od kapot, dveří, prahů, lemů apod. a máte pokoj. Ojel zateče i tam kde se nedostanete a vzlíná tak 10cm i směrem vzůru.
To samé budu aplikovat na svém FF, tak uvidíme jak to dále bude s tou rzí do budoucna.
Pozor ale na to, že vám bude z vašeho miláčka trošku kapat olej než se to všude rozteče. Nejlépe umístit ho někam na kachle kde se pak dá olej za země setřít.
Tož málo rezu a mnoho spokojených km