Jazdi a nespekuluj.bill.da píše:Otáčky nekolísaj a dým taky žadnej
Žhavení
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Žhavení
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.08.2013 17:38
Re: Žhavení
OK,OK jenom jsem se tak ptal nebudu to řešit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03.09.2015 08:43
Re: Žhavení
U novějších asi ano, tohle je 2005durika píše:To je normálné u tích novších aut.Su to rýchložhaviče.A pokud neni potreba tak nežhaví.Už sme to tu riešili 100 000 krát.A dokonca aj ja pred rokom.A je to ok.

Je to tdci 2.0 136HP.
Dík
FoFo II Combi, 2005, 1.6 74kW, silver Trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Žhavení
Ahoj, v létě ti auto fakt žhavit nebude. Žhavení se řídí venkovní teplotou a to tuším až od mínusových teplot. Problém bych hledat spíše buď v padání paliva (někde ti to přisává a trvá mu to než dopraví palivo) nebo máš problém s těsností ve válcích. Takže nízké tlaky při kompresi a tím i dosažení nižších teplot při kompresi. To pak s klesající venkovní teplotou zapříčiní problémy ve vznícení nafty.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Žhavení
Treba premerat startovaci tlak paliva v raile. Dokaze to najjednoduchsi modul ELM327 a aplikacia Torque v mobile. Pre 2.0TDCI by to malo byt minimalne 125 barov. Ak tento tlak pri startovani nie je, motor iba toci, ale nechyti. Pokial tam tlak bude, problem moze byt aj v tom zhaveni. Nedymi pri studenom starte na sivobielo a ten dym nepachne po nespalenej nafte ? A ked natoci, nekolisu otacky volnobehu ? Ak ano, lucia sa s Tebou vstrekovace...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foker
- Pokročilý
- Příspěvky: 550
- Registrován: 15.01.2012 14:27
- Bydliště: Nitra
Re: Žhavení
Ahoj.
Nemam uz sice Focus ale motor by mal byt asi +/- ten isty. Mam tiez 2L.
Nechapem system zhavenia. Pri -4°C to startuje uplne naprd
Video: https://youtu.be/WHP8P9OoaxQ
Divne mi je to ze ako keby pred startom vobec nezhavil.Aj ked sa rozsvieti kontrolka zhavenia tak kliestovym ampermetrom som na zhavicoch nameral max 1A. Zhavice som meral,mali by byt funkcne,na vsetkych bolo cca 0.5Ω. Po nastartovani asi dozhavuje pretoze na meraku skacu ampere.Este mi je divne ze ked som prepol merak na stried.prud tak sa to ukludnilo na cca 13A.Co by mal byt nezmysel pretoze v aute je jednosmerny.A 13A je zase malo,to je tak na 1 zhavic.
Dalsia vec su spominane teploty.Podla Forscan ale ukazuje realne.Jedine co sa mi nezda je teplota katalyzatora,to ukazuje min 100°C.
Video z ineho startu:
https://youtu.be/abB76FgGS8w
Objasni mi prosim niekto to zhavenie?
Odoslané z LM-G710
Nemam uz sice Focus ale motor by mal byt asi +/- ten isty. Mam tiez 2L.
Nechapem system zhavenia. Pri -4°C to startuje uplne naprd
Video: https://youtu.be/WHP8P9OoaxQ
Divne mi je to ze ako keby pred startom vobec nezhavil.Aj ked sa rozsvieti kontrolka zhavenia tak kliestovym ampermetrom som na zhavicoch nameral max 1A. Zhavice som meral,mali by byt funkcne,na vsetkych bolo cca 0.5Ω. Po nastartovani asi dozhavuje pretoze na meraku skacu ampere.Este mi je divne ze ked som prepol merak na stried.prud tak sa to ukludnilo na cca 13A.Co by mal byt nezmysel pretoze v aute je jednosmerny.A 13A je zase malo,to je tak na 1 zhavic.
Dalsia vec su spominane teploty.Podla Forscan ale ukazuje realne.Jedine co sa mi nezda je teplota katalyzatora,to ukazuje min 100°C.
Video z ineho startu:
https://youtu.be/abB76FgGS8w
Objasni mi prosim niekto to zhavenie?
Odoslané z LM-G710
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Žhavení
Jen k tomu měření...
měřit to klestakem ...to nebude to pravé ořechové
měřit to klestakem ...to nebude to pravé ořechové
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Žhavení
vyndej zhavicku a sahni na ni rukou, jestli je horka ... pokud ne, je treba ji vymenit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foker
- Pokročilý
- Příspěvky: 550
- Registrován: 15.01.2012 14:27
- Bydliště: Nitra
Re: Žhavení
Hoffis a preco nie kliestovym?
ZaQik ja nemam rozobraty motor.Neviem len tak vybrat zhavic a skusit.Keby som ho vyberal tak ho rovno vymenim aj keby bol dobry.Ved ked je tam 0.5Ω tak by mal byt ok,nie?Mozem este skusit ho priamo pripojit na 12V, aky bude odber
Odoslané z LM-G710
ZaQik ja nemam rozobraty motor.Neviem len tak vybrat zhavic a skusit.Keby som ho vyberal tak ho rovno vymenim aj keby bol dobry.Ved ked je tam 0.5Ω tak by mal byt ok,nie?Mozem este skusit ho priamo pripojit na 12V, aky bude odber
Odoslané z LM-G710
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Žhavení
zhavicka je napajena v rozmezi 3-12V a (tusim) odpor je promenny na teplote ... vyndani Te nemine
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení
Staci vyndat a prilozit na baterii a hned vidis, jak zhavy
ja kdyz sem daval novy, tak meli 0,7 ohm pokud si to dobre pamatuju. Jak si jim meril odpor? Musis mit merenou zhavicku vždycky odpojenou 

- foker
- Pokročilý
- Příspěvky: 550
- Registrován: 15.01.2012 14:27
- Bydliště: Nitra
Re: Žhavení
Chlapi neblaznite.To nejde inac premerat ako vybraty?Ked uz ich vyberiem tak ich nedam naspat,dam rovno nove.Lenze vybrat ich je rozobrat pol auta.
Meral som ich samozrejme po 1.Pri palivovom filtri je spolocny konektor na vsetky 4
Odoslané z LM-G710
Meral som ich samozrejme po 1.Pri palivovom filtri je spolocny konektor na vsetky 4
Odoslané z LM-G710
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Žhavení
Vydávat je nemusíš, ale odpojit určitě ano. A jednu po druhé pak můžeš měřit odpor, za předpokladu, že víš, jaký má být.
Docela by mě zajímalo, kam jsi ten klestak dal..
Docela by mě zajímalo, kam jsi ten klestak dal..
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- foker
- Pokročilý
- Příspěvky: 550
- Registrován: 15.01.2012 14:27
- Bydliště: Nitra
Re: Žhavení
Ako som pisal,pri palivovom filtri je konektor,daju sa odpojit a merat po 1.Prud som meral na 4 spolocne
Odoslané z LM-G710
Odoslané z LM-G710
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Žhavení
Musíš odpojit lištu na každé svíčce a pak je můžeš každou zvlášť měřit. Jsou paralelně spojené. Pokud odpojís lištu jen u přívodu, tak měřís celkový odpor všech a nezjistíš nic.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 3 hosti