Stránka 2 z 3
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 08.07.2020 16:31
od yoop
U mna zatial neriesene. Cukam na 2500-2800 otackach 4 a 5 prevodovy stupen. Ale tah motora mam. u mna to bude nieco ine ako u teba. Ani pri starte nemam problem.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 23.07.2020 17:06
od yoop
Zajtra idem menit pravu poloos. V servise vsetko skontrolovane a bude to asi poloos. Takze snad to vybrovanie bude minulostou. A skusanie zamienania sviecok kablov a indukcie bolo mimo.
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 29.07.2020 22:39
od yoop
Vemena predna lava a prava poloos. Konecne je po problemoch. Nebolo to lacne riesienie, ale v zalohe mam urcite dobre svieckove kable ako aj indukcnu, kedze to som riesil ako prve.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 04.09.2020 22:38
od lu2
Kdyz resite pocukavani, mrknete se pres diagnostiku na adaptacni mapy. Pokud bude mapa v celem spektru cervena (pozitivni) korekce, problem muze byt jinde nez v zapalovaci soustave (napr. zasrane saci ventily, pricpane vstrikovaci ventily, unavene palivove cerpadlo). Kazdopadne, pokud mate kabely, civku neznameho stari, tak vymenit a svicky taky nove. Investice do 3000 km a kdyz to nevyresi problem, aspon pomuze snizit spotrebu, posetri ventily.
Pouzivate aditivum do benzinu? Predpokladam, ze ne. Jakmile uz je problem, je pozde. Pokud jsou zasrane saci ventily a spatne tesni, muzete zkusit nejaky extreme cleaner (Wynn's, BG). Lahvicka na 1 nadrz á 300-500
Demontaz vstrikovacich ventilu je otazka pul hodiny. Zabalte, poslete do JET SERVIS (HK). Otestujou vam je, vycisti ultrazvukem, znova otestujou a poslou zpet. pokud budou cca ok, zaplatite 2k a zase se malinko posunute.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 08.10.2020 22:51
od vbery
Co jsou mrazový zátky? Prosím
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 09.10.2020 07:27
od miki21
Plíšky v hlavě mezi svíčkám,které povolí,pokud by došlo k zamrznutím chl. kapaliny....
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 21.09.2023 08:12
od Fíkus1596
Ahoj, oživím téma

Téměř rok mám FoFo MK2 po FL 1.6 16V 74kW. Při akceleraci tak od 1800 do 2300 otáček začne auto jakoby houpat (ne ostře cukat). Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost). Při stání a přidání plynu jdou otáčky plynule nahoru bez zakopnutí či kolísání (točil jsem pozvolna do 4500). Silentblok na převodovce jsem již vyměnil. Svíce tam byly Bosch, dal jsem originální. Kabely jsou okousané, ty chci stejně vyměnit (original). STK+ME auto prošlo.
Na co bych se měl zaměřit? Co myslíte? Mohlo by to být těmi kabely?
Naměřené hodnoty:
Při volnoběhu - Otáčky 776 / Obsah CO 0,00 (předepsané max. 0,30)
Při zvýšených otáčkách - Otáčky 2524 / Obsah CO 0,08 (předepsané max. 0,20)
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 21.09.2023 11:53
od Jemar
Fíkus1596 píše: 21.09.2023 08:12
Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost).
To by mohl být silentblok motoru
Pokud zapalovací kabely nejsou poškozené až na vodivou část, tak by jim nic být nemuselo. Každopádně je lepší je vyměnit. Co se týká toho houpání, napadá mě palivové čerpadlo, třeba nestíhá (špatné čerpadlo, el.kontakt +/- , přicpaný palivový filtr v palivové jednotce).
Pomocí ForDiag vyčíst palivové adaptace, jestli se moc neliší od normálu.
Na vysoké otáčky (výkon) jede dobře?
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 21.09.2023 12:27
od Fíkus1596
Na vysoké otáčky to jede v pohodě.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 21.09.2023 12:30
od Jemar
Pak to zřejmě kolísající tlak paliva nebude.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 21.09.2023 12:38
od Fíkus1596
Děje se to na jakýkoli kvalt (nižší kvalt = více houpe).

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 09.02.2024 16:54
od Fíkus1596
Aktuálně - vyměnil jsem svičky (origo), zapalovací kabely (origo), zapalovaci civku (Bosch), silentblok motoru (hutchinson), reakčni silentblok zespodu. Beze změny, furt to v již zmíněných otáčkách houpe (cuká)… Může to třeba dělat škrticí klapka nebo její snímač?

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 14.02.2024 14:54
od Fíkus1596
Vyčistil jsem škrticí klapku včetně senzoru. Pod klapkou bylo trochu oleje. Max 1mm, dle rozsahu zašpinění papírové utěrky. Je tam ten olej po 140tis km normálním jevem?

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 24.02.2024 19:17
od majnek2
Nazdar chcem sa opýtať či si zistil niečo viac mám podobný problém menil som postupne všetko sviečky káble cievku map senzor pozerali sa rozvody aj vstreky všetko bolo OK, ale auto stále vynechávalo nakoniec som zistil, že bol v nádrži bordel (slabý tlak paliva) tak sa v nádrži menil cely kus, kde je pumpa a ostatne auto už ide vytočiť do otáčok predtým to vynechvalo extrémne, ale stále to občas vynechá pri rôznych otáčkach nejaké nápady,pretože mna už nič nenapadá.Btw ten olej je normalna vec.
Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw
Napsal: 01.03.2024 08:01
od Fíkus1596
Mě to nevynechává, ale "houpe". Těžko se to vysvětluje, to bych tě musel svézt. Do otáček jde auto výborně. Chci se mrknout na hadici odvětrání kliky. Jen jsem nikde nenašel návod na tu mou 1.6 74kW. Zda je nutné vyndávat celé sání, nebo jestli to jde i bez té demontáže. Musím na to mrknout, ale nemám teď moc času. Samozřejmě podám info.