Spatny start za studena 1.8 TDCI
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Samozřejmě záleží za jakých okolností výrobce uvedený data měřil. Ale rozdíl tam je. Kolega z práce si uvedený NGK do svýho FF 2 koupil a protože auto startuje dál "divně" změřil jsem kleštákem proud a po zapnutí zapalování jsem naměřil 40 A po nažhavení 25 A. U svýho auta mám BERU tam teče po zapnutí zapalování 75 A a po nažhavení to klesne na 60 A.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Takže je možný, že mi to bude déle žhavit?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Pozná 1,8 TDCi ve FF2 že má některej žhavič vadnej ? Myslím tím jestli napíše chybu. Pokud ne,tak ani nepozná,že jsou namontovaný míň výkoný žhaviče...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Ne nepozná, a podle čeho teda žhaví, podle teploty vody?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Jj dýlku žhavení asi určuje podle teploty vody,možná bere v úvahu i ostatní teplotní snímače jako např. teplotu nasávanýho vzduchu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Čas žhavení určuje řídící jednotka motoru.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
To nikdo nezpochybňuje, ale někdo tý řídící jednotce musí říct,že venku mrzne,nebo je teplo a taky jestli je motor zahřátej nebo studenej a to jí říkaji výše zmíněná čidla. 

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
S tím samozřejmě souhlasím,z dat teplotních čidel určuje ř.j. čas žhavení.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Ok super, tak teď už vím podle čeho se žhaví. Kdyby třeba byli vstřiky nakopnutý je možný, že si ř.j. přidá dobu na žhavení?
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Je to pravděpodobný,žhavič je buďto dobrý nebo špatný, stejně jako např.žárovka.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
S načatejma vstřikama jednotla nejspíš nepočítá - nebre tov úvahu.
Žhavič nemusí být jen dobrý nebo špatný...je i něco mezi. Proto se měří třeba odpor, aby se zjistilo v jakým stavu žhavič je.
Žhavič nemusí být jen dobrý nebo špatný...je i něco mezi. Proto se měří třeba odpor, aby se zjistilo v jakým stavu žhavič je.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tak to je dobře, že to nebere v úvahu.
Stando jak dlouho ti to žhaví při 20 stupních?
Stando jak dlouho ti to žhaví při 20 stupních?
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Tak jsem dnes namontoval NGK a cas zhaveni neni delsi nez u predchozich originalu BERU, studeny start 100% lepsi, zaden kolisani otecek jako predtim.. akorat po 20 vterinach chodu motoru uz jsem myslel ze zdechne z niceho nic otacky spadly k 500 ot. a ale okmazite se volnobech zvednul a motor uz bezel normalne, tak nevim co to bylo, ze by zacinajici novy problem, nema nekdo s timto zkusenost?
Ford Focus combi 1.8TDCI, r.v.2006
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spatny start za studena 1.8 TDCI
Jak dlouho v sekundách, ti to žhaví
A dělá to po každý, že ti to takhle spadne, nebo dneska poprví 


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů