vstøik.èerpadlo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 06.01.2006 12:23

čus, tak mě to takhle jako tobě nehulí, že by hned po startu čudil, hulí se z něho až když za to vezmu, ale zaráží mě ta spotřeba. Díky za ten odkaz, díval jsem se tam a píšou většinou mezi 5 - 7 litrama. 5,5 litru na 100 km? to bych musel jezdit jenom dálnici, vypínat motor, když bych jel z kopce a ještě k tomu 90km/h:-)) Trochu mě trápí, že mi FF nezabírá při nízkých otáčkách, někdo už to tady řešil, takže asi navštívím brzo servis, ať se na to podívaj. Jestli to bude ta jednotka, kdy chtěj za repasování 40 000, tak si hodim mašli:-))

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 06.01.2006 12:30

Jinak auto má po přidání plynu dobrý zátah, lepší než ta Oktávka.
Čau
Rumcajs

Co máš za FF? myslím, jestli máš sedana nebo tak? kdybys byl z Prahy, docela rád bych se s tebou sešel a porovnal výkon toho auta, protože mě ten zátah trápí a hledám lidi, co maj podobnej problém.

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Vstøikovací èerpadlo

Příspěvek od AdsBot [Google] » 06.01.2006 17:53

Kde seženu použité vstøikovací èerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte nìkdo o nìèem?Prý odchází jedno za druhým,mì umøelo pøi 130000km.

Uživatelský avatar
Rumcajs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Rumcajs » 06.01.2006 18:18

Dobrý večer Chrome,
Mám kombíka. Jsem od Turnova, což je od Prahy trochu z ruky. Jinak kdy jsi měnil naftovej filtr? Měl jsem taky závadu, že auto nemělo výkon a pod plynem byl jakoby pytel. Po výměně palivovýho filtru to zase tahalo dobře. Měnil jsem ho i když byl celkem novej, ale navedla mě k tomu jedna diskuse na netu, kdy měl jeden fokusář obdobný problém se strátou výkonu + hulení.
Ford Focus combi, 1,8TDdi, 66kw, r.v. 1999

Uživatelský avatar
Rumcajs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Rumcajs » 06.01.2006 18:26

Martin Dvořák píše:Kde seženu použité vstřikovací čerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte někdo o něčem?Prý odchází jedno za druhým,mě umřelo při 130000km.
Zkus si zavoplat do PAS a.s, kde dělají repase. Kontakt najdeš na http://www.pas-zabreh.cz. Je to Bosh servisní opravna. Jde o to co by to bylo. Taky jsem se o to zajímal, zatím to skončilo u trysek (repase za cca 2100 kč/ks bez daně). Jinak rozebrání čerpadla + mírný repas (těsnění, ventilek,....) mi po telefonu odhadli okolo 15 000kc bez daně. Pokud by to byl komplet repas tak by to bylo určitě víc. Co ti na něm umřelo?

Uživatelský avatar
botsman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od botsman » 06.01.2006 18:44

Ahoj, zdravím majitele nafťáků.
Moje zkušenosti s TDDi. Spotřeba 6.0-6.4, 80%městský provoz. Nejlepší spotřeba dovolená - delší jízdy po okreskách - 5.6. Olej v trubkách k chladiči vzduchu mám pochopitelně taky. Teoreticky by tam být neměl a ze začátku, když jsem to zjistil, tak mě to dost trápilo. Zřejmě je to konstrukční odlišnost Fordů. Dost by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo tam ten olej nemá. Jinak k akceleraci na dvojku - plynulý tvrdý zátah od 1500 otáček až po omezovač. Ještě bych se chtěl svěřit se zkušeností ohledně paliva - nedalo mi to a natankoval jsem Shell V-Power Diesel. U nás byl o 1.30 dražší než obyčejná nafta. K mému velkému překvapení se motor ztišil a jde měkčeji. Na výkonu je to možná taky trošku znát, ale ještě jsem neměl možnost to pořádně protáhnout. (to FOKI - jestli to zavání reklamou, tak to sestřel)
Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 11.01.2006 09:40

Ahoj Rumcajsi,
díky za odpověď i za snahu:-) Palivový filtr jsem měnil zhruba před 4 měsíci, takže je úplně novej. Měnil jsem i svíčky, vzduchový filtr, olej v motoru, prostě všechno, co vyměnit šlo, protože jsem ho kupoval z bazaru. Někdo tady mluvil i o svíčkách NGK nebo tak nějak, možná zkusím ještě tohle, a vyměním vzduchový filtr za sportovní.
Držím palce s tím čerpadlem.

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Chrom » 11.01.2006 09:44

Martin Dvořák píše:Kde seženu použité vstřikovací čerpadlo na Focuse 1.8Tddi 66kW.Nevíte někdo o něčem?Prý odchází jedno za druhým,mě umřelo při 130000km.
Ahoj Martine, můžeš mi prozradit, jak se ti projevilo "umření" čerpadla? Co předcházelo?
Díky

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 11.01.2006 09:49

[quote="botsman"]Ahoj, zdravím majitele nafťáků.
Moje zkušenosti s TDDi. Spotřeba 6.0-6.4, 80%městský provoz. Nejlepší spotřeba dovolená - delší jízdy po okreskách - 5.6.
Tak to máš slušnou spotřebu, na těch 6,5 se dostanu v létě při slušným ježdění. Jakej máš rok?
čus:-)

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 11.01.2006 09:55

botsman píše: Jinak k akceleraci na dvojku - plynulý tvrdý zátah od 1500 otáček až po omezovač. )
Ty, botsmane a co to dělá, když seš pod 1500 otáčkama? já teď nedokážu odhadnout, kolik tam mám otáček já, ale zjistím to až za týden, protože auto u sebe nemám.

Uživatelský avatar
botsman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od botsman » 12.01.2006 17:47

To CHROM: Při jízdě se zahřátým motorem po rovině můžu řadit dvojku od cca +1100/min. Jede to bez cukání ale to už je extrém. Myslím si, že to už motoru nedělá dobře - zvýšené namáhání ojničních ložisek apod. - a taky na spotřebu to bude mít špatný dopad, protože řídící jednotka tam začně cpát zbytečně moc nafty. Ideální otáčky pro diesel bych viděl v rozmezí 1800 - 2500. Na doplnění - mám 1.8 TDDi/2002.
Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi

Chrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 45
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Chrom » 13.01.2006 12:26

díky botsmane, já se na to mrknu příští týden, pokud budu mít auto u sebe:-))

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Příspěvek od AdsBot [Google] » 17.01.2006 20:47

Neprojevilo se to vlastnì nijak.Prostì jsem chcípl a už nenastartoval,rozblikala se kontrolka žhavení a pak ještì asi 2 kontrolky.Ve fordu to napíchli a øekli 4erpadlo.Na vrakovišti stálo 13000-,
+ nìjaká ta práce a pak se to musí sladit zase s øídící jednotkou(opìt diagnostika).

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 17.01.2006 23:54

ted uz jsou cerpadla za 15000 k
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Příspěvek od AdsBot [Google] » 18.01.2006 21:14

èerpadel na tdci je všude dost,protože se neserou,kdežto na starejch tddi odchází jedno za druhym.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti