Stránka 2 z 15

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Napsal: 17.12.2013 20:10
od V12
Strata casu, na 99% to budu vstrekovace. Presne takto isto sa choval moj Plechac. Silne traktoroidny chod, vibracie motora, kolisanie volnobehu a intenzivny klepot. Nenameral som ziadny problem, az ked kolegov znamy doniesol IDS (alebo Bosch ? uz si nepamatam) bolo vsetko jasne - vyrovnavacie davky na studenych vstrekovacoch lietali od -8 do +8 miligramov, norma je vraj do 2 mg podla jedneho zdroja, podla druheho 1.4 mg. Ked sa zabozrut zohrial, korekcie klesli a vosli sa aj do prisnejsieho limitu.

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Napsal: 26.12.2013 15:00
od Marod22
lucky.jack píše:Na diagnostice to bylo? Jinak vaření z vody...

PS: vyprdni se na ježdění jako důchodce (pakliže jím nejsi :wink: ). Tohle tomu motoru nedělá dobře a ucpává se výfuk sazema. Proto to taky třeba nechce jet. Je potřeba ten motor ohřát a čas od času mu pořádně naložit, aby vylítaly saze, pavouci atd :wink: Jestli jezdíš po městě tak každých 500km to ohřej a dej mu až k omezovači. Uvidíš jak si potom bude vrnět.

A jinak dost množná egr...
O tomto občasnom prevetraní som vedel, ale už dlhšiu dobu som motor nestihol zahriať vzhľadom na krátke trasy ktoré v poslednej dobe jazdím. Už dlhšiu dobu navyše jazdím výhradne mesto. Pred dvomi dňami som si ale na toto spomenul keď som si všimol že mám po dlhej dobe teplotu motora "na stred"...tak som mu trochu naložil a dnes, keď som sadol do auta, po štarte som ho nespoznával. Oveľa hladší chod a ani som sa nenazdal a bol som na 2200 otáčkach. Väčšinou sa pri radení riadim zvukom a myslel som že som tak na 1700 ot. Ako by som mal vymenené auto. Toto čo píše lucky jack vyššie určite odporúčam. :perfect:

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Napsal: 03.01.2014 23:20
od V12
Presne tak, dieslu treba raz za 500 km poriadne nalozit. Predtym ale zohriat na prevadzkovu teplotu a hlavne neist 500 km na 4000 rpm, specialne s 1.6HDI.

Problem s motorem 1.6 TDCI

Napsal: 17.03.2014 17:26
od majklito
Ahoj,
mam problem s motorem 1.6 TDCI Ford Focus kombi 2008.
Vse fuguje jak ma ale jak natankuji po ujeti par kilometru zacne v motoru skubat pri akceleraci.
Asi tak 3 za sebou potom klid a potom na novo.
Auto mam chvili ale prvni tankovani euroOil bez bioslozek a dnes Benzina Verva a to same.
Potom to prestane a je klid !
Ale i kdyz potom jedu tak pri zeslapnuti plynu je to svyzni a potom zase lenivy a tak se to strida dokola.
Nevite nekdo co stim muze byt ?
Diky za rady !


Sloučeno, upraven název vlákna. lucky.jack

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:29
od lucky.jack
Jaká je to watáž? Filtry měněny(kdy)? Diagnostika byla?

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:37
od majklito
80kW filtry byly pry minuli rok a diagnostika nebyla

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:41
od lucky.jack
Byly prý...HM...
Začal bych diagnostikou(nějakou pořádnou), tohle může dělat cokoli, a kor u tohodle motoru, kde je o "zábavu" postaráno.

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:44
od majklito
Tak ted jsem ho kupoval tak nemuzu na 100% rict ze jsou vymeneny .....a chces rict ze je to motor na ho .......?

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:48
od lucky.jack
Jak se to vezme...ale každopádně to není vyvedený motor. Nebudu to rozepisovat, je tady toho o tomhle motoru(oba výkonové typy) napsáno mraky. Snad nejvíc o všech motorech. Začti se, můžeš hned v týhle sekci http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=196 .

Kolik to má najeto? Je 100% servisní historie a tím i KM?

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:51
od majklito
162 000km a servisni knizka je a km sedi

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 17.03.2014 18:56
od lucky.jack
OK, v tom případě, abysme tady zbytečně neplkali, nech udělat tu diagnostiku a pak se může řešit dál. Možná ještě předtím nech zkontrolovat stav filtrů a nech udělat servis po koupi auta! Pakliže už se tak nestalo.

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 18.03.2014 10:49
od Stanley_vy
Má to auto DPF?

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 18.03.2014 11:09
od lucky.jack
Je to 80kW takže má. Jestli není vykuchanej a blbě odfapovanej... To mě napadalo taky(mimo jiné), ale nechtěl jsem zbytečně polemizovat nad věcí, kterou stejně bez diagnostiky nezjistí :nixw:

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 18.03.2014 11:41
od Stanley_vy
Já mám právě vysledováno, že auto poměrně často začne regenerovat po natakování. Asi je tam nějaká souvislost s tím, že je do nádrže v tu chvíli přidán eolys. A s tím, jak se filtr postupně zanáší a zase čistí, se celkem periodicky mění reakce auta na plyn. Ale jak píšeš, jsou to jen domněnky...

Re: 1,6 tdci cuká

Napsal: 18.03.2014 15:33
od Jurasek1977
Já už mám za sebou diagnostiky dvě. Na nic se nepřišlo.... Jen se to mírně zhoršuje. Dříve to zlobilo jen při teplotách kolem nuly, teď už klidně i při sedmy stupních nad. Takže jsem se s tím smířil a čekám, až se to podělá úplně a budu konečně vědět čím to je. Naučil jsem se motor nechat chvíli klapat na volnoběh, pak je klid a nebo jedu kilometr bez emočních výjevů s vypnutými smysly a ono to pak po mírném zahřátí nedělá :-D