Napsal: 07.09.2007 10:58
				
				Ahoj všichni,
nový chladič klimy jsem nakoupila přes internet na
http://www.auto-lz.cz.
Akce nákup součástky na dobírku proběhla dobře 
   
   až na to, že součástku jsem dostala poštou a na pošte byli, tak mooc šikovní, že s balíčkem někde praštili a chladič byl zničený. Naštěstí jsem balíček otevřela na poště a ihned reklamovala a požádala o vyřízení reklamace u odesílatele. Tento způsob radím všem, nic jsem neplatila - pošta zásilku předala v místě podání. Musím napsat, že pan Zeman z firmy LZ byl natolik solidní, že mi novou součástku poslal hned zdarma. Dobrá rada:  Když něco budete odebírat přes poštu
 až na to, že součástku jsem dostala poštou a na pošte byli, tak mooc šikovní, že s balíčkem někde praštili a chladič byl zničený. Naštěstí jsem balíček otevřela na poště a ihned reklamovala a požádala o vyřízení reklamace u odesílatele. Tento způsob radím všem, nic jsem neplatila - pošta zásilku předala v místě podání. Musím napsat, že pan Zeman z firmy LZ byl natolik solidní, že mi novou součástku poslal hned zdarma. Dobrá rada:  Když něco budete odebírat přes poštu   po zaplacení či převzetí to hned zkontrolujte - jsou to lumpové
 po zaplacení či převzetí to hned zkontrolujte - jsou to lumpové  , zacházej tam s balíkama šíleně, nedejte se  - škodu musej vždy zaplatit.
 , zacházej tam s balíkama šíleně, nedejte se  - škodu musej vždy zaplatit. 
Mějte se krásně hany
			nový chladič klimy jsem nakoupila přes internet na
http://www.auto-lz.cz.
Akce nákup součástky na dobírku proběhla dobře
 
   
   až na to, že součástku jsem dostala poštou a na pošte byli, tak mooc šikovní, že s balíčkem někde praštili a chladič byl zničený. Naštěstí jsem balíček otevřela na poště a ihned reklamovala a požádala o vyřízení reklamace u odesílatele. Tento způsob radím všem, nic jsem neplatila - pošta zásilku předala v místě podání. Musím napsat, že pan Zeman z firmy LZ byl natolik solidní, že mi novou součástku poslal hned zdarma. Dobrá rada:  Když něco budete odebírat přes poštu
 až na to, že součástku jsem dostala poštou a na pošte byli, tak mooc šikovní, že s balíčkem někde praštili a chladič byl zničený. Naštěstí jsem balíček otevřela na poště a ihned reklamovala a požádala o vyřízení reklamace u odesílatele. Tento způsob radím všem, nic jsem neplatila - pošta zásilku předala v místě podání. Musím napsat, že pan Zeman z firmy LZ byl natolik solidní, že mi novou součástku poslal hned zdarma. Dobrá rada:  Když něco budete odebírat přes poštu   po zaplacení či převzetí to hned zkontrolujte - jsou to lumpové
 po zaplacení či převzetí to hned zkontrolujte - jsou to lumpové  , zacházej tam s balíkama šíleně, nedejte se  - škodu musej vždy zaplatit.
 , zacházej tam s balíkama šíleně, nedejte se  - škodu musej vždy zaplatit. Mějte se krásně hany

 
  
