Stránka 2 z 2

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 17.06.2015 08:01
od Slid
Znamej pouzil tento vyplach http://www.cistic-dpf.cz/ a pomohlo to.

A jinak zde cistili jinemu znamemu DPF na Audi A6 http://www.dpfe.cz/ zaruka tusim 3 roky.
Jezdil po vycisteni urcite cca 2 roky, pak prodal.

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 02.07.2015 06:58
od Sagic
Ja nechaval cistit v servisu tak ze do toho nalili naftu a fuceli horakem dve hodiny dovnitr. Poprve ve 100 tis podruhe ted ve 147 Ted to bylo kvuli tomu ze byly regenerace cca po 70 km a hlavne mi na neohratem morotu houpaly volnobezne otacky jakoby se to chtelo co cca 3s dusit. Takze se to vzdy pridusilo, klesly otacky a pak za vyjely zpet a za 3s znovu. Nakonec po cisteni byl mesic klid. Po mesici to same a zjistila se dira na sani. Mezi chladicem a motorem. Vymeneno a mesic bylo po houpani otacek i castych regeneracich klid. Rikal sem si ze mam vyhrano a zas po mesici houpani zpet a caste regenerace. Takze bud je tam neco prohnile, ale nezda se mi kdyz muze byt mesic klid a pak to zlobi nebo to proste dela ucpany filtr. Nouzak sem zadny nemel. Kdyz na to slapnu tak to jede celkem hezky.

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 22.07.2015 10:08
od V12
AAA / ESA / apod. je to spravne servisne stredisko...

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 23.09.2016 11:33
od askovran
Ahoj Forďáci.

V tomto roce 03/2016 jsem koupil v bazaru Ford Focus II po faceliftu, combi, 1,6 TDCi 66KW, trend plus, najeto 160 000km, nyní po šesti měsících 170 000km. Hned po koupi jsme vyměnili olej a olejový filtr. Pak jsem ještě preventivně nechal vyměnit vzduchový a kabinový filtr. Nyní se chystám na výměnu oleje znovu.

V jednom článku na netu jsem četl, že ta moje 16TDCi 66 kw ještě filtr DPF nemá. Ve fordu mi nebyli schopni 100% říct, zda tam je nebo ne. Někdo zde na fóru mi napsal, že ho mám (CDPF). Na emisích mi řekli, že mám hraniční hodnoty, že bych si měl nechat vyčistit, zregenerovat nebo vyměnit filtr pevných částic.

Mám pár otázek:

Příští týden pojedu na Jižní Moravu po naší slavné prej dálnici. Bude stačit, když pojedu na 4. převodový stupeň cca 110km/h a 3000 otáček (nebo raději více otáček? A v plánu je, že pojedu těch 20 minut. Bude to stačit? Jak poznám, že to "protáhnutí" pomohlo? Bude motor živější?

Používáte někdo do paliva aditivum, které "napomáhá" čištění DPF? Pokud ano, jaké?

Sám běžně používám VIF super diesel aditiv a nemám pocit, že by se něco zlepšilo (zatím ošetřené dvě plné nádrže).

Těch aditiv je spousta, každý si k tomu něco napíše, že jen ten jejich výrobek je lepší než ostatní atd. Prodírat se tím na netu je děs. Jeden píše naftu aditivovat, zatímco jsou články, že raději ne, protože sice zlepšují chod motoru atd ale zalepují DPF, tak jak má člověk vědět, co teda koupit?

Já a myslím, že i my všichni chceme jediné - CO NEJLÉPE SE STARAT O AUTO I MOTOR A VŠE, CO S TÍM SOUVISÍ a výrobci všemožných kravin nám to moc neulehčují.

Díky za názory, rady a doporučení.

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 23.09.2016 18:13
od kakadu88
DPF jsou od roku 2010 povinné.Pokud ho předchozí majitel nevykuchal,máš ho tam.Mám ten samý motor r.v. 4/2010 a je tam.Bylo mi poraděno diagnostikem od fordu.Pokud nepoužívám aditiva do nafty,tak u tohoto motoru prémiovou naftu.

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 26.01.2017 11:32
od Mates81
Ahojte Forďáci,

Tak mám teď aktuálně nejspíš problém s filtrem pevných částic :wink: :wink: auto jezdí normálně, trochu častěji se spouští ventilátor, nicméně teď mě zlobí tak, že když najedu na dálnici, tak mě po nějakém čase spadne do nouzáku, tj ztratí výkon, poté zastavím, vypnu a hned zapnu motor, a zase jede úplně bez problému. To samé se pak opakuje po cca 50km. Ze začátku to tak jednou udělalo, a pak byl cca 400km klid, teď to dělá častěji. Podezřívám právě filtr pevných částic, že nemá EOLYS a nebo už je zanesený, v servisu samozřejmě dle diagnostiky nic nezjistili :) najeto cca 173tis km, motor 1,6TDCi 80kW, hodně dálničních jízd, takže k vypalování docházelo poctivě a pravidelně. Máte tedy zkušenosti, jak se auto hlásí o dolití EOLYS a nebo o vyčištění či nový filtr pevných částic? Případně stačí jen dolít EOLYS? Případně někdo zkušenosti s tím výplachem filtru čistící tekutinou?

A poslední otázka, jestli někdo prosím neví, jestli je filtr u novějších 2,0TDCi od r.v. cca 2011 - 2012 řešen pořád stejně, tj. omezen nájezdem a je nutné dolívat EOLYS, případně jestli už se jedná o suchý filtr?

Díky všem :)

Napsal: 30.01.2017 23:48
od vita_k
Hlásí se nouzakem, podle mě. A taky kodama chyb v jednotce.

Re: DPF na FF1.6 v roce 2015 - co s tím

Napsal: 05.02.2017 23:20
od Mobb77
JJ vlastní zkušenost. Hodí to chybu "motor engine defaut " a na diagnostice to hlásí nízkou hladinu aditiva. Nejkurióznější na tom je, že se chyba ukáže po nějaké době od natankování, což většinou vyděsí zda se natankovalo správné palivo :D :D