Stránka 2 z 6
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 18:02
od Jardak
Samozřejmě záleží za jakých okolností výrobce uvedený data měřil. Ale rozdíl tam je. Kolega z práce si uvedený NGK do svýho FF 2 koupil a protože auto startuje dál "divně" změřil jsem kleštákem proud a po zapnutí zapalování jsem naměřil 40 A po nažhavení 25 A. U svýho auta mám BERU tam teče po zapnutí zapalování 75 A a po nažhavení to klesne na 60 A.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 18:28
od phofy
Takže je možný, že mi to bude déle žhavit?
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 18:38
od Jardak
Pozná 1,8 TDCi ve FF2 že má některej žhavič vadnej ? Myslím tím jestli napíše chybu. Pokud ne,tak ani nepozná,že jsou namontovaný míň výkoný žhaviče...
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 19:05
od phofy
Ne nepozná, a podle čeho teda žhaví, podle teploty vody?
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 19:37
od Jardak
Jj dýlku žhavení asi určuje podle teploty vody,možná bere v úvahu i ostatní teplotní snímače jako např. teplotu nasávanýho vzduchu.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 19:39
od phofy
No jo no budu je muset proměřit

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 19:42
od Standa.64
Čas žhavení určuje řídící jednotka motoru.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 19:53
od Jardak
To nikdo nezpochybňuje, ale někdo tý řídící jednotce musí říct,že venku mrzne,nebo je teplo a taky jestli je motor zahřátej nebo studenej a to jí říkaji výše zmíněná čidla.

Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 20:01
od Standa.64
S tím samozřejmě souhlasím,z dat teplotních čidel určuje ř.j. čas žhavení.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 20:06
od phofy
Ok super, tak teď už vím podle čeho se žhaví. Kdyby třeba byli vstřiky nakopnutý je možný, že si ř.j. přidá dobu na žhavení?
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 20:16
od Standa.64
Je to pravděpodobný,žhavič je buďto dobrý nebo špatný, stejně jako např.žárovka.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 20:18
od lucky.jack
S načatejma vstřikama jednotla nejspíš nepočítá - nebre tov úvahu.
Žhavič nemusí být jen dobrý nebo špatný...je i něco mezi. Proto se měří třeba odpor, aby se zjistilo v jakým stavu žhavič je.
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 24.03.2013 20:40
od phofy
Tak to je dobře, že to nebere v úvahu.
Stando jak dlouho ti to žhaví při 20 stupních?
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 27.03.2013 17:21
od Hasy
Tak jsem dnes namontoval NGK a cas zhaveni neni delsi nez u predchozich originalu BERU, studeny start 100% lepsi, zaden kolisani otecek jako predtim.. akorat po 20 vterinach chodu motoru uz jsem myslel ze zdechne z niceho nic otacky spadly k 500 ot. a ale okmazite se volnobech zvednul a motor uz bezel normalne, tak nevim co to bylo, ze by zacinajici novy problem, nema nekdo s timto zkusenost?
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Napsal: 27.03.2013 17:45
od phofy
Jak dlouho v sekundách, ti to žhaví

A dělá to po každý, že ti to takhle spadne, nebo dneska poprví
