Stránka 2 z 5
					
				
				Napsal: 08.05.2007 20:34
				od couddy
				ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
			
					
				
				Napsal: 08.05.2007 21:29
				od Ahmed
				couddy píše:ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
Kdyz mas plyn na podlaze a vysoke otacky, tak se da zavodit s kazdym autem. U dieselu jsou kratsi prevody, takze bohuzel musis vice radit, ale zase do kopce jezdis 4,5 a pokud mas dobre otacky, tak to kopec vytahne bez problemu bez podrazovani, to zase nemas u benzinaka  

 
			
					
				
				Napsal: 08.05.2007 21:42
				od Stenly
				Ahmed píše:couddy píše:ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
Kdyz mas plyn na podlaze a vysoke otacky, tak se da zavodit s kazdym autem. U dieselu jsou kratsi prevody, takze bohuzel musis vice radit, ale zase do kopce jezdis 4,5 a pokud mas dobre otacky, tak to kopec vytahne bez problemu bez podrazovani, to zase nemas u benzinaka  

 
To je výhoda benzínu - jede od 1500 do 6500 

 a jen na řidiči záleží jak rychle a za kolik 

 
			
					
				
				Napsal: 08.05.2007 21:55
				od maras
				taky jsem si všimnul, že v nižších otáčkách se mu moc nechce. já jsem párkrát vytočil dvojku na 120, ale to asi nebylo moc rozumný. souhlasím s vámi, trojku hezky do 150, když se chce člověk trochu projet. 

 
			
					
				
				Napsal: 08.05.2007 23:11
				od pelen
				couddy píše:ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
Benzin tocite na 5000 a my ropu na 3500-4000 a chova se prakticky stejne. Pekny pocit je, kdyz muzete ujizdet v kopcich. 

 
			
					
				
				Napsal: 08.05.2007 23:35
				od Wolf2
				pelen píše:couddy píše:ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
Benzin tocite na 5000 a my ropu na 3500-4000 a chova se prakticky stejne. Pekny pocit je, kdyz muzete ujizdet v kopcich. 

 
nechci nic říkat ,ale stím TDDIčkem je to paráda při nízkých rychlostech a nízkých otáčkách ,ale jen se benzín rozdejchá něco kolem 3800ot/min a TDDIčko jde do kytek a pěkně se zadejchá  

 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 16:22
				od MrData
				maras píše:taky jsem si všimnul, že v nižších otáčkách se mu moc nechce. já jsem párkrát vytočil dvojku na 120, ale to asi nebylo moc rozumný. souhlasím s vámi, trojku hezky do 150, když se chce člověk trochu projet. 

 
Me teda kolem kila zabere omezovac.
 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 17:00
				od maras
				Me teda kolem kila zabere omezovac.[/quote]
mě určitě omezovač nezabral. už jsem to tak vytočil víckrát a nic.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 17:46
				od milos83
				Mě taky zabírá omezovač u 1.6 ve stovce. Dál už ani prd.
			 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 18:05
				od couddy
				Ahmed píše:couddy píše:ale stoji to za to!! v kokrach smer prerov se na me nalepil borecek ve filde potunene tak, ze se malem ani neuvezla 

 tak tam sla z petky trojka  

 za chvilku zmizel.... 

  v dáááálce. ps to mi ev. bude chybet u tddi. 

 
Kdyz mas plyn na podlaze a vysoke otacky, tak se da zavodit s kazdym autem. U dieselu jsou kratsi prevody, takze bohuzel musis vice radit, ale zase do kopce jezdis 4,5 a pokud mas dobre otacky, tak to kopec vytahne bez problemu bez podrazovani, to zase nemas u benzinaka  

 
díky ahmede, aspoň pozitivní příprava na "přechod" (z benálu na naftu) díky 

 jak jsem psal už jinde "praktická svadba z rozumu" s naftou mám už naježděno hodně, ale v srdci a žilách mi proudí benzíííín 

ještě jednou díky, věřím, že si na "komba" zvyknu, i když mi k němu nepůjde "Fokin"  

 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 18:08
				od couddy
				pelene poškádlím tě: 

  nezapomeň, že máte o 10koní méně 
 
 
wolfovi2: jak říkáš 
 
 
všem tddi nezloibte se kamarádi ještě mám 1.6 

  možná příští týden už budu psát jinak 

 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 18:12
				od Jenda25
				Tak já se taky přidám Mám 1.8 TDDi a musím říct že na trojku je to dobrá raketa, je na tom poznat že ten krouťák tam je, já to mám ještě o to lepčí než třeba kombík, že mám jenom třídvéřáka, a ten je lehčí, takže to de i poznat. Jinak zatím největší raketa v který sem jel je A8 a mazda MX6, ale tyhle auta bych živit nechtěl 

)
 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 19:01
				od chalomi
				a já jel na jedničku 170 

  ale nebyl to fíkus ale yamaha R1 

 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 20:46
				od chmelko
				
			 
			
					
				
				Napsal: 09.05.2007 20:51
				od chalomi
				to si piš 

  při 18 000 tisících otáčkách 

 ale to uš je pěknej hukot 
