powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od Quickie » 15.08.2012 11:30

najst na vrakaci prevodovku MMT6, urobit z toho manual
to sa da len tak jednoducho? 8O

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 11:38

na italsky ford tam razitka jsou ale nedomluvim se serviska vypada origo posledni servis v 81 tisicich a jak poznam ze je spatny filtr pevnych castic?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 11:53

quickie : radovo lacnejsie ako novy automat. Pochybujem totiz, ze sa kdesi na vrakovisku bude povalovat plne funkcny Powershift aj s plne funkcnou elektronikou

DJ_long : filter nemusi byt vadny, no pre svoju cinnost potrebuje aditivum, ktore sa ma dolievat po 60k km. Vymena filtra sa robi po 120k km, ked to Tvoje nestastne auto ma okolo 200k, tak je cas pomaly mysliet aj na to dolievanie / vymenu. Okrem toho - ak si to budes chciet nechat, nezabudni na vymenu rozvodu (aj vodnu pumpu treba menit), aby si nezrusil motor.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 11:57

Cerstveeee spraaaavyyyy :

IT
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
08.07.2008
Focus 2008-
5 Dveřový Sedan
Série 40
2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
6stup. powershift (6DCT450-MPS6)
LHD FWD
Emise stupen IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Černá Panther (met)
Airfield (A-C/L)

prva registracia: 28/08/2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov

zarucne opravy - stav km:
14-JUL-2010...52.959 km
10-MAR-2010...45.368 km
19-JUN-2009...25.106 km

Zda sa, ze tych 80k km moze byt realnych. Ale v 80k odvarene turbo a prevodovka ? Zeby dalsi Block ? A s kombikom ? Toho auta sa treba urychlene zbavit, zjavne toho zazilo viac, nez si ktokolvek z nas dokaze predstavit. A moja predstavivost je obrovska :mrgreen:
Naposledy upravil(a) V12 dne 15.08.2012 12:00, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 12:00

vodni pumpa je asi v jake cene?jeste jsem nekde slysel ze filtr pevnych castic jde odstranit ve fordu mi rikali ze auto nevypada ze by melo tolik nalitane ale vypadat muze

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 12:04

Pozri - ked to ma 80 tisic km a odisla prevodovka a turbo, tak s tym niekto jazdil nepredstavitelnym sposobom. A hrozi, ze sa to bude srat dalej - poloosi, ramena naprav, loziska kolies, riadenie, atd. atd. To auto bude cierna diera na prachy. Ja som pred 2 a pol rokom za rozvody s pumpou platil 380 EUR, dalsich 120 bolo za dalsie veci (vsetky naplne, vsetky filtre vratane peloveho atd.).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od Quickie » 15.08.2012 12:06

trošku som googlil ale ozaj iba trošku, toto mi vyhodilo, ale pri aute vw sharan:
prerabka na manual obnasa mat prichystane z manuala pedale,radiacu paku s kulisou a plastom, poloosi,vyfuk, drziaky prevodovky, prevodovka,spojka, preprogramovanie RJ motora aby si nepytala RJ automatu
este si zabudol starter a zopar blbosti.
takže ono až take jednoduchew a lacnejšie velmi nebude..
podla mna by ho jednoduchšie vyšla oprava, navyše ked mu ju vybavi bazarnik, alebo potom z nejakej búračky..

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 12:11

Cely problem je v tom, ze PowerShift na vrakaci len tak nenajdes. A keby aj bol, bal by som sa ho ako cert kriza. To vsetko ostatne (poloosi, spojka atd.) na vrakaci je, treba iba pohladat najpouzitelnejsie. Nechce sa mi verit, ze bazarnik zozenie za rozumne prachy ten automat. A ak ho aj zozenie, bude to trvat pridlho. Skor si myslim, ze to necha pofidernym sposobom opravit nejakeho manika z garaze. Urobi na tom 5000 km a klakne znova. Tu prichadza do uvahy iba vymena za novy kus, inak sa cely cirkus s velkou pravdepodobnostou v kratkom case zopakuje.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7238
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od Quickie » 15.08.2012 12:22

mne len ostáva dufať že durashifty sa tak neserú a že su lacnejšie :mrgreen:

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 12:27

V12 píše:Cerstveeee spraaaavyyyy :

IT
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
08.07.2008
Focus 2008-
5 Dveřový Sedan
Série 40
2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10
6stup. powershift (6DCT450-MPS6)
LHD FWD
Emise stupen IV + DPF
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"I"
Černá Panther (met)
Airfield (A-C/L)

prva registracia: 28/08/2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov

zarucne opravy - stav km:
14-JUL-2010...52.959 km
10-MAR-2010...45.368 km
19-JUN-2009...25.106 km

Zda sa, ze tych 80k km moze byt realnych. Ale v 80k odvarene turbo a prevodovka ? Zeby dalsi Block ? A s kombikom ? Toho auta sa treba urychlene zbavit, zjavne toho zazilo viac, nez si ktokolvek z nas dokaze predstavit. A moja predstavivost je obrovska :mrgreen:
je to hatchback a jaky mate na mysli block?jakym napriklad zpusobem se dalo jezdit aby se to tak ovarilo?

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 15.08.2012 12:30

DJ_Long píše:vodni pumpa je asi v jake cene?jeste jsem nekde slysel ze filtr pevnych castic jde odstranit ve fordu mi rikali ze auto nevypada ze by melo tolik nalitane ale vypadat muze
V sadě vodní pumpa a rozvody - 6680,- origo ford.
Samostatně rozvody + pumpa - 8911,-
Oni totiž kluci konstruktérský konečně pochopili, že se pumpa má dávat automaticky s rozvodama, proto udělali tuhle výhodnější sadu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm


DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 12:56

cena rozvodu s pumpou je zanedbatelna castka oproti prevodovky a taky si myslim ze to vypada na blocka podle elektronu gum a krytu pod naraznikem ale rikal jsem si kola jdou prestrikat a plastovy kryt stoji par stovek a podle handsfree uzivatele(jmena) to mela žena takze asi nejaka block (a) nebo blodska

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 13:07

Hmm, deflektor pod naraznikom chybal aj mne. Pretoze :

http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,3843.0.html
a
http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,3919.0.html
alebo
http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,7107.0.html
(foto mojho byvaleho 2.0TDCI, nech je nanho novy majitel lepsi ako ja)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 13:16

DJ_Long píše:... (a) nebo blodska
Heh, never kazdej zene, ze je k autu mila :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lUW7cw-Ee9I[/youtube]
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti