Stránka 2 z 76
Napsal: 05.12.2007 22:48
od pelen
Pokud turbo hvizda, tak muze byt v hadicih nejaka prasklina.
Napsal: 06.12.2007 19:09
od eman07
Nikomu kdo má 1.8 tddi 66kw nepíská něco při sepnutí turba.Mě to dělá už dlouho a pravidelně tak při 2000-2200 otáčkách.Tak nevím jestli je to dobře nebo ne,popřípadě jestli to nemá na něco vliv,třeba na výkon?Jak zistit závadu?
Napsal: 06.12.2007 20:22
od pelen
Mi nic nepiska.
Napsal: 06.12.2007 23:12
od Broňa
Mi taky nic nepíská a to to umím sem tam pěkně vytočit!! Připadá mi to taky na nějakou netěsnost nebo prasklinu, zkus to řádně prohlédnout!
Napsal: 07.12.2007 16:25
od eman07
A pokud je tam tedy někde díra a nasáva to falešný vzduch,nebo tak něco,může to mět vliv na výkon?Zdá se mě,že to tak netáhne.Nevíte někdo?
Napsal: 07.12.2007 17:17
od jamaka
moze
Napsal: 05.01.2008 19:53
od samdor
Ja mám zase taký problém,asi turbo,keď naštartujem za studena,taký bzučavý zvuk mi ide od motora,na volnobeh to je najviac počuť,keď zhasnem motor tak je počuť ešte taky dobeh toho bzučania,asi tak 3s.Pri výšších otáčkach to nieje počuť.Nieje to ventilátor.Keď sa motor zohreje na normálnu teplotu tak to prestane robiť.
Výkon je dobrý a olej sa nezdá,že by papkal.Dýmivosť normálna.Vypadá,že asi začína odchádzať.

Napsal: 05.01.2008 23:33
od bjuty
Tak mě pískaly parohy výfukovýho potrubí. Byly zkroucené a těsnění to neudrželo. Ve značkovém servisu tvrdili že je to asi turbo, ale že to není jisté. Můj "garážový mechanik" otevřel haupnu, vlezl pod motor, sundal kryt a já šlapal na plyn a ... ON našel. Potrubí po děsné práci vyjmul, nechal s frézovat, dal nové těsnění a já mám zase klid.
Jinak zvuk to nebyl mechanický a reagoval na otáčky.
Napsal: 06.01.2008 00:44
od Johnyy
to samdor: nejsem žádnej odborník, ale na volnoběžný otáčky turbo nejede ne?
Napsal: 06.01.2008 00:51
od pelen
Turbo zacina asi pri 1800-2000 ot.
Napsal: 06.01.2008 11:25
od Ahmed
samdor píše:Ja mám zase taký problém,asi turbo,keď naštartujem za studena,taký bzučavý zvuk mi ide od motora,na volnobeh to je najviac počuť,keď zhasnem motor tak je počuť ešte taky dobeh toho bzučania,asi tak 3s.Pri výšších otáčkach to nieje počuť.Nieje to ventilátor.Keď sa motor zohreje na normálnu teplotu tak to prestane robiť.
Výkon je dobrý a olej sa nezdá,že by papkal.Dýmivosť normálna.Vypadá,že asi začína odchádzať.

Nemas tam nezavisle topeni??

Napsal: 06.01.2008 11:27
od Ahmed
pelen píše:Turbo zacina asi pri 1800-2000 ot.
Turbo pohani vyfukove plyny, takze se toci porad, ale pri tech cca 1800 ot. ma nejvetsi plnici tlak / je to poznat na vykonu. Nejjednodussi je se podivat na hadice k intercooleru, kdy se zacinaji nafukovat...
Napsal: 06.01.2008 15:04
od Johnyy
Ahmed: jasně:) špatně jsem to napsal

,chtěl jsem tim říct, že kdyby to bylo turbo tak se to asi bude projevovat i ve vyšších otáčkách
Napsal: 06.01.2008 18:56
od samdor
ono z venku to skoro vúbec neni počut,ale v kabíne to je hlavne počut a povedal by som že to je mechanický zvuk.Na volnobeh to je počut najviac,potom sa ten zvuk so zvyšovaním otáčok stráca.Možno že je tam slabší tlak oleja.Ako by som ten tlak zistil?Že by som to čidlo na boku hlavy výbral a dal tam manometr?
Napsal: 06.01.2008 19:25
od 1WELT
Čauky kolega co má FoFo tak mu jde pískání od výfuku ale nevěnuje tomu nějak pozornost protože me to samé dělá i VW TAK NEVÍM ZKUSTE PORADIT problém nebo ne
