Re: Koupě Focuse 1.8 TDDI Rady a skušenosti
Napsal: 09.04.2013 00:17
jardak!!!
Focus TDDI ma VP 30 BOSH!!!!!!!
VP 44 BOSH pouzill ako prvy opel vectra 2.0 16v a 2.2 DTI 16v,BMW 320d 100 kw a aj Audi 2,5 TDi ma toto VP 44 cepradlo. a uz ked sme pri VW SDi a 1.9 TDI 66 a 81kw ta ma VP 37 Bosh.
Ten z Brna posobi doverihodnejsie a je lepsie vybaveny...ak,je po opravach,ktore uvadza majitel je fajn. stav km a servisu prekontrolovat.
ten Plzensky ma novy typ masky,biele smerovky a pod. treba sa opytat/zistit preco boli menene,ale zrejme mal majitel rad svoje auto. km stav je nizky,ale ci naozaj, servisna knizka a jej overenie, pravost km,ci auto v mladsom veku uz nahodou nemalo viac km,ako teraz. je na mieste v tomto pripade.
zober niekoho znameho so sebou,kto sa trosku vyzna v autach,nech sa pozrie s tebou na auto,ktore sa ti paci. skontrolujte stav chladicej kvapaliny, stav oleja.motor poriadne zahrejte.
pozrtite aku ma auto dymivost.napr.za jazdy,ak to je mozne, ked podradis do kopca a poriadne pridas plyn,ci nenechava za sebou vela dymu .mozes to skusit aj ri stojatom aute,na volnobeh prudko pridat plyn.potom mu drzat viac ako 30 s cca 3500 otacok,ako dymi.ak ma tmavy dym do modra ,zerie olej, ak je biely(para) este horsie.straca sa voda,co znamena,mozne poskodenie tesnenia hlavy, prasknuta hlava,alebo blok motora.
prejdite sa po zlych cestach, leziacom policajtovi atd, ci nebucha nieco.na parkovisku si daj kolecka s plne vytocenim volantom do oboch stran, ci homokinticke klby sa nehlasia.
pozri stav pneuamtik, kolko maju mm,aj to su peniaze...resp dalsia investicia,ak su opetrebene.ci su rovnako optrebene po celej sirke,ak nie bude vadna geometria,co sice nie je draheje nastavenie,ale moze to napovedat o dalsich zavadach. pri rychlosti nad 80 km/h pust volant,auto nesmie ist do ziadnej zo stran,stale rovno musi ist,bez rodielu dlzky, (vymol diera na ceste ma vplyv na zmenu smeru jazdy). focus ma velmi dobre riadenie na dialnici takmer "nepotrebujes" drzat volant,ak je su napravy a riadenie v poriadku.modelom pre Fl zlti predne svetla,ak su velmi zlte,treba ich minimalne profesionalne prelesit,pripadne vymena.netreba sa toho zlaknut.
odtiene laku by mali byt na aute vsade rovnake, ak je niektory diel tmavsi,alebo svetlejsi voci ostatnym, bol uz striekany,treba zistit preco.mohlo ist o havariu,alebo aj o silnejsi skrabanec.tak netraba sa hned zlaknut a utekat prec.aj ked profesionalna oprava by nemala mat nejake badatelne odklony odtienov.najlepsie je to vidno na slnku.
ked zapnes zapnalovanie, vsetky kontrolky musia zhansnut postupne,nesmu zhasinat spulu,kazda uplne sama. zamraj sa na kontorlku airbagu a ABS,nesmu zhansut spolu so ziadnou.niektori podvodnici, napajkuju airbag na inu kontrolku, cim sa snazia zamaskovat,ze auto je po havarke a nedali tam to co ma ist,len novy kryt na miesto airbagu. takze v pripade havarie,ti nic nevystreli.
ked prides pozriet auto, motor by mal byt studeny uplne,najlepsie je ist rano pozriet auto.ak uz auto startovali pred tvojim prichodom,nemusi byt vsetko ok.preto radsej chod ty za autom,nie nech ti ho dovezu.motor si mozes sama zahriat,ale najlepsie vychladne cez noc.
u jazdeneho auta zohrava podstanu rolu na cene a stav, vek a km. vybava uz z daleka nema tu cenu,ako pri novom.ta uz skor potesi.(samozrjme klima,el.okna. cetral,uz clovek chce mat,ale bez niektorych veci sa da fungovat v pohode a na tomto focuse ,sa da vselico dorobit/vylepsit)
a este taka jedna malickost, auto sa musi tebe pacit, ty ho musis chciet:-)tak ako s partnerom to je,musis ho chciet ty:-)
Focus TDDI ma VP 30 BOSH!!!!!!!
VP 44 BOSH pouzill ako prvy opel vectra 2.0 16v a 2.2 DTI 16v,BMW 320d 100 kw a aj Audi 2,5 TDi ma toto VP 44 cepradlo. a uz ked sme pri VW SDi a 1.9 TDI 66 a 81kw ta ma VP 37 Bosh.
Ten z Brna posobi doverihodnejsie a je lepsie vybaveny...ak,je po opravach,ktore uvadza majitel je fajn. stav km a servisu prekontrolovat.
ten Plzensky ma novy typ masky,biele smerovky a pod. treba sa opytat/zistit preco boli menene,ale zrejme mal majitel rad svoje auto. km stav je nizky,ale ci naozaj, servisna knizka a jej overenie, pravost km,ci auto v mladsom veku uz nahodou nemalo viac km,ako teraz. je na mieste v tomto pripade.
zober niekoho znameho so sebou,kto sa trosku vyzna v autach,nech sa pozrie s tebou na auto,ktore sa ti paci. skontrolujte stav chladicej kvapaliny, stav oleja.motor poriadne zahrejte.
pozrtite aku ma auto dymivost.napr.za jazdy,ak to je mozne, ked podradis do kopca a poriadne pridas plyn,ci nenechava za sebou vela dymu .mozes to skusit aj ri stojatom aute,na volnobeh prudko pridat plyn.potom mu drzat viac ako 30 s cca 3500 otacok,ako dymi.ak ma tmavy dym do modra ,zerie olej, ak je biely(para) este horsie.straca sa voda,co znamena,mozne poskodenie tesnenia hlavy, prasknuta hlava,alebo blok motora.
prejdite sa po zlych cestach, leziacom policajtovi atd, ci nebucha nieco.na parkovisku si daj kolecka s plne vytocenim volantom do oboch stran, ci homokinticke klby sa nehlasia.
pozri stav pneuamtik, kolko maju mm,aj to su peniaze...resp dalsia investicia,ak su opetrebene.ci su rovnako optrebene po celej sirke,ak nie bude vadna geometria,co sice nie je draheje nastavenie,ale moze to napovedat o dalsich zavadach. pri rychlosti nad 80 km/h pust volant,auto nesmie ist do ziadnej zo stran,stale rovno musi ist,bez rodielu dlzky, (vymol diera na ceste ma vplyv na zmenu smeru jazdy). focus ma velmi dobre riadenie na dialnici takmer "nepotrebujes" drzat volant,ak je su napravy a riadenie v poriadku.modelom pre Fl zlti predne svetla,ak su velmi zlte,treba ich minimalne profesionalne prelesit,pripadne vymena.netreba sa toho zlaknut.
odtiene laku by mali byt na aute vsade rovnake, ak je niektory diel tmavsi,alebo svetlejsi voci ostatnym, bol uz striekany,treba zistit preco.mohlo ist o havariu,alebo aj o silnejsi skrabanec.tak netraba sa hned zlaknut a utekat prec.aj ked profesionalna oprava by nemala mat nejake badatelne odklony odtienov.najlepsie je to vidno na slnku.
ked zapnes zapnalovanie, vsetky kontrolky musia zhansnut postupne,nesmu zhasinat spulu,kazda uplne sama. zamraj sa na kontorlku airbagu a ABS,nesmu zhansut spolu so ziadnou.niektori podvodnici, napajkuju airbag na inu kontrolku, cim sa snazia zamaskovat,ze auto je po havarke a nedali tam to co ma ist,len novy kryt na miesto airbagu. takze v pripade havarie,ti nic nevystreli.
ked prides pozriet auto, motor by mal byt studeny uplne,najlepsie je ist rano pozriet auto.ak uz auto startovali pred tvojim prichodom,nemusi byt vsetko ok.preto radsej chod ty za autom,nie nech ti ho dovezu.motor si mozes sama zahriat,ale najlepsie vychladne cez noc.
u jazdeneho auta zohrava podstanu rolu na cene a stav, vek a km. vybava uz z daleka nema tu cenu,ako pri novom.ta uz skor potesi.(samozrjme klima,el.okna. cetral,uz clovek chce mat,ale bez niektorych veci sa da fungovat v pohode a na tomto focuse ,sa da vselico dorobit/vylepsit)
a este taka jedna malickost, auto sa musi tebe pacit, ty ho musis chciet:-)tak ako s partnerom to je,musis ho chciet ty:-)