Jsem rád, že se relativně snadno zadařilo - a jsem zvědav, zda v tvém případě přinese výměna nějakou zásadní změnu - (nejen) u mne to nebylo.
Když jsem tahal TMAP ven poprvé, tak jsem si říkal, že to byla nejšílenější operace (doslova), co jsem na autě kdy dělal. A nadával jsem si, že jsem rovnou nekoupil nový a jen jej čistím - protože představa, že to třeba budu muset absolvovat ještě jednou, byla naprosto zoufalá.
Buď jsem na místo šroubku viděl (se zrcátkem) a nebo jsem tam měl ruku se šroubkem. Nakonec jsem šroubek lehce přilepil na bit z malé goly a povedlo se jej dostat na místo, aniž bych musel něco dalšího rozebrat.
Po dalších cca 10 tis km jsem se rozhoupal na výměnu (ta ale na rozdíl od vyčištění nic moc nepřinesla).
Ostatně i to čištění bylo spíš pro lepší pocit (karbonem se zanáší část senzoru, která měří teplotu - to očividně nemá na chod motoru zásadní vliv, možná jen při rychlých změnách teploty?)
Každopádně druhá demontáž a zpětná montáž už šla daleko snáze - už jsem měl vymyšlený způsob montáže z minula a nemusel jsem se zdržovat hledáním cest, které nikam nevedly.
Mimochodem, my máme dalších cca 250km od výměny solenoidů klapek v sání a zatím stále nadseni, resp. si snadno zvykám na lépe zabírající motor.
Např. spoustu rozjezdů v kopci jsem si radši sichroval ruční brzdou, protože mi nešly rozjezdy - motor jsem buď dusil a nebo zbytečně točil a pálil spojku. Teď? Levou zadní...
Cukání jsem opět nezaznamenal (ačkoliv se záměrně snažím vyvolávat režim, kdy jsem jej pociťoval) - ale teploty jsou nízko.
Možná je to jen subjektivní dojem, ale přijde mi, že nějak jinak fungují i klapky regulující délku sání - motor ožívá znatelně v cca 3800 namísto ve 4000 otáčkách.