Stránka 2 z 3
Napsal: 06.12.2006 21:08
od pelen
to Ahmed:
Mam klestak s drobnymi klestemi, ale ani s temi se nedostanu ke kabliku na + svorce. Kablik natahovat nechci, protoze bych mohl ohnout olovenou svorku.

Napsal: 14.01.2007 19:51
od Mysak
Ahoj,
tak mám taky problém s dobíjením

. Před měsícem jsem vyměnil uhlíky, kotvu, ložiska na altíku, který předtím dobíjel a potom taky až dodnes kdy přestal fanóš dobíjet. Bohužel jsem neměnil relé v altíku když tp fungovalo. Změřil jsem napětí na baterii před startem 13,5 a za chodu to hned dávalo skoro 15V

, ale jen chvíli a pak to kleslo na 11,5 a pak za chvíli zase na 14-15 a pořád to tak lítalo a za 10 min to zůstalo na 11,5V a už se to nikam nehlo. Kontrolka se mě vůbec nerožla

. Předevčírem jsem tam dával jinou baterii, protože auto už vůbec nejelo, tak jsem myslel, že baterie. Je možné, že když tam dám starší baterii, tak to bude blbnout? Asi bych řekl, že ne. Blblo vám to taky tak někomu?
Napsal: 14.01.2007 19:52
od Mysak
Mysak píše:Ahoj,
tak mám taky problém s dobíjením

. Před měsícem jsem vyměnil uhlíky, kotvu, ložiska na altíku, který předtím dobíjel a potom taky až dodnes kdy přestal fanóš dobíjet. Bohužel jsem neměnil relé v altíku když to fungovalo. Změřil jsem napětí na baterii před startem 13,5 a za chodu to hned dávalo skoro 15V

, ale jen chvíli a pak to kleslo na 11,5 a pak za chvíli zase na 14-15 a pořád to tak lítalo a za 10 min to zůstalo na 11,5V a už se to nikam nehlo. Kontrolka se mě vůbec nerožla

. Předevčírem jsem tam dával jinou baterii, protože auto už vůbec nejelo, tak jsem myslel, že baterie. Je možné, že když tam dám starší baterii, tak to bude blbnout? Asi bych řekl, že ne. Blblo vám to taky tak někomu?
Napsal: 14.01.2007 20:43
od Ahmed
Asi urcite ti odesel regler.
Napsal: 14.01.2007 21:35
od pelen
U mne to byl regler a napeti bylo pres 15V trvale.

Napsal: 14.01.2007 21:47
od Mysak
pelen píše:U mne to byl regler a napeti bylo pres 15V trvale.

Takže asi teda regler co? Je to zajímavé. Vše jsem vyměnil jen regler ne a on se pos... za měsíc to abych se nenudil s vyndáváním altíku do p...

Sem měl asi vyměnit za novej hned a bylo po starostech. Musím říct, že zlatej starej Renault 15TL r.v.1974 co mám už od 97, tak jsem na něho jěště nehrábl ohledně motoru a elektriky a dokonce i předchozí majitel taky ne a to jsem najel cca 55tis bez jediné opravy a dosud jezdí bez problémů a takové problémy jsem nezažil

. Nová doba je hold tady, že je vše spotřební zboží a nesmí nic dlouho vydržet jinak by neměli v servisech co dělat

Napsal: 14.01.2007 21:51
od pelen
Do zajimavych odkazu jsem daval dnes info o escortech a tam najdes, ze regler se da koupit, je tam i vyfoceny, myslim, ze altik by mel byt skoro stejny.

Napsal: 14.01.2007 22:08
od Ahmed
Da se koupit a vymenit, proc by ne.
Napsal: 14.01.2007 22:25
od Mysak
To jo, jen ta práce zase. To se nemohlo po.... když jsem dělal repas altíku, to se musí pos... až za další měsíc? To je zákon schválnosti

Napsal: 14.01.2007 22:34
od pelen
Mysak píše:To jo, jen ta práce zase. To se nemohlo po.... když jsem dělal repas altíku, to se musí pos... až za další měsíc? To je zákon schválnosti

Bohuzel - Murphyho zakony plati porad.

Napsal: 17.01.2007 20:32
od Mysak
Napsal: 17.01.2007 22:21
od pelen
To mas stesti Mysaku.

Napsal: 01.02.2007 08:50
od David 1
Chlapci zlatí jde sehnat plastový kryt na baterii?
2.Nešel by namontovat plastový kryt s motoru TDCI na TDDI?
Napsal: 01.02.2007 09:24
od ferrycz
namým fofo dobíjí alternátor cca 13,5-14,1v pokud jestudený po zahřátí ukazuje 14,1-14,8 někdy 14,9 zatím to nepřelezlo nikdy 15,0V ale kontrolky že by to přebíjelo, nebo nedobíjelo se mi nikdy nerosvítila. mám natočeno na motoru 175 tis. a alternátor a relé je original tak asi klika musím zaklepat . ťukťuk ťuk

Napsal: 01.02.2007 17:45
od pelen
Co mame rocniky 1999, tak nam asi vetsine odejdou regulatory:
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... 330cfc7210
