Stránka 2 z 6
Napsal: 03.08.2007 11:09
od polkiboj
Lenže vydel som aj takych blaznov a z 1 som aj sedel v autte ktorý auto nešetria. Proste duje 120 potom to toci dozatacky na 90ke z rucnou a zasa duje. Vtedy som myslel ze je to nejaka sutaz drafterov. A este ktomu som sedel v predu. Po tej jazde sa priznam my bolo spatne a najme ked sa v 180° zakrute objavyl kamion a on to do tej zakruty drel 80. Som myslel ze som uz mŕtvy
Napsal: 03.08.2007 11:33
od silverwolf
polkiboj píše:Lenže vydel som aj takych blaznov a z 1 som aj sedel v autte ktorý auto nešetria. Proste duje 120 potom to toci dozatacky na 90ke z rucnou a zasa duje. Vtedy som myslel ze je to nejaka sutaz drafterov. A este ktomu som sedel v predu. Po tej jazde sa priznam my bolo spatne a najme ked sa v 180° zakrute objavyl kamion a on to do tej zakruty drel 80. Som myslel ze som uz mŕtvy
A pak tě takový chuj sestřelí, jemu se nic nestane jak to tak bývá, a ty skončíš v tom lepším případě na vozejčku. Takové blby bych střílel co machrujou za plného provozu

Napsal: 03.08.2007 11:43
od misoka
Mozno sa stretnes s nejakym Bratislavcanom na semaforoch

len aby som to nebol ja

, do LM jazdim kazdu zimu na lyzovacku do Jasnej.
Napsal: 03.08.2007 12:07
od polkiboj
No tak potom daj vediet v zime. Mozme sa stretnut
Napsal: 03.08.2007 12:57
od silverwolf
polkiboj píše:No tak potom daj vediet v zime. Mozme sa stretnut
Hej len aby stě sa nestretli v protismere

Napsal: 03.08.2007 19:34
od zirafak
PePe_tdci píše:TripleJay: mám tam 195/60 R15.. Goodyear Eagle "něconěco", ale F1 to nejsou...
Na jaře chci dát 205/50 R16.. snad to bude znát..
A ty sa cudujes,ze na takychto "vysokoprofilakoch" sa neda rychlo rezat zakruta a piskaju gumy

Ved su na limite a podvozok,ako si pisal,by este zvladol viac.Treba prezut na nieco nizsie 205-50 dobre,215-40 vynikajuce,podvozok 3 cm Eibach-om dole a potom skus prejst zakrutu.Budu ti stat chlpy,po chrbte ti bude behat mraz,auto Ta bude provokovat na este ostrejsi vjazd do zakruty a ver mi,ze na zadny nahon velmi rychlo zabudnes.Prajem vele a vela zabavy

Napsal: 04.08.2007 23:20
od čajda
PePe_tdci jestli chceš zadokolku tak do zataček couvej

Napsal: 06.08.2007 16:59
od Johnyy
zadokolku na zimu rozhodně ne, je s ní sice legrace po zkušenosti s E30 i novou 120d, ale na běžný ježdění a ještě z podvozkem kvalit focusu jedině předek:) nebo 4x4 ale to už jsme někde jinde
Napsal: 06.08.2007 17:01
od Johnyy
a tak mě napadá když je nadpis tak zavádějící.. byl se někdo z vás s vašim autíčkem projet někde na polygonu?:)
Napsal: 06.08.2007 17:47
od misoo
zirafak píše:PePe_tdci píše:TripleJay: mám tam 195/60 R15.. Goodyear Eagle "něconěco", ale F1 to nejsou...
Na jaře chci dát 205/50 R16.. snad to bude znát..
A ty sa cudujes,ze na takychto "vysokoprofilakoch" sa neda rychlo rezat zakruta a piskaju gumy

Ved su na limite a podvozok,ako si pisal,by este zvladol viac.Treba prezut na nieco nizsie 205-50 dobre,215-40 vynikajuce,podvozok 3 cm Eibach-om dole a potom skus prejst zakrutu.Budu ti stat chlpy,po chrbte ti bude behat mraz,auto Ta bude provokovat na este ostrejsi vjazd do zakruty a ver mi,ze na zadny nahon velmi rychlo zabudnes.Prajem vele a vela zabavy

presne toto som chcel napisat, daj tam sirsie nizkoprofilove gumy, eibachy struny a mozes chodit zatacky o 30% rychlejsie !! zadokolku na suchu aj tak pri 100k moc nevyuzijes

Napsal: 06.08.2007 17:48
od misoo
Napsal: 07.08.2007 10:12
od StreetPro
Wolf2 píše:...Pokud nemáš trvale zapnuté ESP a td,tak se ani nerozjedeš bez protáčení kol. Tam kde projíždíš s FF bez problému ,tak s BMW má problém. V zatáčce kde když máš problém ,tak tě vytáhne předokolka bez problému ,tak BMW začne uskakovat zadek a musí zabrat fest ESP a td. A stači jízda na sněhu a třeba začít předjíždět ,při razantní akceleraci bez ESP se ti snaží zadek předjet předek a máš o srandu postarané. K čemu ti je auto ,které musí pořád spoléhat na různé stabilizátory...
zajímavý názor

mám M3 e36 s 286PS na zadní nápravě, odjezdil jsem s tím 2 zimy přes Vysočinu každej víkend (trasa Brno-Č.Lípa přes H. Brod, kdo tam někdy jel v zimě, ví o čem píšu)... nikdy jsem nezůstal stát... to auto nemá antihrab a mám trvale vypnuté ABS... stačí jen vhodné zimní pneu (jsem socka

tak kupuju ojeté R17) a používat hlavu...
na adresu Fíka musím říct, že mě příjemně překvapil, nečekal jsem takovou porci zábavy od Fordu za tyhle kačky...
jinak k dotazu jak s tím jezdit asi nemá smysl nic psát, protože tahat za ručku nemůže pisatel myslet vážně

))
Napsal: 07.08.2007 10:23
od HonzaV
PePe_tdci píše:TripleJay: mám tam 195/60 R15.. Goodyear Eagle "něconěco", ale F1 to nejsou...
Na jaře chci dát 205/50 R16.. snad to bude znát..
Já jsem obul do NOKIANů NRVi (205/50 R16) a ještě se mi nestalo, že by mi v zatáčce pískly. Možná jsem spíš turista

Před tím jsem měl CEATy Tornado (koncern PIRELLI) a ty hvízdaly pořád. Je fakt, že dobrá pneumatika udělá divy. Co se týče těch NOKIANů, velmi tiché, na mokru skvěle drží, ale strašně rychle mizí. Dávám jim tak 35000 km, ale půjdu do nich znovu, to neskutečné ticho...
Napsal: 07.08.2007 10:28
od Boban
StreetPro píše:Wolf2 píše:...Pokud nemáš trvale zapnuté ESP a td,tak se ani nerozjedeš bez protáčení kol. Tam kde projíždíš s FF bez problému ,tak s BMW má problém. V zatáčce kde když máš problém ,tak tě vytáhne předokolka bez problému ,tak BMW začne uskakovat zadek a musí zabrat fest ESP a td. A stači jízda na sněhu a třeba začít předjíždět ,při razantní akceleraci bez ESP se ti snaží zadek předjet předek a máš o srandu postarané. K čemu ti je auto ,které musí pořád spoléhat na různé stabilizátory...
zajímavý názor

mám M3 e36 s 286PS na zadní nápravě, odjezdil jsem s tím 2 zimy přes Vysočinu každej víkend (trasa Brno-Č.Lípa přes H. Brod, kdo tam někdy jel v zimě, ví o čem píšu)... nikdy jsem nezůstal stát... to auto nemá antihrab a mám trvale vypnuté ABS... stačí jen vhodné zimní pneu (jsem socka

tak kupuju ojeté R17) a používat hlavu...
na adresu Fíka musím říct, že mě příjemně překvapil, nečekal jsem takovou porci zábavy od Fordu za tyhle kačky...
jinak k dotazu jak s tím jezdit asi nemá smysl nic psát, protože tahat za ručku nemůže pisatel myslet vážně

))
Kde je to H.Brod a o problémech ze sněhem co to je

gumy dělaj hodně, ale nechá se jezdit i se sníženým podvozkem, jen ovšem i se sníženou rychlostí o asi 75%
Už bych auto bez snížení nechtěl

Vysočina je na zatáčky bohatá a teprv po snížení, je radost jezdit po těch p...

Napsal: 08.08.2007 00:02
od Partizan
Jezdím každý týden Polička,N.město na Moravě,Žďár,HavlBrod,Jihlava,Třebíč,Pelhřimov,někdy i Hlinsko.Zkrátka Vysočina je Vysočina až teď s fofóšem.Ale ta zima
