

Pokud jsi menil zhaveni(veskere priznaky ukazuji chybu ve zhaveni) zkus cvicne proverit zda jde na ty svicky proud(staci zarovka a nekdo u volantu),zda opravdu zhavi.JiPi píše:Ahoj, tak mam dalsi nove poznatky. Ono to prestalo tak nejak samo, ale zjistil jsem, ze je to zavisle na venkovni teplote. Pres jaro, leto absolutne zadny problem pri startu. Avsak ted na podzim, kdy teploty jdou k nule (uz u teploty +6°C) se to objevuje zase. Jak zacne mrznout, cekam velky problem. Problem je stale stejny. Za studena nastartuju, motor zdechne. Nastartuju znovu, motor bezi kolisave, z výfuku bily kour. Po cca 20 vterinach se motor uklidni a muzu jet. Voda z chladice neubyva, svicky jsem vymenil (mel jsem jeste puvodni). Naftu beru Shell nebo OMV. Do nafty pridavam aditivum pro cisteni vstrikovacu. ...
Pokud ti při startování jakoby líně točí, tak by to mohl být i starter, taky jsem to teď řešil. Ale ty žhaviče bych asi proměřilSiebenCZ píše:ne 500W zesák tam není..jen autorádio. Stál sem v garáži cca +10°C možná víc....
Dneska ráno sem startoval až napodruhé. Bílej kouř de z výfuku i na volnoběh (sledoval sem), připadám si jak benzíňák...když sem ho pak vytočil na neutrál k 2 000 ot. tak konečně zčernal...,
po ujetí cca 2km to zmizí a chová se slušně(nekouří)
Po otočení klíčkem a zhasnutí žhavení sem si nevšiml, že by podsvícení probliklo, nebo se změnila intenzita (zkusím ještě večer, kdy to jde lépe vidět)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů