Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
Moze byt. No stlacenim spojky by to neprestalo. Nech sa tu vyjadri autor. Ci uvazujeme spravne.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.06.2013 08:13
Re: Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
Fakt nevím. Ani na ty brzdy bych to neviděl, ale s ohledem na rady a tipy to všechno zítra pořádně prozkouším. Přijde mi ale, že by dost podstatný mělo být to, že to začne dělat až po nějakých deseti minutách (10km). Ještě jsem sledoval teplotu, ale nic zvláštního se s ní nedělo.
Někdo tu řešil hlasitost hučení. Spolujezdec si ani nebyl jistý, jestli něco slyší, takže je to dost tiché. Ale já to slyšel hned, když je to moje auto.
Někdo tu řešil hlasitost hučení. Spolujezdec si ani nebyl jistý, jestli něco slyší, takže je to dost tiché. Ale já to slyšel hned, když je to moje auto.
Ford Focus Combi 1,8 TDCi [2001]
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.06.2013 08:13
Re: Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
Asi to teda nic velkého není. Vždy po asi deseti km začne hučet, jak jsem psal. Potom to ale začne ustupovat podle počtu otáček a po dalších desti km to třeba hučí už jen na rychlost v otáčkách 2000. Potom to přestalo úplně. Po vychladnutí motoru zase stejný postup. Táta, který olej měnil, říkal, že mu přišel vylitý olej hustší než, který se doléval. Na štítku na motoru jsem měl 5w40, který jsem i pořídil, ale je teda možné, že tam byl předtím jiný nebo něčím jiným zhoustnul?
... takže i ty zvuky byly jiný. Tak se toho už aspoň nebojím a na delší trase to úplně přestane.

Ford Focus Combi 1,8 TDCi [2001]
- Fako sk
- Zkušený
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
Mám podobný problém. Po zahriatí počuť hučanie od motora v okolí 2000 RPM. Počuť to za jazdy so zaradenou rýchlosťou vždy pri okolo 2000 otáčkach. Aj ked stojím na mieste a či mám vytlačenú spojku alebo zaradený neutrál pri vytočení na 2000 RPM počuť to hučanie. Pri vyšších a nižších otáčkach ako 2000 to nie je počuť. Oleja je dostatok aj v prevodovke aj v motore. Ked som mal otvorenu kapotu a kamarat to vytáčal tak bol problem identifikovať odkial to išlo. Viac je to hučanie počuť z kabíny. Nemám absolútne poňatia v čo by mohol byť problém. Napadlo ma servočerpadlo z ktoreho cez gufero pomaly ubuda olej ale ako som vravel pri otvorenej kapote som to vobec pri tých 2000 otáčkach nepočul. Akurat ked bol volnobeh bol počuť bzukot od kladiek. Neviete niekto poradiť? 


Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.02.2022 07:51
Re: Pískání zahřátého motoru se zařazenou rychlostí
Mám stejný problém,vyřešil jste někdo to hučení při 2000 otáčkách?Fako sk píše: 16.12.2014 18:27 Mám podobný problém. Po zahriatí počuť hučanie od motora v okolí 2000 RPM. Počuť to za jazdy so zaradenou rýchlosťou vždy pri okolo 2000 otáčkach. Aj ked stojím na mieste a či mám vytlačenú spojku alebo zaradený neutrál pri vytočení na 2000 RPM počuť to hučanie. Pri vyšších a nižších otáčkach ako 2000 to nie je počuť. Oleja je dostatok aj v prevodovke aj v motore. Ked som mal otvorenu kapotu a kamarat to vytáčal tak bol problem identifikovať odkial to išlo. Viac je to hučanie počuť z kabíny. Nemám absolútne poňatia v čo by mohol byť problém. Napadlo ma servočerpadlo z ktoreho cez gufero pomaly ubuda olej ale ako som vravel pri otvorenej kapote som to vobec pri tých 2000 otáčkach nepočul. Akurat ked bol volnobeh bol počuť bzukot od kladiek. Neviete niekto poradiť?![]()
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů