FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od bajeluk » 18.12.2014 20:26

Navrtani lambdy... to jsem jeste neslysel. Tak pak dej vedet vysledky! Ja jsem zatim slysel a videl na fotkach a na ebay jen spacer-y...

Jinak ano, omezovac existuje, poprve jsem na nej narazil az velmi nedavno, za 3 na dalnici :) Ale taky jsem si teda rikal, kdy uz to bude...?! A v cca 6800 rpm to bylo :)
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od vitr73 » 20.12.2014 12:24

mne podle otackomeru steka omezovac na 7 tisich ot. (ale jen podle otackomeru-jinak jsem to nemeril)
a omezovac funguje tak ze na max otackach soubezne vypina vstrik i zapalovani...jen tak pro informaci..
..a zadnej 16 ventil neni nizkootackovej!!! ...naopak...ma cas ventilu nastaven do otacek...to neni 8 ventil proboha!!!
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od vitr73 » 20.12.2014 12:31

prakticky vsechny 16 ventily maji max kroutak na daleko vetsich otackach nez stejnej obsah 8 ventil...jestli ho hudlas jako naftu tak se divim ze jeste jezdi...
líný motor 1.8....to je jasny ze na skoro volnobehu nezije.....mne zacina dobre zit az tak od 4 tisic ot...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Johny181 » 20.12.2014 14:14

přesně tak :nazdravi:
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 20.12.2014 19:45

bajeluk píše:Navrtani lambdy... to jsem jeste neslysel. Tak pak dej vedet vysledky! Ja jsem zatim slysel a videl na fotkach a na ebay jen spacer-y...

Jinak ano, omezovac existuje, poprve jsem na nej narazil az velmi nedavno, za 3 na dalnici :) Ale taky jsem si teda rikal, kdy uz to bude...?! A v cca 6800 rpm to bylo :)
dam potom vedet, co kluci servisacky vymysleli :)
vitr73 píše:mne podle otackomeru steka omezovac na 7 tisich ot. (ale jen podle otackomeru-jinak jsem to nemeril)
a omezovac funguje tak ze na max otackach soubezne vypina vstrik i zapalovani...jen tak pro informaci..
..a zadnej 16 ventil neni nizkootackovej!!! ...naopak...ma cas ventilu nastaven do otacek...to neni 8 ventil proboha!!!
jak jsem uz rikal, ta 1.8 ma max kroutak kolem 5-5,5tis ot/min - to vim :) myslel jsem to tak, ze treba Saxo 1.1i, co mela mama, tak to se muselo drzet minimalne na 2000ot/min...kdezto tatova laguna v kombiku 1.6 16V se nechala hudlat taky kolem 1200ot/min, stejne jako ten muj FoFo 1.8 ;) je me jasny, ze v tehlech otackach je to mrtvy ;)...a co se tyce hudlani, tak to jde mimo me (rikal jsem, ze takhle nejspis jezdil byvaly majitel) :)


no vanocne jsem mu zkusil nalejt plnou nadrz Vervy...uz pri odjizdni od stojanu nejak nechtel chytnout + dalsi asi 4 nasledujici starty v prubehu dne, ale dneska uz vse bez problemu :)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Johny181 » 21.12.2014 09:11

Tak to zkus pořádně párkrát prohnat ať se řídící jednotka přizpůsobí požadovanému stylu jízdy.Já když jezdím na spotřebu tak je to pak taky linejši holt ŘJ to bere tak že to tak chceš.A když tomu začneš šlapat tak by se měla zase přizpůsobit.Případně ji zkus resetovat a pak tomu začni šlapat ať se přizpůsobí podle tvých požadavků.Pozor po prvním startu a pár prvních km se může auto chovat neobvykle než se jednotka zkalibruje.Pokud to nepomůže zkusil bych aplikovat ještě nejakej čistič vstřikovačů.Pokud ani to nezabere tak bych hledal nějakou mechanickou závadu.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 22.12.2014 21:37

tak podavam info...starty, ktere byly obcas problemove s beny Natural95 od Shellu, tak s Vervou od Benziny vse na 100%, coz uz samo o sobe je pro me pozitivni :)

dneska odjeto 200km, tak jsem ho trochu prohnal, nicmene zadnej zazrak se nekonal...ani ho necekam po tak kratke vzdalenosti :)

aaaale, co me hooodne potesilo...jezisek mi nadelil velice mile prekvapko! :D kdyz jsem Fofiho kupoval, tak v bazaru me upozornovali na nefunkcni multifunkcni volant na ovladani k radiu a tenhle nesmysl jsem je cilene nechal napsat i do smlouvy :D sam jsem vedel, ze se jedna o tempomat :)...nicmene dle manualu jsem ho zkousel a nic se nedelo, a dneska...svete div se...tempomat chodi!! :D ale aktivuje se uplne nejak nesmyslne pres minusovej cudlik :D kazdopadne funguje :D
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Uživatelský avatar
Robertilos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 965
Registrován: 10.02.2008 21:38
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od Robertilos » 22.12.2014 22:48

Hlavně aby šel ten tempomat bezpečně vypnout vždy, když je třeba :wink:
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic

Uživatelský avatar
meviphotography
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 03.08.2014 09:28

Re: FoFoI po FL, 1.8 16v, liny motor

Příspěvek od meviphotography » 22.12.2014 23:30

jojo, to me napadlo hned, kdyz jsem zjistil, ze je aktivovany :) takze v pohode vypina jak pres tlacitko na volantu tak i pres brzdu a spojku :)
Ford Focus 1.8 16V, 85kW, combi, GHIA (2002)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host