Energetická bilance

Moderátor:foki
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitr73 » 16.06.2015 14:16

zetec alt.jpeg
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitr73 » 16.06.2015 14:17

staci jen prehodit remenice..a uchyty pasujou oba do nafty i do benzinu...
upozornuji...u FF I a tech vetsich obsahu v benzinu(1.8 a 2.0 zmetec) ...u novejsich aut jsem to jeste nezkoumal...
ja tam ted mam 120 A altik z naftaku..na 1.8 zetecu...a delaji se i 150 A a jsou stejne
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 16.06.2015 14:24, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitut » 16.06.2015 14:23

No, ja stale nenachazim altik pro FF1 o vice nez 90 A, muzes dat odkaz?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitr73 » 16.06.2015 14:32

http://aukro.cz/alternator-ford-fiesta- ... 48193.html
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 14246.html
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 74127.html
a tenhle je jen ten nejslabci 80A
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-1 ... 31540.html
..a to jsem to dal jen z prvni stranky ve vyhledavaci kterej mne to hledal...z Aukra..dalsi stranky jsem ani neotviral
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Energetická bilance

Příspěvek od pkadecka » 16.06.2015 14:39

Ale ty jsou na dvojkový focusy. Tím neříkám, že to do jedničkovýho nemůže pasovat, ale to já nevím. Běžně v e-shopech, když si naklikáš jedničkovýho focuse, tak ti to nenabídne silnější alternátor než 90A.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Energetická bilance

Příspěvek od Andymaniac » 16.06.2015 14:58

Já bych věřil, že by na jedničkovém focusu mohl fungovat alternátor z dvojkového 1,8 TDCi. Tam se v konstrukci moc za ty léta nezměnilo. Konektor se zdá být také stále stejný. Kdyby měl někdo zájem si to zkusit, mám tu vyndaný 105A. Je 100% funkční, měnil jsem ho jen za 150A kvůli PTC heateru.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitut » 16.06.2015 15:03

Je prave otazkou, jak si s nim bude rozumet PCM. Pokud ne, rozsviti kontrolku dobijeni a altik pojede zatezove. To by jeste takovy pruser nebyl, horsi je, ze se tim zablokuji vsechny vetsi odbery, treba vyhrivani oken.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitr73 » 16.06.2015 17:04

mne funguje bez problemu...a je opravdu uchyt na motor naprosto stejnej! a dobiji to ulpne normalne,nic to nevypina a vse funguje...to vim vzdyt na nej jezdim...
..a z ceho je vyndanej nevim...to jsem nezjistoval kdyz vypadal stejne...proste jsem mu jen prehodil remenici a narval jsem ho do auta...dobiji 14.5,v zatezi sleze na 14 a v max zatezi na volnobeh dava 13.2 V coz by tak odpovidalo....
zapojeni konektoru sedi,kontrolka dobijeni co dobijeni nekontroluje nesviti a mnou vyrobena kontrolka dobije taky hlasi zelenou coz je v poradku
..a nechci byt hnidopich ale dobijel by v tom altik jakejkoliv z cehokoliv kdyz by tam sel prisroubovat..a vyndat tu nesmyslnou kontrolku dobijeni ktera stejne reaguje mozna! az kdyz uz je pozde a auto se chysta zastavit...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Energetická bilance

Příspěvek od vitr73 » 16.06.2015 17:20

kdyby to byla ta 150 A verze tak by jsme se nejak domluvili ale uz mam v aute 120 A ....i kdyz si myslim ze ta 80 A na benzinak musi stacit s velikou rezervou a jen tak pronic za nic davat silnejsi je nesmysl...ja ho do auta strcil kdyz ten puvodni lehnul a tenhle se zdal napohled stejnej...a az pri montazi jsem se na nem docetl ze je to 120 A....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Technické informace + diagnostika“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů