2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 00:19

Tady dávám aktualní hodnoty na volnoběh. Co jsem tak zjistil, tak ta diagnostika F super 2 je úplně na hovno. Ty kody na vstřiky píše úplně jíný čísla než jsou na těch vstřikách.
Přílohy
aktualni hodnoty.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 00:21

Kódy vstřiků
Přílohy
vstřiky mondeo kody.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od djdekl » 04.01.2013 06:54

Asi máš ještě 2 jednotky...tam je s vyčítáním problém...

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 14:55

ale fordiag by to zvládnul, ne?
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 04.01.2013 15:25

Pokud to mas se dvema jednotka a podle rocniku asi jo, tak to nezvladne zadna diag vycist.
Ani IDS. Proste to vycitani tech kodu vstriku neni udelany v ty jednotce. Jde to az na
autech kde je jen jedna jednotka od Delphi.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 16:07

takže co to vyčetlo je jen nějakej nesmysl,jo. Mě jen trochu zarazil ten druhej vstřik co tam jsou samé nuly a jedna dvojka. Jinak včera jsem tomu zkoušel trochu otevřit , že jsem řadil u 3500 ot/min a motor jel v poho ani mě to nehodilo do nouzáku.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 19:42

Tak dneska jsem jel motor zahřátej, měl jsem tam 4. rychlostní stupeň, rychlost něco kolem 80km/h a cca 1900-2000 ot/min. lehká noha a cítím takový pocukávání. A pak jsem tomu otevřel a u 2500 ot/min nouzový stav. Pak to dělá na volnoběh lehce nepravidelnej jak když se zapíná a vypíná klima nebo když má motor nebo alternátor velkej odběr,ale jenom vibrace. a trošku otáčky kolísají. Dám večeřu a jdu do auta udělat diagnostiku.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 19:45

djdekl píše:Asi máš ještě 2 jednotky...tam je s vyčítáním problém...
Takže v tý diagnostice to ICU je asi injection control system a to je speciální zase jednotka. Nevíš kde ju najdu? Co si pammatuju u oplu 1,7 diesel,tam byla jednotka na vstřikování na bloku motoru a tam se dělal studeňák. Vždycky jsme jednotku rozdělali a propájeli a byl klid. Tak jestli tam není taky taková vyfikundace.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od djdekl » 04.01.2013 20:04

nalezeno: Mondea TDCi vyrobená do data 15.02.2003 měla dvě řídicí jednotky – motoru (ECU) a vstřikování (EDU). Do 15.05 2002 byly vždy spojeny kabelem s pocínovaným konektorem. Rychlou degradací materiálu a zvyšováním odporu docházelo k různým chybám v komunikaci, blikání kontrolky žhavení, ztrátě výkonu. Od zmíněného data docházelo k nahrazování konektorem zlaceným (společně s oběma řidicími jednotkami, jejichž je konektor nedílnou součástí), a to jak ve výrobě, tak v rámci záruky. U vozů vyrobených do února 2003 si zkontrolujte, jak se věci mají. „Cínové“ jednotky totiž Ford měnil jen v případě problémů, nikoliv plošně. Vzhledem k tomu, jak drahé součásti to jsou, by bylo velmi nepříjemné muset je měnit po uplynutí záruční doby na své náklady.

Kód: Vybrat vše

http://www.fordiag.cz/docs/tdci/63489950-delphi-ford-cs.pdf
Fordiag taky kody nevycte, ale dokaze je nakodovat...

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 04.01.2013 20:54

dipssy69 píše:
djdekl píše:Asi máš ještě 2 jednotky...tam je s vyčítáním problém...
Takže v tý diagnostice to ICU je asi injection control system a to je speciální zase jednotka. Nevíš kde ju najdu? Co si pammatuju u oplu 1,7 diesel,tam byla jednotka na vstřikování na bloku motoru a tam se dělal studeňák. Vždycky jsme jednotku rozdělali a propájeli a byl klid. Tak jestli tam není taky taková vyfikundace.
Ta jednotka je v levym podbehu kola. Sundat kryt podbehu, pak jeste spodni kryt chladice.
A ta jednotka je jeste pod trubkou sani. Ta se taky musi vyndat.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 21:02

smazána zbytečná citace. Tym

Tak to je chuťovka. Chcu ještě změřit dráty jestli nejsou někde špatný. Mám trošku pracovní deformaci z autoelektrikařiny. Chcu se podívat aspoň na kontakty. Ale nejvíc mě sere, to cvrdlikání a padání do nouzáku, no chce to všechno prolézt. Další věc je ta, že chcu se mrknout při jízdě na aktuální hodnoty tlaku v railu a plnící tlak, když to padne,ale problém je ten,že ten můj formdiag program nenahrává,takže si to nemůžu zpětně pustit.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 04.01.2013 22:10

Nový měření chyb. Je tam chyba čerpadla, která tam ještě nebyla. Dávám fotku.
Přílohy
05.01. chyby.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 05.01.2013 02:37

djdekl píše:nalezeno: Mondea TDCi vyrobená do data 15.02.2003 měla dvě řídicí jednotky – motoru (ECU) a vstřikování (EDU). Do 15.05 2002 byly vždy spojeny kabelem s pocínovaným konektorem. Rychlou degradací materiálu a zvyšováním odporu docházelo k různým chybám v komunikaci, blikání kontrolky žhavení, ztrátě výkonu. Od zmíněného data docházelo k nahrazování konektorem zlaceným (společně s oběma řidicími jednotkami, jejichž je konektor nedílnou součástí), a to jak ve výrobě, tak v rámci záruky. U vozů vyrobených do února 2003 si zkontrolujte, jak se věci mají. „Cínové“ jednotky totiž Ford měnil jen v případě problémů, nikoliv plošně. Vzhledem k tomu, jak drahé součásti to jsou, by bylo velmi nepříjemné muset je měnit po uplynutí záruční doby na své náklady.

Kód: Vybrat vše

http://www.fordiag.cz/docs/tdci/63489950-delphi-ford-cs.pdf
Fordiag taky kody nevycte, ale dokaze je nakodovat...
nejsu si jistej ,ale mám myslím 09/2002 do provozu. Já jsem se díval na ty kody,tak na jednom vstřiku nejdou přečíst už, pač je to doškrábaný. Zkusím udělat test na přepadech kolik vrací každej vstřik nafty. Ale kdyby byl vstřik špatnej,tak to za jizdy hulí a klepe ne? JInak mám teda mrknout na kontakty na jednotce, jestli už jsou zlacený?
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 05.01.2013 11:44

Ta P0251 je chyba regulacniho ventilu IMV na cerpadle. Jako obcas odchazej, ale da se vymenit samostatne.
Jinak bych ten problem hledal nejdriv v kabelazi. Podle toho kolik ti to hazi ruznych
chyb tak bych i veril tomu ze to bude konektorama na ty ICU.
Pokud bys mel vstriky v haji tak to vetsinou blbe startuje a pod zatezi pada do nouzaku, pokud tecou
moc prepadem tak cerpadlo nestiha udrzet pozadovany tlak.
Ten soft Formidable je blbej v tom, ze neumi logovat hodnoty. Jediny co me napada je pouzit nejakej
softik kterej dela z video z obrazovky, ze by ses aspon pak mohl podivat co se delo s tim tlakem.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 05.01.2013 21:06

smazána zbytečná citace. Není třeba citovat předcházející příspěvky. Tym

Jojo máš recht, mrknu na tý káble. Ale kdyby zase každej vstřik dával na přepadech jinak naftu,tak to není čerpadlem,né,ale vstřikem,kterej dává nejvíc v přepadu zpátky.Na oplech když to hodilo chybu tlaku na liště a čídlo tlaku na liště ,tak byl většinou problem v tom regulátoru. Taky ho šlo vyměnit bez demontáže čerpadla. Stojí 80 liber,tak to není tak hrozný. Ještě asi vyměním filtr palivovej za delphi. Dneska jsem nebyl doma,tak jsem na auto nešáhl a zítra si ho mladá bere do práce,takže v pondělí budu laborovat. A stím softem na video, to mě taky napadlo, že jinak to nejde. Pohledám něco.Jinak moc děkuju,že to tady se mnou řešíte.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů