No, já když opravoval Formana, který když začne reznout, tak to stojí za to, tak jsem měl největší úspěch s laminovací soupravou.
Když jsem opravoval dveře, tak ani vybroušení flexou (vysoké otáčky) do krásného zdravého kovu, ošetření základní barvou, pak vrstvy tmelu a barvy, na závěr čirý lak, nezabránily, že za rok zase puchýře. Asi je to tím, že ten plech člověk brousí z jedné strany. Z druhé se k tomu nedostane a pak to jede znovu.
Ale vrstva laminátu, přichycená k zdravé části, následně obroušená.

Ano, problém je, že až koroze postoupí dál, upadne to celé. Což je stejný, jako při klasickém opravovaní - vypadne hrouda tmelu a je díra na pěst. Ale do té doby, než to odpadne, to vypadá přijatelně. A vydrželo to i 2 STK, což byl fakt úspěch.
Já mám auto z roku 2002 a člověče prahy a spodní lemy dveří zdravé. Asi záleží, co kus.