Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
to jsem posilal zaqikovi uz minuly tyden . posledni kalibrace 8M51-12A650 AMD
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
ano, dekujeme za ni ... to byl hlavni krok, kudy se vydat 
(8M51-12A650-AMD)

(8M51-12A650-AMD)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
vy ste šašci 

Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
to jsme si nezaslouzili 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
prisla ti ta mms ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
jo jo ... rovnou na mobil ... jen v case T + 22hodin 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- littlevoice
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 29.06.2010 16:22
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
2 nedo, ten SW odo mna Ti teda nepomohol?
2 foki: pises ze s tema SID 803A bez "M" to pada do nouzaku kvuli vaze vzduchu... chytne to aj IDSka, alebo ake su vlastne priznaky - ide to v tom pripade nad 2000ot?. Mne tu vahu vzduchu skusali menit bez IDS, ale nic.Dokonca som skusal jazdit aj s odpojenou vahou vzduchu a auto sa spravalo tak isto. Ja si s tym uz neviem rady, popisoval som to v inej teme, technik s IDSkou najprv tvrdil, ze je to EGRkom, tak sa vymenilo, inicializovalo a stale nic..., nasledovala vymena Throttle body (jazdene) ale uz bez IDS furt to iste. Auto ide ako keby v nudzaku, ale vytocim ho normalne aj nad 2000ot, tempomat funguje normalne... (PS. to auto co poisoval v teme ZaQik je to moje
)
Diky za kazde nove rano
2 foki: pises ze s tema SID 803A bez "M" to pada do nouzaku kvuli vaze vzduchu... chytne to aj IDSka, alebo ake su vlastne priznaky - ide to v tom pripade nad 2000ot?. Mne tu vahu vzduchu skusali menit bez IDS, ale nic.Dokonca som skusal jazdit aj s odpojenou vahou vzduchu a auto sa spravalo tak isto. Ja si s tym uz neviem rady, popisoval som to v inej teme, technik s IDSkou najprv tvrdil, ze je to EGRkom, tak sa vymenilo, inicializovalo a stale nic..., nasledovala vymena Throttle body (jazdene) ale uz bez IDS furt to iste. Auto ide ako keby v nudzaku, ale vytocim ho normalne aj nad 2000ot, tempomat funguje normalne... (PS. to auto co poisoval v teme ZaQik je to moje

Diky za kazde nove rano

Naposledy upravil(a) littlevoice dne 15.10.2013 20:30, celkem upraveno 2 x.
FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
to byl BIN soubor a na nej jsme nemeli rozhrani pro nahrati do auta 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 18.10.2012 19:00
- Bydliště: Jince
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
->zaqik... to bylo myšleno v nejlepším slova smyslu, těžko bych se do tebe mohl navážet 
dneska se mi nějakou záhadou podařilo na chvíli rozchodit tempomat, ale pak už opět chyba motoru, musim se mrknout na hodnoty rezistorů co jsem použil.
->littlevoice... to co popisuješ asi ani nebude nouzový režim, zkoušel někdo sledovat livedata co se v tom motoru vlastně děje?

dneska se mi nějakou záhadou podařilo na chvíli rozchodit tempomat, ale pak už opět chyba motoru, musim se mrknout na hodnoty rezistorů co jsem použil.
->littlevoice... to co popisuješ asi ani nebude nouzový režim, zkoušel někdo sledovat livedata co se v tom motoru vlastně děje?
Ford Focus 2,0TDCi 100KW Titanium, 2008, 5dv, stříbrná kombi.
- littlevoice
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 29.06.2010 16:22
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s vypnutým DPF
2 nedo: skusali nieco s IDS, a zistili len nedostatocny tlak na turbe, viac asi nevedeli zistit
FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03.02.2014 11:05
Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
Vlastnim tuto řídící jednotku kde odbornik v servisu ford se vní pohrabal protože nechodilo naklápění turba ,řídící jednotka nedávala signál a ted je uplně nefunkčí prý nemá zakladní soft nevíte kde sehnat .A to jsem dal auto v nouzovym stavu na vymenu dpf
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
tak ve fordu by kalibraci meli mit ne ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03.02.2014 11:05
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
V Auto in HK asi ne půl roku tam stojí samá vymluva
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
vzdyt to nahrajou pres IDS . jak se v tom hrabal ? jako ze ji mel otevrenou ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 03.02.2014 11:05
Re: Sháním kalibraci motoru 2.0TDCI s DPF
můj příběh .Před rokem jsem nechal vykuchat DPF ve firmě fapoff ,půl roku ježdění v pohodě vše šlo ,začatkem prázdnim my auto spadlo do nouzáku tak tam volám a oni jakou mám jednotku v autě ,tak jsem ji našel sid 803a a oni že tam musí dat ještě ten emulátor ale že zrovna nejsou a nebudou a já měl jet na dovolenou tak jsem skusil ford co by stál nový dpf oni do 15000 i zdolitím močoviny tak jsem souhlasil a auto dodal .Za dva dny telefon nefunguje naklápění lopatek turba ,rozbitá jednotka tvrdil tak scháněl narichlo jinou ,boužel tyto jednotky jsou praktycki nedostupné .Nabýzel my novou za 35000 což se my nechtělo , tak at ji opravěj povídám . Vrátil jsem se z dovolený a stále nic prý se vní hrabe .Závěr po dvou měsících, přeházený soubory . Teprve po mých stálých urgencí co je v prosinci sms stim že namontovali jednotku a testujou . V lednu stále nic ,tak jsem se tam stavil co je za problém a on že vůbec nic nejde tak ji zas vrátili na opravu nevim kam to neřekl . A těd když auto chci tak právě povidal že schaní identickou jednoutku aby z ní vytáhli data a nahráli to do tý mý .Nevim co dělat teď běží 7 měsíc poraďte!!!! Alda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů