Stránka 2 z 3

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 10:10
od kozlow
na 1.8 ten problém s otáčkama vyřešený není a spousta z nich tím také trpěla

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 11:07
od Pastovic
to kozlík: Asi tak. Je to vyřešený tím že se rozpůlí, otočí, a zase slepí dohromady klapka, a to mi jako dobrý řešení nepřipadá.

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 11:55
od Danous
:lol: No nevím já to teda vyřešený mám a myslím že i spousta dalších lidí co nejsou úplně neschopný. Nechcípá, nekolísá, nedrží při řazení otáčky, padají jako u normálního auta, spotřeba šla dolů, co víc si přát?

Klapka se nemusí půlit a pak ani slepovat, to nevím co jste četli? 8O
Jen se vezme a otočí, 3 minuty práce.

Redukční podložka pod voln. ventil, klapku otočit, zaslepit hadici od sání a funguje to parádně, kvůli tomu jak se to auto chová v sérii jsem se styděl jezdit protože si člověk připadá jak když sedí v autě poprvé :bebng:

PajaHR: Kdyby si chtěl kamarád chce měnit motor 2.0 za 1.6ku se vším co je potřeba

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 14:14
od Pastovic
No podle fotek v topicu "Při řazení neklesají otáčky" to nevypadá na 3min práce. No to je jedno. Mě otáčky padají takže to řešit nemusím. A vibrace na volnoběh, to může být víc příčin u 11let starýho auto.

Zaslepit hadici od sání? A kudy jde pak vzduch do sání?

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 14:41
od Danous
Otočení klapky je do 3 min, práce s voln. ventilem je složitější protože se musí u 1.8 / 2.0 od spodu (závidim vám s 1.6) ale taky se to dá v domácích podmínkách bez problemu když jsou na to dva.

:mrgreen: Měl jsem samozřejmě na mysli hadici která ráda praská, to odvětrávání od kliky které vede do sacího potrubí.
U sání zaslepit a druhý konec někam pryč.

Ale jak to má 1.6 to nevím. :nixw:

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 15:32
od petulak
Danous-ale musíš taky vybagrovat ventilek. :mrgreen: :mrgreen:

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 17:04
od Danous
Od toho humusu co se tam usadil? :lol:
To teda jo :D

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 17:45
od petulak
Né,od humusu,ale vnitřek,aby byl jen průchozí. :D

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 18:47
od Danous
jo ták :mrgreen:

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 20:57
od vitr73
no tak ten starej a vadnej ventil jsem tam nechal...stejne je pruchozi...uz jen na fouknuti hubou do hadice.. :D

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 20:59
od vitr73
a jeste mne nekdo vysvetlete jak to je s tim rozlepovanim a slepovanim klapky....nejaka nova metoda? ...to bych teda mnel taky vyzkouset...neco noveho

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 21:00
od Danous
:lol: Tady bude veselo
Ale taky mě to zajímá :palec_nahoru:

Re: vypínání motoru

Napsal: 02.09.2012 21:15
od vitr73
na 1.8 ten problém s otáčkama vyřešený je!!!!!!! a spousta(vsechny v podstate) z nich tím také trpěla....a kdo umi cist tak uz jeho auto timhle netrpi.

Re: vypínání motoru

Napsal: 17.01.2014 08:32
od kuvajs
ja mam 18 85kw a chysta se vyčistit ventyl otaček chvi pa mi to na dojezdu, a hodne při dojezdu couvani + ještě někdy mi to při jizde pod plynem i bez plynu cukne jako když ma dojit benzin ale ten tam je to nevim cim to muže byt :(

Re: vypínání motoru

Napsal: 17.01.2014 16:01
od PajaHR
já jsem dal ted novej vzduchovej filtr a cukání ustalo prozatím