dekarbonizace

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: dekarbonizace

Příspěvek od vitr73 » 07.06.2014 13:42

E85 nic nenici...ja mam jen zmnenenou mapu v řj na lih a jinej zasah to nemelo...a zatim 67 tisic km a nic to nenici,nerozpousti(teda mimo karbonu ve valcich)....takove blaboly co s tim nadelaj mne nicej...zadny auto od roku 90 nepouziva korkove tesneni :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: dekarbonizace

Příspěvek od ballu » 08.06.2014 08:10

Tak mám první poznatky po debordelizaci motoru.
Ranní start - zatím nechytá na drc jako dříve, což je zapříčiněno zatím nově nenačtenýma hodnotama ŘJ po výměně filtru a větší průchodnosti výfukové soustavy/ možná ještě zbytek odpařené vody z paroží, naschromážděná před sacími ventily/. Plánované protáhnutí motoru se pro větší víkendový provoz nekonalo, ale již při předjíždění s trochu více sešlápnutým plynem je zvuk od sání motoru, jako bych místo vložky měl sportovní hříbek. Motor jde za plynem bez problému kultivovaně a jeho specifický zvuk, který se ozýval od 4000 otáček , začíná již na 3000 otáčkách. Akce čistění motoru měla vliv i na celou výfukovou soustavu, kdy se uvolnilo jeho zanesení a průchod výfukových plynu je snadnější, což se jeví i jinou zvukovou kulisou od výfuku. Není to takový utlumený funění od roury při sešlápnutí plynu, ale ostrý zvuk při akceleraci a deceleraci motoru z 5000 otáček přiřazované spíše sportovněji laděným motorům a jejich výfukům. Taky to sportovnější svezení mě stálo pohyb hodnoty na PC ze 7,7L na 9,5L , ale zatím to stálo za to. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: dekarbonizace

Příspěvek od Cimi » 08.06.2014 12:29

mam dilema zda ten ethanol taky zkusit nebo ne. říkáte že je duležitý nenechat ho v nádrži stát ale vyjezdit jej?
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Alon
Junior
Junior
Příspěvky: 342
Registrován: 19.12.2009 15:59
Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín

Re: dekarbonizace

Příspěvek od Alon » 08.06.2014 15:52

nalej to tam bez starosti a strachu ja jezdim na e85 uz dlouho 50:50 s benzinem, bez upravene rj a naprosta pohoda, motor si jen vrní :-)
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: dekarbonizace

Příspěvek od ballu » 08.06.2014 16:05

Tak ze dneška doplňuji, i startování je již v pohodě na první drc. :palec_nahoru:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: dekarbonizace

Příspěvek od gargulakj » 08.06.2014 17:20

Motorům a chemii ve vnitř teda moc nerozumím, ale čumím že se může nechat motor takto nachlastat vody a ještě mu to prospěje 8O :D
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: dekarbonizace

Příspěvek od ballu » 08.06.2014 18:36

:mrgreen: chlastat vodu by neměl, měla by to být rozprášená mlha. Jinak toto čistění, není nic jiného, než způsob parního čističe s tím rozdílem , že tu páru si vyrábí motor sám ve spalovacím prostoru a co je v jejim dosahu to čistí. Kdo mě nevěří, tak jsou videa na webu a dělají to i v servisech. Jsou dva způsoby,přímo napojení pod tlakem přípravku na benzínovou lištu - servisní provedení, domácí je rozprašovačem do sání - ale ne ten jak jsem použil já s pumpováním, ale ten co se natlakuje a mačká jen spoušť, nebo za pomocí kompresoru. Výsledek stejný, ale rozdíl nákladů několikanásobný.

https://www.youtube.com/watch?v=B6RlDb9e_WM
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host