Stránka 2 z 8

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 08:06
od dusanlulka
FoCom to urcite vie treba zapnut expertni mod.

Napsal: 23.02.2017 11:05
od djdekl
A umi to i nejakej Focom cracklej ?

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 11:32
od dusanlulka
Poslal som ti najnovsi soft spolupracuje aj s cinou skus.
https://ulozto.sk/!q5cnJGSsfSgG/focomsetup-exe

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 12:10
od vladko
Ahoj, Forscan určitě umí resetovat hodnoty při montáži nového DPF. Dělal jsem to.
Poté co jsem provedel reset se nastavila nová hodnota životnosti filtru na tuším 99 999 km.
Pak z toho postupně odečítá. Ale není to přímá úměra k ujetým km, nějak to optimalizuje asi vzhledem k četnosti regenerací, které provádí. Dle mého tam budeš mít momentálně úplně malou hodnotu.Nejsem u auta takže přiložený printscreen bez hodnot, ale označil jsem tam ten parametr. Funkce pro reset je pak v části "Servisní funkce".
aaa.PNG

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 13:57
od Kufmajstr
Aha,asi sem se prehlidl u toho forscanu,ja to delal na diagnostice Bosch.Kazdopadne to nech nove nastavit,pak snad problem zmizi,u me to tak bylo

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 18:18
od jayzay
Tak sem si stahnul FoCom koupil si kabel a nejde mi propojit auto s FoCom :-D.... Focoom nenajde port

Napsal: 23.02.2017 18:31
od djdekl
Asi spatnej kabel... predpokladam ze nemas ofiko verzi

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 18:40
od jayzay
NN nemám komp mi kabel najde ale program ne

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 23.02.2017 18:46
od jayzay
Chlapi nejste někdo z okolí Prahy nebo Kutné Hory přijel bych za vámi s lahví Metaxy a hromadou díků

Napsal: 23.02.2017 20:21
od djdekl
P9 Kyje

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 25.03.2017 11:18
od jayzay
Tak chyba úspěšně smazana, ale začalo to hlásit chybu tlaku paliva.... Asi už mě klepne,

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 06.09.2017 11:49
od V12
P0087 ?
Skusit napojit na diagnostiku a za jazdy kontrolovat tlak paliva. Ked bude nezmyselne skakat pri jazde po rovine a ustalenou rychlostou, problem moze byt v konektore cidla tlaku paliva alebo priamo v cidle.
Ked tlak skakat nebude, vymenit palivovy filter a testovat znova. Ked sa porucha zopakuje, auta sa treba IHNED zbavit, repas CR cerpadla a vstrekovacov je kua draha zalezitost.

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 24.12.2017 13:54
od Permabond
Stal jsem se "hrdým" majitelem ff2 s "výborným" motorem DV6. Hned po koupi jsem se pokusil a nějaké takové vyčištění, vana dole - bez úsad, sací koš čistý, vstřiky ven, jeden propouštěl, rozborka a praní v ultrazvuku, plastové sání vyčištěno (největší pakárna), ze sacích kanálu k ventilům vybrané co se dalo a vysáto výkonným vysavačem. Nový palivák, olejový filtr. Proveden proplach motoru forďáckým olejem 5w30 2x, teď je v tom 5W40 C3. Vstřiky přetěsněné, nové hadice k turbu, v i.c. oleje tak na lžičku. Od tohodle do dneška mám asi 1000km/14dnů. Včera jsem udělal reset naučených hodnot a statickou regeneraci která proběhla úspěšně (podle forscan). Dneska jsem mu kotlil a ve 140km blik, mil se rozvítila, auto ani jednou necuklo, výkon stále stejný. Vytáhl jsem diag. z číny (za jízdy) a chyba P2002. Doma jsem to dal na forscan a bylo tam něco o snímači difer. tlaku a hadicím k němu a ještě nějaká chyba k víčku nalévacího hrdla nádrže. Jelikož jsou ty vánoce, tak mi bylo kategoricky zakázáno lehat někde pod auto a smrdět naftou... Omrknul jsem ty hadice jen tak zhora a taky jsem je sundal z toho snímače a foukl do nich, jestli náhodou neuslyším nějakou nětěsnost nebo tak... asi nic. Jen na jedné u dpf nebyla ta kovová sponka, ale hadičky nebyly stvrdlé nebo tak něco. Nastartoval jsem to a z obou to trochu foukalo, z jedné mín... nepatrně. Nějakou netěsnost jsem asi nevysledoval... je tam na prd vidět a pracku už tam vůbec nedám. Trošku mě u regenerace vystrašilo, jak z výfuku šel slabý jakoby plamen a lítaly jiskry, ale kouř žádný, ani teď to nedýmí ani trošku, výfuk je relativně čistý oproti tdci v ff mk1. Chudák motor, jak točil, normálně mi ho bylo líto, kvůli ekopičovinám takhle kurvit motor... ""Przepraszam za paskudne słowa""
Mám otázečku, kde ve forscanu najdu ten diferenční tlak DPF, mám "pro" verzi a kabel od někoho tady... elm327 mám objednané z ebay. Jo a taky Příjemné prožití Vánočních svátků...
Jo, má nakroucen 261000
¨Děkuji

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 24.12.2017 21:51
od hihi
Kde to je ve forscanu si nepamatuju přesně, ale je u toho "DPF". EDIT: DP_DPF, je to v obrázku výše. Ale dám dobrou radu - dělat cokoliv takhle preventivně je spíš už moc a to přinese problémy i když nejsou (mám takové období za sebou).

Takže problém číslo jedna: Po nucené regeneraci se má měnit olej. No a tady čtu, že se regenerace udělala preventivně. To je dle mého názoru nezodpovědné, bez znalosti toho, co se uvnitř motoru opravu děje. Samozřejmě, proč ji neudělat, ale jen s následnou výměnou oleje. Někde to tu je napsané a já si myslím totéž.

Re: Problém s filtrem pevných částic

Napsal: 24.12.2017 23:32
od Permabond
Vím co se v motoru během regenerace děje, nafta, olej, teplota atd. olej je čerstvý a je stále v bodě kde byl před regenerací, nesmrdí. nezodpovědné... :roll:
Dále, olej mám v plánu teď mezi svátkama + filtr a taky když tu nemám napsané, že při regeneraci to valí víc nafty, která se dostáva kolem píst. kroužků do olejové náplně, neznamená, že to nevím... tohle fórum sleduju nějaký čas... a čtu.
Auto je z bazaru a má docela velký nájezd, myslím si, že regenerací nic nepokazím a když jo, tak to bude jen další "výzva"