FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od Nonid » 25.02.2014 09:57

750+-20 tusim :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od Fofan » 25.02.2014 14:28

Nemusis otacky sledovat presne,ono staci ze uslysis jak se zvednou kdyz tam necim splichnes a je to jasny pokud to bude sat bokem
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od bajeluk » 07.03.2014 07:20

Na reseni ted mam malo casu. Sani jsem po vikendu kontroloval a znovu mi prijde, ze si to nic navic nesaje. Trik s benzinem ovsem teda moc nefugoval, ani kdyz jsem povolil spony a nacakal benzin kolem trubky MAF-klapka, tak se nic nedelo ani na volnobeh, ani pri zvysenych otackach.

Ve stredu jsem ujel 200 km Pha-Lbc-Pha na LPG pri 120 km/h a spotreba 9.7 LPG/100km. Rychlost do kopce klesala stejne jak driv, na benzin i LPG. Podobne jako cestou do Brna, spotreba oproti zacatku o fous lepsi, ale stale bida. Dneska jsem zas kouknul na adaptace a ponekud jsem se zhrozil 8O -- vylitly na 1.15 az 1.25.
adaptace_po-220km_LPG_extrem.png
Mozna, ze neni nahoda, ze to tenkrat Pha-Bno zralo 8.1/100 a pak na zpatecni uz 8.8/100 -- ty adaptace se zrejme postupne zhorsujou a ten motor nevi, kdy ty striky prestat prodluzovat...? Po dnesnim smaznuti adaptaci zase jede trochu lip, volnobeh uz od zacatku pri jizde pekne pada na cca 900 rpm.

Zvazuju zkusit vymenit tu vahu vzduchu a zrejme 1. lambdu. Budu rad za dalsi komentare.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od bajeluk » 13.03.2014 17:35

Tak další příspěvek do mé multi-logie. Včera mi kamarád změřil tlaky ve válcích. Průměr ze dvou měření je
12.85 / 13.45 / 14.15 / 13.6
To by mohlo být ještě celkem OK, ne? Nebo může mít rozdíl 1.3 baru už nějaký pozorovatelný vliv?
cylinder_pressures_2014-03-12_bw.png
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od Fofan » 13.03.2014 19:46

Podle me je to az az, rekl bych ze jeste s 11 je to v pohode :-)
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
bajeluk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 98
Registrován: 01.08.2013 18:23
Bydliště: Liberec, Praha

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od bajeluk » 17.03.2014 10:41

Další díl. Váha vzduchu vyčištěna, prakticky nulový efekt. V maximálních otáčkách dává cca 4.2 V.

V sobotu mi ale padly životní jistoty o těsnosti mého sání. Foukáním cigaretového kouře jsem objevil (a opravil) jednu jistou netěsnost, a na druhou mám podezření mezi "přívodama" (jak se tomu plastovýmu krámu řiká?) a hlavou. Více s žádostí o návod přetěsnění jsem napsal sem: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41#p968441

Oprava prvního podfuku přinesla možná malé zlepšení. Adaptace na volnoběh z původních cca +17% po resetu vylezly "jen" na 12%, ale ujel jsem zatím jen 15 km, tak se to může ještě vyšplhat.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od vitr73 » 20.03.2014 16:12

na lambdu test je finta..resetni adaptace a odpoj lambdu...jed aspon 30 km a koukni na adaptace.....pokud totiz je lamda uz horsi a dava blbe napeti tak samo jednotka prida palivo v adaptacich(bez ni jede podle pevnejch map).....ja bych to zkusil...akorad ze rozsviti zavadu...ale bohuzel ne nic o lambde ale pouze to ze ji nejde zhaveni :D ...na bile draty tedy vetsinou povesim 21 w zarovku a svete div se....zavadu i prez odpojenou sondu to vyhlasi az tak za tyden jezdeni :D
..a koukni na adaptace...jak se zmenej
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od Fofan » 20.03.2014 19:58

Je jasny ze se zmenej, ale lambda muze fungovat treba jen hur, pokud bude uplne spatna tak to uvidi na diagnostice a nemusi zkouset jezdit bez ni :wink:
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

georgem
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.05.2012 22:12

Re: FF1 1.8i s LPG - Spotřeba, divné lambdy, méně výkonu :(

Příspěvek od georgem » 23.03.2014 20:18

Jak je na tom ventilek odvětrání klikovky?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti