Jo to chápu. Ale sem si říkal, že když jezdím denně 60 km a z toho 40 po dálnici (no, dálnici. Prostě po D1), že by to mohlo být fajn. Filtr bohužel zřejmě dosáhl konce a novej origo aDPF za 36.000V12 píše:Jj, a po vykuchani riziko, ze sa zmenia predpisy vykonavania EK s nasledkami z toho vyplyvajucimi... Pruser je ale v tom, ze sa male naftaky v zaujme redukcie emisii uz strkaju aj do aut urcenych na prevadzku hlavne v meste a jeho blizkom okoli. Samozrejme vybavene s DPF, ktore sa nema sancu poriadne zregenerovat. Co je najhorsie, DPF sa v ramci zaruky reklamovat neda, pretoze je to spotrebny material. Na moj vkus dost drahyZnama kupila Megane 1.5DCI na dennodenne dochadzanie do roboty cca 7 km po okreskach okolo mesta. Auto je viac v servise ako na ceste. Dovod mozete hadat, davam ale iba jeden pokus.
škubání motoru
-
Rooty
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.11.2011 14:39
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Ford Focus Kombi, 1.6 TDCi, 80 kw, 02/2008
- Sagic
- Zkušený

- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
http://www.cats2u.co.uk/product_info.ph ... s_id=33943
Vymeni by to mel jakykoliv servis bez problemu.
S tou skladbou bude jezdeni s DPF bez problemu. Jen si asi chytl uz ucpany/pricpany filtr a to pak uz nikdy nevypalis aby byl jako novy. Zkontroluj stav aditiv co se vstrikuje automaticky do nafty po natankovani pro potreby regenerace. Neni tam plovak jen matematicke pocitadlo ktere se da vynulovat, takze ti nemusi svitit kontrolka motoru kvuli nizke hladine i kdyz je to na suchu a to pak vypalovat nebudes ani s novym a ucpes ho hned
Vymeni by to mel jakykoliv servis bez problemu.
S tou skladbou bude jezdeni s DPF bez problemu. Jen si asi chytl uz ucpany/pricpany filtr a to pak uz nikdy nevypalis aby byl jako novy. Zkontroluj stav aditiv co se vstrikuje automaticky do nafty po natankovani pro potreby regenerace. Neni tam plovak jen matematicke pocitadlo ktere se da vynulovat, takze ti nemusi svitit kontrolka motoru kvuli nizke hladine i kdyz je to na suchu a to pak vypalovat nebudes ani s novym a ucpes ho hned
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
Rooty
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.11.2011 14:39
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Díky za odkaz, ale trochu mám obavy, protože u fitru píšou FORD FOCUS 1.6 TDCi 09/04-03/07. Můj je z 02/08 mám obavy jestli tam nebude něco jiného.Sagic píše:http://www.cats2u.co.uk/product_info.ph ... s_id=33943
Vymeni by to mel jakykoliv servis bez problemu.
S tou skladbou bude jezdeni s DPF bez problemu. Jen si asi chytl uz ucpany/pricpany filtr a to pak uz nikdy nevypalis aby byl jako novy. Zkontroluj stav aditiv co se vstrikuje automaticky do nafty po natankovani pro potreby regenerace. Neni tam plovak jen matematicke pocitadlo ktere se da vynulovat, takze ti nemusi svitit kontrolka motoru kvuli nizke hladine i kdyz je to na suchu a to pak vypalovat nebudes ani s novym a ucpes ho hned
Kde zkontroluji ty aditiva? hledal jsem v manuálu, ale se se ani nedočtu, že mám v autě nějaké DPF. A pak se můžu jakožto běžný Franta uživatel divit, že si zku...m auto. To by mělo být ze zákona uvedeno v černém rámečku na skle jako varování na cigaretách "Pozor! Toto vozidlo je vybaveno DPF filtrem. Při běžném používání může způsobovat psychickou labilitu uživatele"
Ford Focus Kombi, 1.6 TDCi, 80 kw, 02/2008
- Sagic
- Zkušený

- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Tak to uz ti musi poradit nekdo jiny, jestli to bude pasovat nebo ne, nekde pisou na stejny filtr i 1/08 ty pises ze mas 2/08. Jinak nadobka na aditiva je na zadni naprave vpravo, je bohuzel nepruhledna, takze tam muzes neco zkusit ztrcit, jinak se kupuje doplnovaci sada, kdy lejes dokud ti nejde aditivum prepadovou hadickou zpet. Vejde se tam 1,8l a po doplneni se nuluje pocitadlo v RJ.Rooty píše: Díky za odkaz, ale trochu mám obavy, protože u fitru píšou FORD FOCUS 1.6 TDCi 09/04-03/07. Můj je z 02/08 mám obavy jestli tam nebude něco jiného.
Kde zkontroluji ty aditiva? hledal jsem v manuálu, ale se se ani nedočtu, že mám v autě nějaké DPF. A pak se můžu jakožto běžný Franta uživatel divit, že si zku...m auto. To by mělo být ze zákona uvedeno v černém rámečku na skle jako varování na cigaretách "Pozor! Toto vozidlo je vybaveno DPF filtrem. Při běžném používání může způsobovat psychickou labilitu uživatele"
jinak pro info:
http://www.autorevue.cz/filtr-pevnych-c ... -funguje_2
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=71066¨
DULEZITE Z DRUHEHO ODKAZU JE ZADNA ADITIVA DO NAFTY!!!
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Hlaska storociaRooty píše:...To by mělo být ze zákona uvedeno v černém rámečku na skle jako varování na cigaretách "Pozor! Toto vozidlo je vybaveno DPF filtrem. Při běžném používání může způsobovat psychickou labilitu uživatele"...
Pod to co o skladbe tvojich tras napisal Sagic sa podpisem aj ja. Tvoj DPF by sa mal zregenerovat uplne bez problemov. No podla mojho nazoru cDPF este nemas. Mal by tam byt klasicky a chronicky roblemovy DPF regenerovany mokrou cestou prostrednictvom pridavnych vstrekov nafty do otvorenych vyfukovych ventilov so vsetkymi z toho vyplyvajucimi nasledkami.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
Rooty
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.11.2011 14:39
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Tak FoFo je v Rašínu a čekám na rozhřešení co vše je rozbité. Po dlouhém váhání se přikloním k variantě nového DFP (replika nebo mám možnost mového Originálu, za 10.000. To se ještě uvidí).
Dám vědět jak sem dopadl...
Dám vědět jak sem dopadl...
Ford Focus Kombi, 1.6 TDCi, 80 kw, 02/2008
- Sagic
- Zkušený

- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Za me dobra volba a cekam na info jak to vse dopadlo a jak to jezdi po vymene a taky cena a jestli bez problemu
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
Rooty
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.11.2011 14:39
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Takže DPF se nakonec ukázal jako slepá stopa. Po 4 dnech (!!) v servisu, kde to údajně vše rozebrali a proměřili a zkontrolovali zjistili, že DPF, přestože překročil svoji životnost, naprosto v pořádku (pracant říkal že servisují focusy a mondea co mají nalítáno přes 300 tkm a DPF stále jako nový).
Problém byl v téměř zadřeném regulátoru podtlakového sání (2683 Kč
) a prasklé hadičce podtlaku (87 Kč). Nakalibrovali čidla turba, teploty, vzduchu (625 Kč), podtlakového vedení a regulačních ventilů (500 Kč), které byly v důsledku delšího ježdění se zadřeným regulátorem podtlaku úplně rozhozené.
Auto je teď mnohem živější a rychleji reaguje na plynový pedál.
Výměna DPF jen z preventivních důvodů údajně nemá smysl. Může prý bez problémů sloužit dalších 120 tkm a je zbytečné vyhazovat peníze. Pokud se zacpe, tak se auto přepne do nouzového režimu a není možné v důsledku ucpaného DPF nic poškodit.
No snad měl pravdu
. uvidíme za týden, za dva.
Každopádně díky za cenné rady, které snad nebudu potřebovat
Problém byl v téměř zadřeném regulátoru podtlakového sání (2683 Kč
Auto je teď mnohem živější a rychleji reaguje na plynový pedál.
Výměna DPF jen z preventivních důvodů údajně nemá smysl. Může prý bez problémů sloužit dalších 120 tkm a je zbytečné vyhazovat peníze. Pokud se zacpe, tak se auto přepne do nouzového režimu a není možné v důsledku ucpaného DPF nic poškodit.
No snad měl pravdu
Každopádně díky za cenné rady, které snad nebudu potřebovat
Ford Focus Kombi, 1.6 TDCi, 80 kw, 02/2008
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
ja tiez dufam ze tieto rady nebudes potrebovat....
1. nalítáno přes 300 tkm a DPF stále jako nový - waw
na nemeckom fore kde mnohonasobne viac Focusov je zatial najvacsi nabeh DPF asi 192000km vyrobca uvadza ze system s aditivom - to mas aj ty sa zanasa od Ceru ktory je hlavnou sucastou aditiva a ten nejde z filtru vypalit, takze filter sa postupne zapchava bez ohladu na vypalenie uhlikovych sadzi - hlaska o 300t a cistom filtri je technicky nezmysel
2. Výměna DPF jen z preventivních důvodů údajně nemá smysl.
ako komu...ked som sa dostal na 30km medzi regeneraciami, tak som filter preventivne vymenil - pre mna nie je zaujimave cakat kedy odide - napr na dovolenke 1000km od domova. Bral som to asi ako vymenu ojazdenych pneumatik - tiez necakam kym dostanem smyk alebo defekt na zjazdenej gume (porovnavam to preto lebo cena je zhruba rovnaka za sadu gum ako za DPF)
3.staci pozret na nemecke ponuky jazdeniek a Focusy a Mondea s DPF s 300000km tam prakticky nenajdes z jednoducheho dovodu - tolkoto sa tie motory bohuzial nedozivaju...najdes tam TDI so 600000km, ale to je ine kafe
1. nalítáno přes 300 tkm a DPF stále jako nový - waw
na nemeckom fore kde mnohonasobne viac Focusov je zatial najvacsi nabeh DPF asi 192000km vyrobca uvadza ze system s aditivom - to mas aj ty sa zanasa od Ceru ktory je hlavnou sucastou aditiva a ten nejde z filtru vypalit, takze filter sa postupne zapchava bez ohladu na vypalenie uhlikovych sadzi - hlaska o 300t a cistom filtri je technicky nezmysel
2. Výměna DPF jen z preventivních důvodů údajně nemá smysl.
ako komu...ked som sa dostal na 30km medzi regeneraciami, tak som filter preventivne vymenil - pre mna nie je zaujimave cakat kedy odide - napr na dovolenke 1000km od domova. Bral som to asi ako vymenu ojazdenych pneumatik - tiez necakam kym dostanem smyk alebo defekt na zjazdenej gume (porovnavam to preto lebo cena je zhruba rovnaka za sadu gum ako za DPF)
3.staci pozret na nemecke ponuky jazdeniek a Focusy a Mondea s DPF s 300000km tam prakticky nenajdes z jednoducheho dovodu - tolkoto sa tie motory bohuzial nedozivaju...najdes tam TDI so 600000km, ale to je ine kafe
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Komi :
Lepsie by som to nenapisal ani ja
Lepsie by som to nenapisal ani ja
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- cereus
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Aj ja suhlasim s Komim. Preventivna vymena DPF ma urcite zmysel, pretoze s pribudajucimi km sa skracuje interval medzi regeneraciami. A ako vsetci vieme, regeneracia motoru zrovna neprospieva. Takze zo sucitu k motoru ho vymenim vtedy, ked bude interval medzi reg. neunosne kratky a nebudem kur... motor a cakat kym sa DPF zapcha na najnemoznejsom mieste.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
jj dobre vravis - po 4 rokoch pribudania oleja, po vlanajsej vymene DPF pribudanie zmizlo takze verim ze aj motor sa potesil, zrejme aj turbo...teraz cakam ake predlzenie intervalu prinieslo zaslepenie EGR ale pri jazde s lahkou nohou je reakcia na min zmenu plynu jednoznacne zivsia
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
atomovyhrib
- Nováček

- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: 1.6 TDCi - kolísání výkonu a škubání
Mam podobny problem s motorem TDCi 66kW - pri zrychleni na otackach 2700-3000 (je to citit jen na petku) motor jakoby ztraci vykon - tahne, na necelou vterinu ubere, tahne, ubere - takhle az do tech 3000rpm a pak zase plynule. DPF nemam z vyroby, auto ma najeto 106 tisic realnych.
Tusite co by to mohlo delat?
Tusite co by to mohlo delat?
-
kabes
- Nováček

- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Zdravim, snažil jsem se najít podobné téma, ale nenašel. Mám 1/2 roku C-maxe 1,6 TDCi Před 1/2 rokem jsou dělný rozvody a všechny filtry.
Jedná se mě o to, že vždy při startu se lehce cca 5s škube nepravidelně motor. Takové nepravidelné drknutí. Motor jinak naskočí na otočení klíčku. Je to pouze cca 5s a pak je to v pohodě. Jak se motor srovná chod je pravidelnej jak na volnoběh tak v tahu.
Měl jsem to ve Fordu a nic nezjistili, diagnostika OK, prej mám jezdit a neřešit blbosti. Nevím jestli třeba nepadá nafta, nebo žhavičky a nebo vstřiky už maj něco za sebou. Auto má nalítáno 140tis. a jinak je vše OK. Nemá někdo podobnej problém nebo zkušenost?
Jedná se mě o to, že vždy při startu se lehce cca 5s škube nepravidelně motor. Takové nepravidelné drknutí. Motor jinak naskočí na otočení klíčku. Je to pouze cca 5s a pak je to v pohodě. Jak se motor srovná chod je pravidelnej jak na volnoběh tak v tahu.
Měl jsem to ve Fordu a nic nezjistili, diagnostika OK, prej mám jezdit a neřešit blbosti. Nevím jestli třeba nepadá nafta, nebo žhavičky a nebo vstřiky už maj něco za sebou. Auto má nalítáno 140tis. a jinak je vše OK. Nemá někdo podobnej problém nebo zkušenost?
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 23:04, celkem upraveno 1 x.
- Mufin01
- Test driver

- Příspěvky: 3959
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Žhavičky bych jako příčinu vyloučil. Ty by se projevily hlavně při nízkých teplotách a nestartovalo by ti to na brnknutí klíčem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

