diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Nějaký divný s tou schovanou pojistkou.
S odvzdušněním PSA TDCI mám bohužel velké zkušenosti.
Vyprdni se na rozebírání čerpadla a zkus tohle...
1. - povol a odšroubuj převlečné matice na všech vstřikách + vycvakni štekry ze vstřiků.
2. - sundej z paliv. filtru hadici co jde k čerpadlu
3. - místo ní nasaď nejlépe průhlednou hadičku cca 2-2.5m.
4. - nasaj pusou přes tu nasazenou hadičku naftu z nádrže do filtru a pak do celé hadičky
5. - přendej hadičku plnou nafty do hadice co jde do čerpadla a půvedně je napojená ve filtru a natlač pusou naftu. Takhle to udělej cca 2-5x.
6. - vrať hadičku od čerpadla do filtru a běž startovat dokud nepujde nafta z trubek u vstřiků.
7. - našroubuj zpět trubky a zapoj štekry - máš odvzdušněno.
S odvzdušněním PSA TDCI mám bohužel velké zkušenosti.
Vyprdni se na rozebírání čerpadla a zkus tohle...
1. - povol a odšroubuj převlečné matice na všech vstřikách + vycvakni štekry ze vstřiků.
2. - sundej z paliv. filtru hadici co jde k čerpadlu
3. - místo ní nasaď nejlépe průhlednou hadičku cca 2-2.5m.
4. - nasaj pusou přes tu nasazenou hadičku naftu z nádrže do filtru a pak do celé hadičky
5. - přendej hadičku plnou nafty do hadice co jde do čerpadla a půvedně je napojená ve filtru a natlač pusou naftu. Takhle to udělej cca 2-5x.
6. - vrať hadičku od čerpadla do filtru a běž startovat dokud nepujde nafta z trubek u vstřiků.
7. - našroubuj zpět trubky a zapoj štekry - máš odvzdušněno.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
1. hlavně nerozdělávej to co chceš rozdělat, žádná pojistka tam není. To co máš na fotce je okolo čerpadla dohromady 3krát a jsou tam pístky...
2. nerozumím pojmu nechce sepnout, jelikož je čerpadlo na rozvodech, tak se určitě točí..
Udělej to co ti radí TomFocus
2. nerozumím pojmu nechce sepnout, jelikož je čerpadlo na rozvodech, tak se určitě točí..
Udělej to co ti radí TomFocus
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2017 19:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Díky za rady,
ale stále neúspěch udělal jsem vše co jsi napsal ale nafta tam nejde zatlačit pusou ani ničím jiným
... chci to nechat odtáhnout do servisu a v servisu mi poradil tohle: "jestli má auto podavaci čerpadlo tak stačí aby dostalo čerpadlo u motoru signál od toho v nádrži aby seplo, a při tom mám povolit jednu takovou hadici u vstriku..." ale baterka je už vybita...
Jak zjistím jestli je tam podavaci čerpadlo v nádrži? Diky
ale stále neúspěch udělal jsem vše co jsi napsal ale nafta tam nejde zatlačit pusou ani ničím jiným

Jak zjistím jestli je tam podavaci čerpadlo v nádrži? Diky
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Myslím si, že v nádrži žádné čerpadlo nebude, o víkendu jsem taky podstoupil odvzdušnění, měl jsem hadici jen metrouvou, tak jsem cosi i polknul
, je fakt, že jsem to dělal poprvé a asi hodinu jsem se s tím trápil, pořád tam bylo hodně vzduchu. Sice mám velmi oblíbený motor dv6 80kw, ale myslím si, že to bude podobné, nádrž, filtr, čerpadlo a vstřiky. Mezi filtrem a čerpadlem za zpětným ventilem jsem to rozpojil (nešlo to, ale horkovzduška mi dost pomohla) a napojil průhlednou hadici a tahal a tahal (pil), až to bylo bez vzduchu, tak jsem to zase zapojil (opět nahřál) a chytlo to, sice ten start byl delší, ale podařilo se. Jestli tě chápu dobře, tak tobě nafta vede až k čerpadlu, ale čerpadlo si jí nebere?

Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2017 19:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Tak všechny pokusy selhaly 
v servisu řekli že oprava bude stát 50-60 tisíc... nevim jestli mě nechtejí jen oškubat
řikali: "railová lišta bude muset na stolici aby se ukazalo jaké pouští tlaky, kontrola čerpadla možná nějaký mírný repas nebo nové (to by melo být v pořádku to si myslím já) nové vstřiky (ano NOVÉ repas se prý nevyplatí) komllet vyčištění pal. soustavy... to mě řekli ve dvouch servisech...
a teď taková menší rekapitulace všeho.....
auto kouřilo černě a bylo pojízdné vyměnil se pal. filtr, auto
se zavzdušnilo a nejde nastartovat (nejde mi nijak dostat ven vzduch...)
když přijdu do servisu řeknou mi že to nemá cenu odvzdušnovat že
potřebuji to co jsem psal nahoře...
proč mi nikde nechtěji odvzdušnit auto?! nechápu...
ve fordu mám baterku KO... co se stane když ji připojím ke kamionu 24v (jiné auto nemám)
baterie v kamionu rozpojit nemůžu protože řídicí jednotka pak dělá bordel (EURO 6)
Díky za Vaše názory a rady
Martin

v servisu řekli že oprava bude stát 50-60 tisíc... nevim jestli mě nechtejí jen oškubat
řikali: "railová lišta bude muset na stolici aby se ukazalo jaké pouští tlaky, kontrola čerpadla možná nějaký mírný repas nebo nové (to by melo být v pořádku to si myslím já) nové vstřiky (ano NOVÉ repas se prý nevyplatí) komllet vyčištění pal. soustavy... to mě řekli ve dvouch servisech...
a teď taková menší rekapitulace všeho.....
auto kouřilo černě a bylo pojízdné vyměnil se pal. filtr, auto
se zavzdušnilo a nejde nastartovat (nejde mi nijak dostat ven vzduch...)
když přijdu do servisu řeknou mi že to nemá cenu odvzdušnovat že
potřebuji to co jsem psal nahoře...
proč mi nikde nechtěji odvzdušnit auto?! nechápu...
ve fordu mám baterku KO... co se stane když ji připojím ke kamionu 24v (jiné auto nemám)
baterie v kamionu rozpojit nemůžu protože řídicí jednotka pak dělá bordel (EURO 6)
Díky za Vaše názory a rady
Martin
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 647
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Baterku dej co nejdřív nabít, jinak umře (sulfatace desek). V Lidlu teď je slušná nabíječka za pětikilo (akorát totálně vymlácenou baterku může vyhodnotit jako vadnou a nezačne nabíjet).
Odvzdušnit abys byl pojízdnej, ale vstřiky tě nejspíš čekají. Můžeš zkusit vyčistit, když to nepomůže tak repas, nový, jiný motor nebo vyměnit celý auto...
Odvzdušnit abys byl pojízdnej, ale vstřiky tě nejspíš čekají. Můžeš zkusit vyčistit, když to nepomůže tak repas, nový, jiný motor nebo vyměnit celý auto...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2017 19:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Ahoj a díky...
Ano, v kamionu mám 2x 12V ale když je rozpojim a v jedné klesne napětí tak řídící jednotka nedovolí nastartovat a vyhazuje chybu s napetim...
" jedna bába povídala: ať normálně připojím těch 24v na 12v otočim klíčkem do první polohy, napočitat do třiceti a startovat"
a dále mi nejde za žádnou cenu zatlačit nafta do čerpadla.. (Jako by se zazatkovalo)... přemýšlím že koupím injekční stříkačku a nacpu tam tu naftu po zlém
Už mě to dost unavuje...
Ano, v kamionu mám 2x 12V ale když je rozpojim a v jedné klesne napětí tak řídící jednotka nedovolí nastartovat a vyhazuje chybu s napetim...
" jedna bába povídala: ať normálně připojím těch 24v na 12v otočim klíčkem do první polohy, napočitat do třiceti a startovat"
a dále mi nejde za žádnou cenu zatlačit nafta do čerpadla.. (Jako by se zazatkovalo)... přemýšlím že koupím injekční stříkačku a nacpu tam tu naftu po zlém
Už mě to dost unavuje...
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 647
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Nic rozpojovat nemusíš, startovací kabely připojíš jen na jednu = 12V...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 24.12.2012 08:01
- Bydliště: Greater Bratislava
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Ty si autoelektikar?
Najskor som sa zarazil, ved baterie su prepojene ... ?
Ale potom si spomenul ze kedysi ked boli baterie zaliate v smole, meralo sa napatie na kazdom clanku zvlast, aby sa identifikovala porucha.
Najskor som sa zarazil, ved baterie su prepojene ... ?
Ale potom si spomenul ze kedysi ked boli baterie zaliate v smole, meralo sa napatie na kazdom clanku zvlast, aby sa identifikovala porucha.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2017 19:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Byl bych rád kdybych to rozpojovat nemusel...
Ne nejsem autoelektrikar
Ještě jak dotlačit tu naftu do čerpadla?
Ne nejsem autoelektrikar
Ještě jak dotlačit tu naftu do čerpadla?
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 04.11.2017 19:43
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
tak první malý uspěch!!
podařilo se mi protlačit naftu skrze čerpadlo a naftu je možný nyní sát...
jen budu potřebovat dlouhou hadici, balonkem to nejde pusou ano...
jak nejlépe naftu odsát???
par fotek pro pobavení
podařilo se mi protlačit naftu skrze čerpadlo a naftu je možný nyní sát...
jen budu potřebovat dlouhou hadici, balonkem to nejde pusou ano...
jak nejlépe naftu odsát???
par fotek pro pobavení

Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
A co jsem ti psal!
proč vymýšlet vymyšlený
Kdyby jsi chtěl přečetl jsi jak já jsem dvakrát odvzdušnoval (cca 5/2017, 10/2017) v mé galerce.


Kdyby jsi chtěl přečetl jsi jak já jsem dvakrát odvzdušnoval (cca 5/2017, 10/2017) v mé galerce.
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 10.09.2019 13:23
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Zdravím,
při udržování rychlosti v otáčkách těsně nad volnoběhem auto cuká. V týdnu se mi rozsvítilo na palubce grilovaný kuře - závada na motoru. Při nastartovaném motoru. Při žhavení nic. Okamžitě jsem jel na diagnostiku.
P0380 Řízení doby žhavení
Přerušení/kostra/zkrat na plus
P242F Částicový filtr
Obsah popela chybný
P2452 Snímač rozdíl. tlaku částic. filtru
Porucha funkce
Bylo mi řečeno, že nejspíš zlobí vstřik/y a možná to má vliv i na filtr DPF.
Závady smazány. Po ujetí asi 10 km znova grilované kuře. Zaparkuju auto a zanedlouho opět odjíždím. Nic nesvítí, kuře je pryč a během následujících dvou dnů, tedy do dnes, klid. Nic nesvítí ale auto se chová stejně.
Mám ho cca druhý týden, 155xxx km.
Nevíte???
při udržování rychlosti v otáčkách těsně nad volnoběhem auto cuká. V týdnu se mi rozsvítilo na palubce grilovaný kuře - závada na motoru. Při nastartovaném motoru. Při žhavení nic. Okamžitě jsem jel na diagnostiku.
P0380 Řízení doby žhavení
Přerušení/kostra/zkrat na plus
P242F Částicový filtr
Obsah popela chybný
P2452 Snímač rozdíl. tlaku částic. filtru
Porucha funkce
Bylo mi řečeno, že nejspíš zlobí vstřik/y a možná to má vliv i na filtr DPF.
Závady smazány. Po ujetí asi 10 km znova grilované kuře. Zaparkuju auto a zanedlouho opět odjíždím. Nic nesvítí, kuře je pryč a během následujících dvou dnů, tedy do dnes, klid. Nic nesvítí ale auto se chová stejně.
Mám ho cca druhý týden, 155xxx km.
Nevíte???
Focus combi II 2005 2.0 Tdci 100kw, DPF
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat
Podle me ucpany filtr, vzhledem k dire kterou resis vedle to proste "kouri" do filtru proto z vyfuku nic nejde jak jsi tam psal, ale ucpalo to filtr... po oprave bych zkusil nucenou regeneraci a popripade bych nechal vycistit... vstriky to tedy byt automaticky nemusi.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti