Stránka 2 z 88

Napsal: 14.06.2007 19:09
od pelen
KUTAC píše:to pelen: pockaj, teraz nerozumiem - znamy ma pravdu ale pritom obidva dovody sa tykaju priamo kotucov ??? ak by to bolo materialom kotucov, co asi tazko, tak nema to tiez spolocone nic so stylom jazdy - na to su predsa kotuce stavane...
Ale nejsou delane na prudke ochlazeni pri prehrati. Jedna ze zavad brzd jsou zvlnene kotouce a oprava se dela pretocenim na soustruhu. Kubikulas asi jezdi stylem brzda plyn.

Napsal: 14.06.2007 19:11
od Jozkablack
Peter píše:Aku znacku kotucov si daval?
Jo tak to by mě zajímalo taky....to jen abych se jim vyhnul, až je budu někdy měnit!! Najeto 8tis a jsou znich vlny??? Kvalita = 0!!!! :evil:

Napsal: 14.06.2007 19:15
od UcuLeLembo
Kámošovi se po pár měsících taky zvlnily,daj je reklamovat a koupil jiný :wink:

Napsal: 14.06.2007 19:36
od Jozkablack
pelen píše:
KUTAC píše:to pelen: pockaj, teraz nerozumiem - znamy ma pravdu ale pritom obidva dovody sa tykaju priamo kotucov ??? ak by to bolo materialom kotucov, co asi tazko, tak nema to tiez spolocone nic so stylom jazdy - na to su predsa kotuce stavane...
Ale nejsou delane na prudke ochlazeni pri prehrati. Jedna ze zavad brzd jsou zvlnene kotouce a oprava se dela pretocenim na soustruhu. Kubikulas asi jezdi stylem brzda plyn.
Focus má asi ve všech výbavách a motorizacích vnitřky kotoučů chlazený a to neni dobrej nápad stahovat na soustruhu....nestojí to za tu práci, protože se zkroutěj okamžitě znova!!

Napsal: 14.06.2007 19:37
od Jozkablack
UcuLeLembo píše:Kámošovi se po pár měsících taky zvlnily,daj je reklamovat a koupil jiný :wink:
No asi bych to udělal taky....8tis. na kotoče je hrůza!!!

Napsal: 14.06.2007 20:05
od KUTY
to pelen: tak to je parada, ak nie su robene na podmienky bezne v provozu, tak nech ich predavaju na bicykle...
Ja planujem kupit ATE, ale az neskor, tak snad budu OK. To by ma nasralo, ak by som ich mal este stahovat na sustruhu, to mozno robi niekto, kto ma este staru skodovku...
Podla mna bud kupil zly kus, inak neviem. Cena kotuca je cca 1300.-Kc takze musi byt OK, inak by som to vratil.

Napsal: 14.06.2007 20:21
od Jozkablack
Na bicikle ať je nedávaj...jsou těžký a když se s nima ještě nesmí brzdit za deště, tak na co by mi tam byli??? 8O :lol: No myslim že se shodnem že 8tis. na kotouče je málo a šel bych je reklamovat a stahovat kotouče na soustruhách necháme škodovkářům s plnejma kotoučema, tam to snad na chvilku zabere!!

Napsal: 14.06.2007 20:22
od bason
bezne brzdove kotuce su z liatiny,takze je normalne ze ked napr. brzdis zo 140 na 40 a hned potom nabehnes do nekakej vody a niekedy netreba ani to staci ked je chladnejsie a riadne ich prehrejes a potom dlhsie nebrzdis sa to zvlni. Za 1300 korun su este z liatiny. Co sa tyka toho pretacania na sustruhu, je to uplne v pohode pac sa z toho nebere moc, to sa len lizne do roviny a ked si das bacha tak sa to znova len tak nezvlni. Vsetko ve dane materialom aj ked ma liatina rovnaku triedu kazda davka je ina, takze od tej istej znacky to raz vydrzi dajmetomu 400stupnov a druhy raz 500(tie cisla su len ilustracne).

Napsal: 14.06.2007 20:35
od Jozkablack
Asi na tohle má každej svůj názor, ale tvrdit že při jednom blbym zabrždění zlikviduju zánovní kotouče se mi zdá divný a to s tim soustruhem mám vyzkoušený!! Na jednom autě kde nestojej kotouče zrovna 1300kus, ale mnohem víc, jsem je nechával srovnat na soustruhu, ten co mi to dělal řek že dělám kravinu, že se to u kotoučů s chlazenýma vnitřkama nedělá a mám to jen na malou chvilku než se zkroutěj znova.....a měl sakra pravdu!! jen se usmál a řek že s tim má špatný zkušenosti a proto mě varoval!!

Napsal: 14.06.2007 20:52
od bason
ked ti to vravel ten co si mu to daval pretacat tak dobre, ja na toto mam svoj nazor(nie samozrejme stare sunty, nejaka hrubka steny musi byt a ani nemoze v nej byt velky rozdiel) ucil som sa statiku, dynamiku, materialy a ja sam ich pretacavam. Samozrejme ked ich zvlni nejak extremne tak to neni dobre uz pretacat ,ale vratit do predavne pre zly material(a to spravy hned pri vacsom zatazeni ak je to materialom)

Napsal: 14.06.2007 20:54
od pelen
Soustruzeni kotoucu : Jak na to str. 160. To nebylo z me hlavy, to jsem si dnes precetl. Jinak ja jsem kotouce uz vymenil, 1ks necelych 1000Kc.

Napsal: 14.06.2007 20:56
od bason
ferodo a basta.

Napsal: 14.06.2007 21:03
od Jozkablack
No sedíme tady u těch compů aby jsme si předaly nějaký ty zkušenosti a to jsme taky udělali!! Já mám dle servisky kotouče měněny před 12tis.km. a pevně doufám že tam ještě nějakej ten kilák budou....nejde ani o ty peníze jako o to že bych měl každej rok je měnit kvuli vlnění, ale to si myslim nehrozí!! :wink:

Napsal: 14.06.2007 21:16
od bason
to stopro nie, ja ich tam mam od roku pane ani neviem, osobne som na nich nabehal asi 30000 a veru som ish nesetrel a nebadam ziadne vlnenie. Len vravim ked je chladno alebo prsi a vela brzdis neni pre ne dobre aby sa razom rychlo ochladeli (napr zides z kopca a potom palis dlho a rychlo po rovine bez brzdenia. A uz ked pisem ,ak by nahodou niekto nevedel tiez je dobre ak je zima a zacinam cestu autom len tak par krat pribrzdit, aby sa trochu zohriali platnicky(niekedy by to mohlo neprijemne prekvapit, ze to brzdi malo).

Napsal: 14.06.2007 23:25
od Wolf2
Osobně mám takové pořadí kotoučů :
1. Brembo Max
2.ATE Power disk
3. Origo kotouče od Forda

Ty Bremba jsem měl na Fiestě XR2i 76kW . Brzdilo to super a někdy to vypadalo ,že se to postaví na přední :wink: Až budu muset kupovat kotouče tak určitě Bremba Max :wink: