Energetická bilance
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
staci jen prehodit remenice..a uchyty pasujou oba do nafty i do benzinu...
upozornuji...u FF I a tech vetsich obsahu v benzinu(1.8 a 2.0 zmetec) ...u novejsich aut jsem to jeste nezkoumal...
ja tam ted mam 120 A altik z naftaku..na 1.8 zetecu...a delaji se i 150 A a jsou stejne
upozornuji...u FF I a tech vetsich obsahu v benzinu(1.8 a 2.0 zmetec) ...u novejsich aut jsem to jeste nezkoumal...
ja tam ted mam 120 A altik z naftaku..na 1.8 zetecu...a delaji se i 150 A a jsou stejne
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 16.06.2015 14:24, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
No, ja stale nenachazim altik pro FF1 o vice nez 90 A, muzes dat odkaz?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
http://aukro.cz/alternator-ford-fiesta- ... 48193.html
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 14246.html
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 74127.html
a tenhle je jen ten nejslabci 80A
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-1 ... 31540.html
..a to jsem to dal jen z prvni stranky ve vyhledavaci kterej mne to hledal...z Aukra..dalsi stranky jsem ani neotviral
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 14246.html
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-c ... 74127.html
a tenhle je jen ten nejslabci 80A
http://aukro.cz/alternator-ford-focus-1 ... 31540.html
..a to jsem to dal jen z prvni stranky ve vyhledavaci kterej mne to hledal...z Aukra..dalsi stranky jsem ani neotviral
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Energetická bilance
Ale ty jsou na dvojkový focusy. Tím neříkám, že to do jedničkovýho nemůže pasovat, ale to já nevím. Běžně v e-shopech, když si naklikáš jedničkovýho focuse, tak ti to nenabídne silnější alternátor než 90A.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Energetická bilance
Já bych věřil, že by na jedničkovém focusu mohl fungovat alternátor z dvojkového 1,8 TDCi. Tam se v konstrukci moc za ty léta nezměnilo. Konektor se zdá být také stále stejný. Kdyby měl někdo zájem si to zkusit, mám tu vyndaný 105A. Je 100% funkční, měnil jsem ho jen za 150A kvůli PTC heateru.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
Je prave otazkou, jak si s nim bude rozumet PCM. Pokud ne, rozsviti kontrolku dobijeni a altik pojede zatezove. To by jeste takovy pruser nebyl, horsi je, ze se tim zablokuji vsechny vetsi odbery, treba vyhrivani oken.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
mne funguje bez problemu...a je opravdu uchyt na motor naprosto stejnej! a dobiji to ulpne normalne,nic to nevypina a vse funguje...to vim vzdyt na nej jezdim...
..a z ceho je vyndanej nevim...to jsem nezjistoval kdyz vypadal stejne...proste jsem mu jen prehodil remenici a narval jsem ho do auta...dobiji 14.5,v zatezi sleze na 14 a v max zatezi na volnobeh dava 13.2 V coz by tak odpovidalo....
zapojeni konektoru sedi,kontrolka dobijeni co dobijeni nekontroluje nesviti a mnou vyrobena kontrolka dobije taky hlasi zelenou coz je v poradku
..a nechci byt hnidopich ale dobijel by v tom altik jakejkoliv z cehokoliv kdyz by tam sel prisroubovat..a vyndat tu nesmyslnou kontrolku dobijeni ktera stejne reaguje mozna! az kdyz uz je pozde a auto se chysta zastavit...
..a z ceho je vyndanej nevim...to jsem nezjistoval kdyz vypadal stejne...proste jsem mu jen prehodil remenici a narval jsem ho do auta...dobiji 14.5,v zatezi sleze na 14 a v max zatezi na volnobeh dava 13.2 V coz by tak odpovidalo....
zapojeni konektoru sedi,kontrolka dobijeni co dobijeni nekontroluje nesviti a mnou vyrobena kontrolka dobije taky hlasi zelenou coz je v poradku
..a nechci byt hnidopich ale dobijel by v tom altik jakejkoliv z cehokoliv kdyz by tam sel prisroubovat..a vyndat tu nesmyslnou kontrolku dobijeni ktera stejne reaguje mozna! az kdyz uz je pozde a auto se chysta zastavit...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Energetická bilance
kdyby to byla ta 150 A verze tak by jsme se nejak domluvili ale uz mam v aute 120 A ....i kdyz si myslim ze ta 80 A na benzinak musi stacit s velikou rezervou a jen tak pronic za nic davat silnejsi je nesmysl...ja ho do auta strcil kdyz ten puvodni lehnul a tenhle se zdal napohled stejnej...a az pri montazi jsem se na nem docetl ze je to 120 A....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů