Stránka 2 z 3

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 22.03.2024 19:42
od Pet70
Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 22.03.2024 20:53
od fofok
Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.

Vodíkem si nechávali dělat dekarbonizaci táta a bratr na TSI a žádnou změnu nepozorujou.Sací ventily který se zanášej karbonem nejvíce,se musejí čistit mechanicky.

Tady to třeba dělají a bratr si to nechá udělat na Jarově.

https://www.mp-autoservis.cz/dekarbonizace/

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 22.03.2024 21:09
od Pet70
vodík jsem testoval na mondeu 2,0tdci 2005 neprošel na emise , po čištění vodíkem a projetí cca 50km emise jak nový
a chemii na focusu 2015 1,6tdci před sundáním palice a sací ventily byly čistší ne čisté ale nikdo to nečistil 250000km

pořídil jsem chemii , vodík příště 8)

mnohdy stačí jen občas přilejt chemii do paliva a po pár km je na emisích měřitelný výrazný rozdíl k lepšímu

edit : na vodík se dá jezdit jak benzin tak nafta , není to legální ale funguje to dobře , zároveň to "čistí" motor za jízdy a snižuje spotřebu paliva

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 22.03.2024 22:26
od Pet70
fofok píše: 22.03.2024 20:53 Já jí leju do nádrže 1:1 s benzínem voda jako vodík.
vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
ty jsi to geniálně vyřešil mixem voda benzín do nádrže , já si tedy nejsem jistý tímto řešením a tudíž zůstanu raději u vyzkoušeného :Dancer:

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 07:50
od Karel2
Pet70 píše: 22.03.2024 19:42
Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 08:16
od fofok
Na tom samým principu by měl fungovat ten vodík,přivstřikuje se do sání běžícího a zahřátýho motoru,že by se teoreticky měla zvýšit teplota spalování a karbon by měl shořet.Nevím jak to funguje nebo nefunguje,ale na dvou motorech se nic zázračnýho nestalo.

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 12:00
od petrvtr
phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:16
od Pet70
Karel2 píše: 23.03.2024 07:50
Pet70 píše: 22.03.2024 19:42
Karel2 píše: 22.03.2024 17:28Vodou?
vodu přistrkávám do turba za jízdy , ta moc nečistí ale zvyšuje výkon
Myslel jsem vodu strikat mensim proudem, pri +-2000 otackach a horkem motoru, co jde pak z vyfuku, za to by se nemusela stydet i Avie. Delavalo se to pred lety. Kluci ze stareho fordfansfora to znaji. Tedy cisti a dukladne.
to jsem nikdy neslyšel , zkus mi to vysvětlit , pojem menší proud je co??, popiš jak by se to čistilo ??
za mě když motor hltne vodu tak min. ohlé ojnice

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:21
od Marlosk

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:22
od Pet70
petrvtr píše: 23.03.2024 12:00
phofy píše: 22.03.2024 07:40 Odpověď BG:
Dobrý den, určitě to má velký smysl. Za prvé olejový prostor s palivem moc neošetříte, takže jakákoliv očista-dekarbonizace je 100% důležitá. Za druhé pak následně aplikujete olej do čistého systému a není ihned kontaminovaný. A za třetí je kompletní kit velmi důležitá právě pro tyto motory (přímý vstřik, malý objem) tím ho udržíte v dobrém stavu. Pokud se neaplikuje preventivní dekarbonizace, tak řešíme už kolem 50.000 km problémy zákazníků. Prevence je levnější. Oba produkty BG 109 i 115 MOA jsou plně kompatibilní s gumou, pryží, těsněním,.........https://www.bg-care.cz/produkt/kit-gdi/88/
Pokud používáš prémiová paliva s čisticími aditivy tak ta aditiva se samozřejmě s benzínem dostávají i do oleje kde působí proti usazování karbonu také. Pokud navíc měníš olej časně tak myslím že motor dekarbonizovat nepotřebuje. Jinak s BG EPR mám dobrou zkušenost u zasraného motoru, ale u řemenu v oleji bych se taky asi bál.
vůbec tomu nerozumím , jak se můžou aditiva z paliva dostávat do oleje to ti jako přibývá olej??

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:33
od phofy
Tak vždycky se ti dostane trochu paliva do oleje jak u benzínu, tak i u nafty, si čuchni k víčku od oleje a ucítíš benzín.
Hlavně při krátkých trasách se studeným motorem, to je nejhorší.

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:49
od stano.
Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:50
od Pet70
a kolik se tam toho aditivovaného paliva může caa za 10 000km dostat??
a kolik procent nebo promile je v palivech ??
hlavně si myslím že se paliva "aditivují" kvůli ochraně palivové cesty a ne k ochraně "pod písty"
tam se dle mého dostanou promile aditiv z paliva , ty nic přeci nemohou ochránit :nixw:

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 20:52
od Pet70
stano. píše: 23.03.2024 20:49
Pet70 píše: 22.03.2024 22:26 vidíš a já byl dodnes přesvědčený že přístřikem vody do turba na straně sání a následnou tvorbou páry která na sebe váže více kyslíku a tudíž se ho více dostane do válce a můžeme tam cpát více paliva a tím se zvyšuje výkon , třeba se mýlím a Mike Costin a Keith Duckworth se spletli :nixw:
Nie, nesplietli. To ty mas alternativnu fyziku.
a to je dobře nebo špatně?? moc ti nerozumím co tím chceš říct

Re: 1.0 EB - DEKARBONIZACE, PROPLACH vs. ROZVODOVÝ ŘEMEN

Napsal: 23.03.2024 21:19
od Pet70
Marlosk píše: 23.03.2024 20:21 Dekarbonizace vodou:
https://www.portalridice.cz/clanek/deka ... ezkousejte

Na fóru (autor Ballu) :
viewtopic.php?t=38414#p988536
fakt jsem se pobavil jak to bylo napsané :D ale odvahu to takto udělat opravdu nemám /tím neříkám že to nemůže fungovat / , než mě přesvědčili na dekarbonizaci pomocí chemie a čištění oleje a vč následné aplikace aditiv do oleje fakt trvalo , jsem s tím spokojený

ps- ty jsi to prubnul?